سوبر جونيور للابد super junior for ever

سوبر جونيور للابد super junior for ever

كل ما يخص فرقة سوبر جونيور وبعض الفرق الكورية الاخرى
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» هلا بنات اشتقتتت
الخميس أغسطس 10, 2017 10:21 pm من طرف han non

» عدنا بعد غياب ~
الأربعاء يوليو 19, 2017 12:34 pm من طرف han non

» بسوي قروب تعالووا
الأحد أبريل 16, 2017 11:07 am من طرف Lollipop girl :O cute

» 2016 , ?anybody there
الخميس يناير 05, 2017 10:59 pm من طرف كيونا

» رسالة الى مدير المنتدى ....
الأحد ديسمبر 04, 2016 12:40 pm من طرف YoOn-A

» مرحبا بيكم انا جديدة هنا
الأحد ديسمبر 04, 2016 12:37 pm من طرف YoOn-A

» رواية جعلتي قلبي ينبض مرتًين
الأربعاء أكتوبر 12, 2016 2:22 pm من طرف Sam Junior

» اعضااء المنتدى,,اصدقائي ,وينكم ؟ اشتقت لكم ..انا TEUK GIRL
الأحد أغسطس 14, 2016 3:30 pm من طرف YoOn-A

» راح اودع يا احلى اعضااء.... وراح اشتاقلكم
الأحد أغسطس 14, 2016 3:29 pm من طرف YoOn-A

تصويت
من أكثر عضو من super juniorمشهور عند العرب
 لـــــي توك
 ايون هيـــــوك
 سونغ ميـــــن
 دونـــــــغ هي
 ســـــــــــيون
 يـــي سونغ
 ريـــــــــو ووك
 هيتشــــــــــــول
 شــــــــــــين دونغ
 كـيــــــــــــو هيون
استعرض النتائج
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
YoOn-A
 
han non
 
(كامل ^الحلى)
 
^ننوس^
 
محبة سوجو
 
rano0o_al7elwa^_^
 
:[βłůỆ ṜфǾṧỆ]:
 
suju m
 
SuGi
 
Teukie lover
 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 101 بتاريخ الإثنين مايو 28, 2012 9:14 am
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blinklist  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية Technorati  

قم بحفض و مشاطرة الرابط سوبر جونيور للابد على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط سوبر جونيور للابد super junior for ever على موقع حفض الصفحات
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر

شاطر | 
 

 اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء أغسطس 21, 2013 12:28 pm

البارت التامن
ذهبت بسمه ومريم الى الحمام
وبعد مده سمعوا صرااااااااخ من جهه الحمام
دونجهى:اه ده فى اه
مى:اه الحصل انا خايفه
ليتوك:تعالو بسرعه
عندما ذهبوا صدموا من ما رأو.................
رأو بسمه ومريم مقيدين على الارض بحبال ومحمد واقف يضحك عندما رأو هذا المنظر صدموا جميعا والفتيات بدأو بالبكاء
دونجهى:انت عايز اه منهم
محمد:ممممممممم بصراحه عايزهم
سيون:عايزهم ازاى يعنى ؟
محمد:عايزهم يعنى عايزهم وافهمها انت بقى
يسونج:طب سيبهم واى حاجه انت عايزها هنعملهالك
محمد بسخريه:مش هينفع
روان:ليه ان شاء الله
محمد:ما انتى عارفه ياروان هههه انا قلت عايزهم هما يعنى مش عايز حاجه منكو وترجمى بقى للحلوين الواقفين
ترجمت روان الكلام. القالو
دونجهى:واحنا بقى مش هنسيبك
جرى دونجهى عليه لكنه وجه المسدس اليه وضرب طلقه فى السماء جعلت البنات يصرخون
وجعلت الطلقه دونجهى يقف
مريم:اوبا امشى عشان ميحصلكش حاجه
دونجهى:انا مش همشى واسيبكو
سيون:احنا ممكن نديلك اى حاجه بس سيبهم
محمد:اولت ﻻ ها. ﻻ
فى ظل هذه المناوشات اتى هيتشول ومسك بطوبه وكان سوف يضربه بيها ولكن اخذ محمد باله وضرب طلقه دخلت فى ذراع دونجهى مما جعل الجميع يصعق ماعدا سونجمين الذى ضرب محمد على راسه بعصا عده مرات مما جعلته يفقد الوعى
حمل يسونج هيتشول وركضوا سريعا على السيارات وهرعوا على اقرب مشفى ادخلوا هيتشول غرفه العمليات فى ظل بكاء الجميع اغمى على بسمه ومريم نتيجه الصدمه العصيبه ف اخذهم الدكتور وذهبوا معهم دونجهى وسيون
__________________________________
عند السوجو وباقى الفتيات:-
كانت روان من الصدمه ﻻ تبكى وﻻ تتحرك وﻻ تفعل اى شىء وكانت منه ومى وروز ممسكين بها وهم يبكوا بحرقه وكان يسونج يحاول ايقاف ريوك عن البكاء وكيوهيون جالس يبكى بصمت وليتوك وسونجمين وكانج ان ذهبوا للمدير لكى ﻻ يخبر احد
روان بصدمه:هو كويس يا منه صح هو محصلوش حاجه انتوا بتهزروا بطلوا استعباط بقى وخلوه يطلع زبطلوا مقالب (وبدأت تعيط)خلوه يطلع بقى خلوه يطلع انا عايزه اشوفو ونبببببببى ونببببببى خلونى اشوفو
منه:يابنتى حرام عليكى البتعمليه ده اهدى بقى
___________________________________
عند سيون ودونجهى:-
خرج الدكتور من الغرفه
الدكتور:هما عندهم انهيار عصبى وبصراحه خايفين يدخلوا فى غيبوبه
بدأ سيون بالبكاء فاحتضنه دونجهى
رن موبايل دونجهى
دونجهى:يوبسيو
ليتوك:يوبسيو دونجهى بسمه ومريم عاملين اه
دونجهى بصوت بكاء:بيقولوا عندهم انهيار عصبى والدكتور خايف يدخلوا فى غيبوبه
ليتوك:اووووووو
دونجهى:وهيتشول
ليتوك :لسه فى اوضه العمليات
دونجهى:لما يخرج طمنى
ليتوك:حاضر ونت كمان طمنى على بسمه ومريم دونجهى:اراسو باى
ليتوك:باى
-----------------------------------------------------
سيون:دكتور هو انا ممكن ادخل لبسمه
الدكتور :دييه
دخل سيون على بسمه ورأها نائمه ﻻ تعى ل اى شى من حولها
جلس بجانبها وامسك بيدها وبدأ بالبكاء
سيون:بسمه قومى بقى عشان نتخانق يلا انا مش هقول عليكى لسانك طويل تانى اشتمينى براحتك بس قومى عشان خاطرى يا بسمه ردى عليا انا مقدرش اعيش من غيرك قومى بقى انا بحبك انا مش بحبك بس انا مقدرش استغنى عنك انا كنت خايف اقولك احسن ترفضى حبك ليا لكن دلوقتى مهما حصل هفضل اقولك بحبك وبعشق قومى بقى
فجأه حركت بسمه يدها وفتحت عيناها ببطأ
____________________________________
دخل دونجهى ايضا غرفه مريم ورفعها اليه وضمها وبدأ يحدثها
دونجهى:مريم انا عمرى ما هسيبك مهما حصل ومحدش هيقدر يقرب منك طول ما انا موجود
محمد عمرو ما هيعرف يعمل حاجه متخافيش طول ما انا معاكى
فتحت مريم عيناها وبدأت تبكى
مريم:اوبا انا خايفه يحصلكوا اى حاجه بسببى
دونجهى ضمها اليه بشده
دونجهى:انا قلتلك متخافيش طول منا جمبك
جلست فى حضنه وكانت تريد ان تظل فى احضانه لكنها سألته
مريم:هيتشول عامل اه؟
دونجهى:لسه فى اوضه العمليات
مريم:طب تعالى نروح نشوفو
دونجهى:ﻻ اخاف عليكى تتعبى لو قمتى
مريم:ﻻ مش هتعب
دونجهى:طب هشيلك
مريم:اوبا مش هتقدر
دونجهى:اولت يلا اركبى
مريم صعدت على ظهر دونجهى
اخذها عند غرفه العمليات وعلموا ان هيتشول خرج من غرفه العمليات فعرفوا رقم الغرفه وذهبوا اليه فكان نائما على السرير ولكن كان مستيقظ
عندما دخلت مريم ركضوا اليها الفتيات واحتضنوها
مريم:حمدلله على السلامه اوبا
هيتشول:الله يسلمك
كانت روان جالسه بجانب هيتشول وومسكه بيده وتطعمه
روان:اوبا كل عشان خاطرى
هيتشول:حاضر
منه:من امتى اكتر اتنين بيتخانقوا. بيعاملوا بعض كده
روان:اخرسى يا زفته
مريم:هى بسمه عامله اه
دونجهى:منعرفش بس سيون معاها
____________________________________
سيون:بسمه انتى فقتى
بسمه:اوبا انا فين
احتضنها مش شده الفرحه وهو يبكى
سيون:انتى فى المستشفى
تذكرت ماحدث فبكيت بكاء شديد
بسمه:انا خايفه
شيون احتضنها مره اخرى
سيون:متخافيش اوعى تخافى طول منا معاكى
بسمه:متمشيش وتسبنى لوحدى ونبىىىى
كاد قلب سيون ان يتخلع من كلام بسمه
سيون:متخافيش قولتلك طول ما انا جمبك وكن بيطبطب على شعرها
ابعد رأسها عنه احضانها وامسك بوجهها واقترب منها واحس بنفسها الساخن على وجهو وكان يقترب منها الى ان التقت شفاههما قبلها وهو ﻻ يشعر بنفسه وهى كانت مستسلمه له وكان يقبلها وهو يردها له فقط وكان يريدها ان تقبلوا ظلوا متعمقين فى القبله لمده 3 دقائق لكن قطع عليهم هذه القبله دخول .....................

مين الدخل واه الهيحصل ؟
اه رأيكوا ؟
انا نزلت البارت انهارده عشان maiada
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء أغسطس 21, 2013 1:06 pm

هههههه شكرا تسلمي يارب ماتخليكي جدعة بقى وتنزلي واحد تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء أغسطس 21, 2013 1:08 pm

احم احم مش عارفة ليه حاسة اني هتشتم هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء أغسطس 21, 2013 2:50 pm

حاااااضر يختى هو احنا ورانا اه يعنى اول لما اخلصوا هنزلهولك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة الايونهاي
سوبر مميز
سوبر مميز
avatar

انثى عدد المساهمات : 104
تاريخ التسجيل : 27/01/2013
البلد : جازان
العمل/الترفيه : ولا شيي
المزاج : طفشش

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء أغسطس 21, 2013 11:46 pm

االروايه حلوه ببسس اللغهه ياخخي مو متعوده عليها ياليت تخليها كلها عربي فصيح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الخميس أغسطس 22, 2013 12:44 am

انا للاسف مش بعرف اعمل حوار بالعربى الفصحى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الخميس أغسطس 22, 2013 12:47 am

البارت التاسع
ابعد رأسها عنه احضانه وامسك بوجهها واقترب منها واحس بنفسها الساخن على وجهو وكان يقترب منها الى ان التقت شفاههما قبلها وهو ﻻ يشعر بنفسه وهى كانت مستسلمه له وكان يقبلها وهو يردها له فقط وكان يريدها ان تقبلوا ظلوا متعمقين فى القبله لمده 3 دقائق لكن قطع عليهم هذه القبله دخول. الدكتور ارتبكوا كثيرا وبسمه وجهها اصبح شديد الحمار مما حدث
الدكتور:انا اسف ممكن اجى فى وقت تانى
سيون:ﻻ وﻻ حاجه اتفضل
كشف الدكتور على بسمه
الدكتور :هى هتقعد هنا فى المستشفى اسبوع
بسمه:اووووووووف انا مش عايزه اقعد هنا انا عايزه امشى
سيون:ههههههههههههههههه هو انا جايب بنت اختى معايا اهدى شويه
الدكتور:هى تقدر تقوم دلوقتى تتمشى
سيون:كوماو
خرج الدكتور من الاوضه وكان سيون سوف يقتله لانه قطع عليه هذه اللحظه
بسمه بارتباك:انا عايزه اروح اشوف مريم وهيتشول
سيون:مريم عند هيتشول هى فائت وراحت هى ودونجهى
بسمه:طب ودينى ممكن
سيون ابتسم لها:طبعا ممكن تعالى
انزلها من على السرير وامسك يدها ومشوا مسافه قصيره ولكنها احست بالتعب والارهاق فتوقفت عند الحائط
سيون:مالك؟!
بسمه :مفيش دايخه بس شويه
سيون:طب اركبى
بسمه:اركب فين !!!!!!
سيون:على ضهرى
بسمه:اراسو
وركبت على ظهرو ومشى بها الى ان وصلوا الى باب الوضه
بسمه:نزلنى هنا
سيون:حاضر
انزلها سيون من على ظهروا ودخلى الى الاوضه
عندما دخلت ركضت اليها روان واحتضنتها وبدأت فى البكاء
بسمه:يابنتى خلاص مالك متبقيش نكديه بقى
روان:...........
هيتشول:روان متعيطيش
روان:.............
وضعت بسمه يدها حول كتف روان ومشت بها
بسمه:اوبا قوم يلا عشان نتخانق انا ونت تانى
سيون:انتى تتخانقى معايا انا بس
بسمه:هههههههههههههههه
تركت بسمه روان فجرت لها مريم واحتضنتها هى الاخرى
مريم:انا السبب متزعلوش منى
بسمه:ﻻ انتى مش السبب كلنا عملنا المصيبه مع بعض
جلسوا جميعا
شيندونج:انا جعان
منه:يابنى ارحم امى انت بتاكل طول اليوم
ريوك:امال انا اعمل اه بقى البطبخ كل يوم
مى:والله صعبت عليا
سونجمين:انا عايز نروح الفيلا الجرناها دى
ليتوك:ايوه انتوا بقيتوا كويسين تعالو نروح
بسمه:الدكتور قال ﻻزم اقعد اسبوع هنا
انهيوك:مى انا تعالى انا عايزك
مى:اوك
روز:هما رايحين فين
بسمه:وﻻ اعرف
___________________________________
انهيوك:مى انا عايز اقولك حاجه
مى:قول
انهيوك:انا بحبك
مى :..........O_O
انهيوك:قولت بحبك اه مسمعتيش
مى:اوبا. ونا ك م ان (كمان)
انهيوك:بجد
مى:ايوه بجد
احتضنها ولف بها كثيرا وهى ممسكه به
مى:اوبا بس انا دخت خلاص
انهيوك:هههههههههه
امسك يديها ودخل بها الى الغرفه
بسمه:اه ده انتوا عملين كده ليه
منه:سيب ايدها يا زفت
انهيوك:ﻻ عشان من انهارده مى حبيبتى
كلهم:نعممممممممممم!!!!!!!!!!!!
انهيوك:بقول حبيبتى
قامت بسمه زغرطت
انهيوك:انتى بتعملىىاه
بسمه:اه بزغرط
سيون:هههههههههههه
كيونا:بصوا احنا كلنا نروح وخلى هنا بسمه وهيتشول واتنين يقعدوا معاهم
روان:انا هعد مع هيتشول
بسمه:اه يا جزمه يعنى تسيبينى عشان الواد.
هيتشول:ونتى مالك انتى انا عايزها
طلعتلوا بسمه لسانها
سيون:طب انا بقى هعد مع بسمه
بسمه:اوببببببببببا وجريت عليه وضحكت
وقعدت جمبو
ليتوك:بصوا احنا هنمشى
بسمه:اوك
رحلوا جميعا وبقى هيتشول وروان فى غرفه وبسمه وسيون فى غرفه

حلوه وﻻ ﻻ ؟
تحبوا اخليها صايعه وﻻ عاديه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الخميس أغسطس 22, 2013 1:00 am

هههههههههههه بصي يعني خليها نص نص ولا كده ولا كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الجمعة أغسطس 23, 2013 1:27 am

البارت العاشر
_____________
رحلوا جميعا وبقى هيتشول وروان فى غرفه وبسمه وسيون فى غرفه

عند روان وهيتشول
________________
روان:اوبا عايز حاجه
هيتشول:ممممممممم عايزك تعدى معايا
روان:طب منا اعده اهو
هيتشول:ﻻ تعدى ومتمشيش خالص
روان:ازاى يعنى
هيتشول:يعنى مهما حصل تفضلى جمبى ومتمشيش
روان:ههههههههههه حاضر
هيتشول:بس ضحك يا هبله
روان:هههههههههه عبيط بص انا هروح عند بسمه
هيتشول:ونا كمان عايز اجى معاكى
روان:طيب
ذهبت اليه ورفعته من على السرير ووضعت يده على ظهرها لكى يستند عليها ولكنه عندما وقف قبلها بسرعه وقال لها:يلا عشان نروح
روان: :)
ذهبوا الى غرفه بسمه وسيون وجدوهم نائمين
روان:بسمممممممممممممممممه
بسمه:يخرب بيت شكلك خضيتينى
سيون:ااااااااااااااااااه انتى داخله على اموات
هيتشول:طب تعالى امسكينى الاول وبعدين اتخانق براحتك
سيون:حاضر
جلسوا جميعا
بسمه:انا زهقت من الاعده دى
روان:تعالى نقوم نتمشى
بسمه طيب

خرجت بسمه وروان من الغرفه لكى يتمشوا سويا وجلس هيتشول وسيون بالعرفه

سيون:هو احنا هنمشى امتى
هيتشول:معرفش بس انا مبسوط
سيون:ليه!
هيتشول:عشان قاعد مع روان
سيون:هو انت بتحبها
هيتشول:ايوه
سيون:انت بتحبها وﻻ زى باقى البنات البتعرفهم
هيتشول:والله بحبها
سيون:انا عارفك بتعمل كده كتير
هيتشول:بس انا فعلا بعشقها
سيون:ونا كمان
هيتشول:ونت كمان اه بتحب روان وﻻ اه
سيون:روان اه يا مجنون انا بحب بسمه
هيتشول:بجد
سيون:امال بهزر معاك
هيتشول:واولتلها وﻻ لسه
سيون:ﻻ
هيتشول:ليه
سيون:خايف اقولها متوافقش
هيتشول:بطل هبل وقولها
سيون:انا هقولها لما نروح
هيتشول:طيب
___________________________________
عند بسمه وروان
بسمه:انا خايفه يحصل فينا حاجه تانى
روان:ربنا يستر بقى
بسمه:ايوه صح انتى من امتى يابت ونتى بتعاملى هيتشول كويس ده انتوا كنتوا ممرمطين بعض طول اليوم
روان:ونتى مالك
بسمه:قولى يا كلبه السكك
روان:جاتك نيله فى لسانك
بسمه:هههههههه اخلصى بقى
روان:فاكره اليوم الانتوا نزلتوا فيه وسبتونا
بسمه:اه فكراه
حكت روان لبسمه ماحدث فى هذا اليوم
بسمه:اه يابنت الكلب كل ده واحنا نايمين على ودانا ونتى ياواطيه محكتيش لينا حاجه
روان:خلاص يختى ادينى حكتلك اهو
بسمه:هو هتقوليلو امتى انك انتى كمان بتحبيه
روان:معرفش بقى
بسمه:انا كنت عمرى فى حياتى ما ممكن حتى يجى فى بالى اننا ممكن نشوف السوجو
هيتشول:ده على اساس ان انا يعنى الكان ممكن يجى فى بالى ان هيتشول يحبنى
بسمه:والله انا حسه انى ف حلم مش حقيقه
روان:تحبى اخبطك بالقلم على وشك يمكن تفوقى
بسمه:اخرسى يابت ويلا نروحلهم
روان:هههههه يلا
___________________________________
فى البيت عند السوجو وباقى البنات

سونجمين:منه تعالى
منه:اشمعنا
سونجمين:تعالى بس
كيونا شد سونجمين وقاله فى دونه:انت هتقولها وﻻ اه
سونجمين:ايوه هقولها بقى انا زهقت

خرج سونجمين ومنه خارج البيت وجلسوا امام البحر وناموا على الرمل
منه:انت جبتنى هنا ليه
سونجمين:عشان عايز اقولك حاجه
منه:اه هى
سونجمين:منه لو واحد قالك انو بيحبك هتعملى اه
منه:لو انا بحبه هقبلو بس اشمعنا
سونجمين سكت شويه وبعدين قالها:عشان انا بحبك
منه:....................
سونجمين:انا بحبك بحبببببببببببببببك
احتضنها سونجمين وهمس لها فى اذنها :انا بحبك منه همست له من ناحيه اخرى:اوبا ونا كمان
سونجمين:بجد انتى بتتكلمى بجد
هزت له راسها بنعم
حملها ولف بها واحتضنها وهى ممسكه به وتضحك
منه:اوبا بس انا دخت
وقف سونجمين واحتضنها وامسك برأسها واقترب منها وهو سيموت من الفرحه واقترب منها الى ان لمس شفاهها وقبلها بشده من شده فرحه وهى استسلمت اليه ﻻنها تحبه ايضا
واوقفوا القبله على تصفير وتسفيق من الجميع فخجلت منه كثيرا
كيوهيون:كويس ان بسمه وروان مش موجودين عشان لو كانوا موجودين كان زمانكوا اتمرمطوا تريئه وتهيس
مريم:لوولولولولولولولولولولولولولولولى
روز:مبرووووووووك يا اوختى
منه:ومن امتى بتتكلمى مصرى
روز:منا مرميه معاكو اديلى سنتين
منه:ههههههههههههههههة
ريوك:طب يلا ندخل جوه عشان هنلعب لعبه الازازه
سونجمين مسك ايد منه وباسها وقالها:يلا
منه:يلا
دخلوا جميعا الى المنزل وجلسوا على شكل دائره
لف ريوك الازازه فجت على دونجهى ومريم
ريوك:يلااااااا انا هطلب حاجه من مريم ودونجهى يعملوها
مريم:اتفضل اطلب
ريوك:مممممممممممممممممم
كيونا:ووكى سيبنى انا اطلب
ريوك:ماشى اطلب
كيونا:دونجهى
دونجهى:نعم
كيونا:بوس مريم
مريم:نعممممممم
كيونا:بقولك هيبوسك
مريم:ﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻ
كيونا:انا اولت هيبوسك يعنى هيبوسك واخلصوا بقى
دونجهى كان هيموت من الفرحه
قام دونجهى ووامسك مريم واقترب منها ...............
_____________________________________
بسمه وسيون دخلوا الى غرفتهم وروان وهيتشول ظلوا فى غرفتهم
بسمه:هو انت هتنام فين
سيون:هنام على الكنبه
بسمه:بس انت كده هتتعب
سيون:طب ماتخلينى انام جمبك
بسمه:ههههههههههههه ازاى
سيون:هوريكى
حملها سيون من على الكنبه ولف بها ووضعها على السرير ونام بجانبها
سيون:شفتى ينفع ازاى
بسمه،ولو حد دخل بقى وشافنا كده
سيون:مش مهم
نام سيون على جمبه وجعل بسمه تنام على جمبها هى الاخرى لكى تنظر اليه
سيون:بسمه انا عايز اطلب منك طلب
بسمه:اه هو اطلب
سيون:تنامى فى حضنى
بسمه:....................
احتضنها سيون وكانوا كالجسد الواحد
قبلها ونام سريعا وهى مصدومه ................

هااااا اه رايكو ؟
اكمل وﻻ اه.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.......وحيدة كالقمر.....
سوبر ستار
سوبر ستار


انثى عدد المساهمات : 179
تاريخ التسجيل : 01/05/2013
البلد : Saudi Arabia
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : Happy

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الجمعة أغسطس 23, 2013 1:53 am

كملي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الجمعة أغسطس 23, 2013 12:53 pm

البارت الحادى عشر
اقترب منها دونجهى وهى تبتعد لانها كانت محرجه كثيرا من هذا الموقف فكان يقترب ويقترب ثم لمس شفاهها وقبلها وكان ﻻيريد ان ينتهى ولكن قطع عليهم هذه القبله كيونا
كيونا:خلاص يا عم ما تنام معاها احسن
خجلت مريم كثيرا من هذه الجمله واحمر وجهها كثيرا
دونجهى:خلاص استريحت
كيونا:انا استريحت بس انت مستريحتش كان نفسك تكمل
دونجهى:ما تخرس بقى
كيونا:ادينى خرست اهو
لف ريوك:الازازه مره اخرى فكانت على ليتوك وروز
ليتوك:مين اكتر حد بتحبيه من سوبر جونيور
روز:ممممممممممممم اكيد القائد طبعا
ليتوك:بجد
روز:والله
قفز ليتوك واحتضنها سريعا وهى كانت خجلانه كثيرا
منه:خلاص يا عم اهدى
سونجمين:عندها حق ما تهدى شويه
جلسوا يلعبون الى ان جاء وقت النوم
ليتوك:يلااااااااا عشان تنامو
منه:اوبا سبنا شويه
ليتوك:اولت ﻻ
مى:استغفر الله العظيم يارب ارحمنى
هيوك همس لمى وفى اذنها
هيوكى:تعالى نامى معايا انهارده
مى:اتلم يازفت
هيوكى:عشان خاطرى عشان خاطرى
مى:ممممممم هفكر
هيوكى:فكرتى
مى:اه فكرت
هيوكى:ها
مى:موافقه
هيوكى:هييييييييييييه
مى:بس يا عبيط
قبلها سريعا وامسك يدها وركض معها الى الغرفه وناما فى احضان بعض هذه الليله ونامت ايضا منه فى احضان سونجمين
________________________________
عند روان وهيتشول
روان:اوببببببببببببببببببببببببببببببا
هيتشول:ااااااااااااااااااااااااااه هو انا ميت بتصحينى اهدى ودنى اتخرمت
روان:هههههههههههههههههههههه
هيتشول:بس برضو بحبك
روان:................
هيتشول:مش بتردى ليه
روان:اوبا انا عايز اقولك
هيتشول:قولى
اقتربت منه وجلست بجانبه على السرير
روان:اوبا انا ب ح ب ك
هيتشول:اااااااااه
روان:بحبك
هيتشول:اوليها تانى
روان:مش هقول
وقامت من على السرير
فركضت وراءها واحتضنها من ظهرها ووضع رأسه على كتفها وقبل خدها
هيتشول:بحبك انتى اول واحده احبها
روان:ازاى
هيتشول:كل البنات العرفتهم كنت بمشى معاهم عادى لكن عمرى ماحبيت حد انتى اول واحد احبك
___________________________________
فلاش باك فى غرفه بسمه وسيون
استيقظت بسمه وجدت سيون نائما فظلت تنظر اليه وابتسمت ثم قامت دخلت الحمام استحممت وخرجت وكانت مرتديه قميص طويل الى قبل الركبه فخرجت وجدت سيون واقفا ينظر اليها
بسمه:صباح الخير
سيون:صباح النور. انتى عامله اه ؟
بسمه:الحمدلله ولكن كان يبدو عليها الحزن
سيون:مالك
بسمه:زهقانه
سيون:انتى غريبه اوى
بسمه:ليه!!!!!!
سيون:احيانا بحس انك لسانك طويل ومجنونه وشريره وكلامك كلو صايع واحيانا بحس انى واقف ادام طفله
بسمه:هههههههههه ودى حاجه حلوه وﻻ وحشه
سيون:دى احلى حاجه فيكى
بسمه:ههههههههه اوبا انا عايزه اخرج
سيون:طب انا هدخل استحمى واطلع نروح عند روان وهيونج
بسمه:اراسو :)
دخل الى الحمام واستحم وخرج من الحمام وجدها ارتدت بنطلون اخضر غامق وجاكت جلد اسود
بسمه:ادينى لبست اهو يلا نمشى بقى
سيون:حاضر يلا
ذهبوا الى الغرفه ورأو كل ماجرى بين روان وهيتشول
___________________________________
بسمه:يا نهاركو منيل بستين نيله
سيون:انتى بتحقدى عليهم ليه يا غلاويه
بسمه:انا غلاويه يا واطى وبعدين انا مش بحقد انا متغاظه بس
سيون:ههههههههه
بسمه:تعالى نطب عليهم بقى زى الاضى المستعجل كده
دخلت بسمه سريعا وكان هيتشول حاضن روان من ظهرها
بسمه:مساء الفل يا جدعان
ارتبكت روان وبعدت عن هيتشول سريعا
بسمه:شكلنا كده اطعنا عليكو حاجه
هيتشول:اه بصراحه
روان:بس يا زفت
بسمه:احسن برضو واسكتو بقى عشان زهقت وعايزه امشى
هيتشول:ونا كمان
بسمه:اوبا عشان خاطرى قول للدكتور ان انا والمجنون ده بئينا كويسين واننا عايزين نروح
سيون:طب تعالى سانيه
وشدها سيون الى خارج الغرفه
بسمه:اه فى اه
سيون:انا هخلى الدكتور يمشيكى بس بشرط
بسمه:اه هو
سيون:ابوسك
بسمه:وحيات امك
سيون:خلاص خليكى اعده كده زى العوانس
بسمه:اوووووووف حاضر
سيون:يلا
بسمه:ازاى يعنى
سيون:اتصرفى
اقتربت بسمه منهو وكانت ترتجف وقبل ان تقبله امسكها هو من خصرها ووالتهم شفتيها وقبلها بكل حب
ف ابتعدت هى عنه سريعا
بسمه والدموع فى عيناها :خلاص يلا روح بقى قولو انى عايزه امشى
سيون:مالك
بسمه ونزلت دمعه من عينها
بسمه:مفيش حاجه يلا روح
سيون:انتى زعلتى
بسمه:روح بقى
احتضنها سيون وربت على كتفها
سيون:بسمه انا اسف وعمرى ماهعمل حاجه غصب عنك تانى ومسح دموعها
بسمه:هه طيب خلاص يلا هسامحك لو خرجتنى من المخروبه دى
احتضنها مره اخرى وهو يضحك
سيون:حتى ونتى بتعيطى لسانك طويل
بسمه:انا حره
دخلت بسمه الى روان وهيتشول وظلوا يتحدثوا وذهب سيون الى الدكتور وجلس عنده
سيون:يا دكتور يعمى هما يقدرو يخرجوا
الدكتور:اه يقدرو لو حبين دلوقتى كمان
سيون:بجد
الدكتور:اه بجد
سيون:شكررررررررررا
ذهب الى بسمه وقال انه سوف يمثل عليها
دخل عليهم الغرفه
بسمه:ها عملت اه
سيون:بصراحه
هيتشول:موافقش صح
سيون:بصراحه مواااااااااااااااافق
بسمه ركضت بسرعه الى سيون واحتضنه بقوه
بسمه:شكررررررررررا اوبا
سيون:العففففففففو
روان:اخيييييييرا هنخرج بقى ونبدأ الاجازه النيله دى
خرجوا وجميعا واكملوا اجراءات الخروج وركبوا سياره سيون وذهبوا الى المنزل
طرقت بسمه الباب
ليتوك:كيونا افتح
كيونا:مش فاتح خلى ريوك
ريوك:هو كل حاجه انا خلى منه
سونجمين:حبيبتى مش هتفتح لحد
مى:حبك برص
هيوك:جاتكم الارف انا هفتح
ذهب اينهيوك وفتح الباب فوجد بسمه
بسمه:اااااااااااه ساعه عشان تفتحو
هيوكى:بسممممممممممه
احتضنها سريعا وهى احتضنته وهى تضحك
احس سيون بالغيره ف اخذها من حضنه سريعا
سيون:يلا عشان ندخل
خرجوا جميعا الى مدخل الباب فوجدوهم ففرحوا كتيرا وسلموا عليهم وكان سيون متعصب لان بسمه كانت تحتضن جميع الاعضاء
جلسوا جميعا حول مائده الطعام لانه كان وقت غداء
بسمه:اووووووف اخيرا هناكل اكل عدل ده اكل المستشفى مستفذ
سيون:كلى يختى كلى
بسمه:بس يا مجنون
جلسوا يتحدثوا ويضحكوا بعد الغداء ولكن فجأه وجدوا الباب يطرق فذهب ليتوك لكى يفتح الباب.
ليتوك:انتوا اه الجابكوا هنا
سيون:يانهار اسود
دونجهى:روحنا فى داهيه ........................

اه رايكوا فى البارت ده
اه اكتر حته عجبتكوا ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أغسطس 24, 2013 4:28 am

البارت الثانى عشر
جلسوا يتحدثوا ويضحكوا بعد الغداء ولكن فجأه وجدوا الباب يطرق فذهب ليتوك لكى يفتح الباب.
ليتوك:انتوا اه الجابكوا هنا
سيون:يانهار اسود
دونجهى:روحنا فى داهيه
وقفوا جميعا من الصدمه عندما رأو دخول عضوات السنسد
بسمه بالعربى:اه الجاب الزباله دول هنا
روان :انا لما بشوفهم عفاريت الدنيا بتتنطط فى وشى
منه:ودينى هجيبهم من شعرهم
سيوهيون بدلع :اوبا مين دول
بسمه:وحيات امك
سيون :دى روان قريبت هيتشول من مصر ودول اصحابها
يونا:وحشتنى اوووووى يا اوبا
بسمه:وربنا كلمه كمان وهروح اخلى وشها خريطه مريم:ونبى اخبطيلى جيسيكا بالمره
بسمه:حاضر يااوختى
تايون:هو انتوا مش بتتكلموا كورى ليه
روان:هو يا ضنايا مش قالك اننا من مصر ولا انتى وقعتى على ودنك ونتى صغيره
البنات والسوجو كانوا هيموتو من الضحك
جيسيكا:اوبا على فكره fX و shinne و EXO موجودين اصل سومان ادانا كلنا اجازه
روز:انا بعشق كل الفرق القالت اسمها لكن دول يييييييييع بكرهم عماااااااا
بسمه:الحال من بعضو يا اوختى
منه:صبرنى يارب على ما بلايا
تيفانى:اوبا احنا بقى هنقابلكوا باليل فى الديسكو
دونجهى بتردد:اراسو
خرجوا السنسد من المنزل
سانى:على فكره انا شكه فى البنات دول
يورى:ونا كمان
هيويون:ادى الايام جايه وهنشوف اه الهيحصل
___________________________________
فى المنزل
سيون:هو انتى ليه كنتى عامله كده لما جم
بسمه:عشان احنا بنكرهم عما
سيون:ليه
بسمه:عشان طول اليوم بيتلزقوا فيكو ولبسهم كلو ضايع وبيتدلعوا وشغل المياصه اليشل ده
سيون:ليه هو انتى بتغيرى عليا
بسمه:يا شيخ اتلهى
ابتسم سيون لانه احس ب ان بسمه تغير عليه
ليتوك:يا جماعه احنا انهارده هنروح الديسكو مع كل الفرق التبع اس ام تاون اوك
البنات:اوك
-----------------------------------------------------------
قاموا الفتيات بالعديد من الاشياء الى ان اتى موعد الخروج
ليتوك:يا جمااااااعه
بسمه:اه خضيتنا
ليتوك:يلا البسوا
روز:حاضر

ذهبوا البنات الى غرفهم
ف ارتدت بسمه بنطلون اسود جلد وتيشرت واسع ابيض قصير من الامام وطويل من الخلف ولبست حذاء اسود
وتركت شعرها البنى على ظهرها
ارتدت روان
شورت بينك وتيشرت ابيض واسع وبوت بنى وتركت شعرها
وارتدت روز
بنطلون جينز وتيشرت اخضرزرعى وفوقه تيشرت قصير فوشيا ورفعت شعرها
ارتديت مريم
شورت احمر وتيشرت اسود مرسوم عليه بالاحمر وجزمه سوداء ورفعت شعرها
وارتدت منه
فستان للسهره اسود وتركت شعرها وكان الفستان ضيق
وارتدت مى نفس فستان منه لكن كان لونه فوشيا
ووضعوا القليل من المكياج ونزلوا ورأو ان السوجو ارتدوا ملابسهم

نظر سيون الى بسمه وكان يريد تقبيلها وكان ليتوك سوف يعترف لروز بحبه لها من جمالها وهيتشول وسونجمين و هيوكى احتضنوا حبيباتهم روان ومنه ومى
يسونج:يلا يا جماعه
نزلوا الفتيات والسوجو وركبوا السيارات الى ان وصلوا الى الديسكو
بسمه:اوووووووف هى ام الفرقه الزفت دى هيبقوا موجودين يادى النيله
سيون:ميهمكيش حد
بسمه:ههههه :)
ذهبوا الى طاوله كبيره وكان موجود بها شاينى واكسو واف اكس
مريم:الحمدلله مقعدناش مع النيله دول
منه:والله لولا المكان كنت زغرط
روان:اتهدى شويه
جلسوا جميعا على الطاوله
مينهو:مين دول
هيتشول:روان قريبتى ودول اصحابها
اونيو :انتوا شكلكوا حلو اوى
البنات:كوماو
امبير:انتوا ﻻزم تبقوا اصحبنا
بسمه:اكييييد
كريستال:هو احنا هنفضل اعدين كده
روان:انا زهقت
جاءت سيوهيون الى الطاوله
بسمه:يادى الوكسه اه الجاب البت دى هنا
روان:باين كده انها نسيت تلبس البنطلون صح
منه:ايوه صح والله
سيوهيون:اوبا تعالى ارقص معايا
سيون:.........
سوهيون:تعالى بقى
ذهبت سيوهيون وكانت ترقص مع سيون تحضنه وتقبله وبسمه كانت تغضب كثيرا من هذا فرأى هذا تشانيول
تشانيول:بسمه
بسمه:نعم اوبا
تشانيول:تعالى ارقصى معايا
بسمه:..........
تشانيول:يلا تعالى
اخذها تشانيول ورقص معها ولكن عندما شاهدها سيون كان شديد الغضب
سيون:انتى بترقصى ليه
تشانيول :زى ما انت بترقص
رقصت بسمه ويول وضحكوا وكل هذا وسيون غاضب من هذا ولكن كل مده تحتضنه سيوهيون
بسمه:اوبا انا اتكسرت تعالى نعد شويه
تشانيول :استنى انا عاملك مفجأه
فجأه شغل الدى جاى اغنيه مصرى وجعل كل الفتيات يرقصوا
بسمه:بت يا روان تعاااااااااااااااااااالى انتى وهبل التانين
روان:جايين
ذهبت بسمه واحضرت كريستال وامبير وسولى و فيكتوريا ولونا
اخذت جيسيكا دونجهى لكى ترقص معه وتغضب مريم
بسمه:فكك فكك جاتهم الارف
مريم:احسن برضو
بسمه:يلا يختى نرقص احنا لولولولولولولولولولولولولى
البنات:ههههههههههههههههه
رقصوا جميعا الى ان ماتوا من التعب ورجعوا الى الطاوله
بسمه:انا اتكسرت يا جدعان
مريم:ونا يختى جبت اخرى
لونا:الرقص بتاعكوا ده فظيييييع
فيكتوريا:هو صعب بس روعه
بسمه:انا هروح الحمام
روان:استنى انا هاجى معاكى
ذهبت بسمه مع روان ولكن فى الطريق رأت بسمه وروان منظر جعل بسمه تتسمر مكانها
رأت بسمه سيون يقبل سيوهيون بكل شراهه ويحتضنها
روان:تعالى نمشى يلا
بسمه:......................

اه رايكو؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.......وحيدة كالقمر.....
سوبر ستار
سوبر ستار


انثى عدد المساهمات : 179
تاريخ التسجيل : 01/05/2013
البلد : Saudi Arabia
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : Happy

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أغسطس 24, 2013 6:42 am

رووووووووووووووووعة كملي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أغسطس 24, 2013 6:56 am

كملي بسرعة^^
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
انهيوكي
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 269
تاريخ التسجيل : 17/03/2013
البلد : السعوديه
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تدرون انا متقلبه المزاج

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أغسطس 24, 2013 3:19 pm

يلا تبي بارت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أغسطس 24, 2013 4:08 pm

بسمه:انا هروح الحمام
روان:استنى انا هاجى معاكى
ذهبت بسمه مع روان ولكن فى الطريق رأت بسمه وروان منظر جعل بسمه تتسمر مكانها
رأت بسمه سيون يقبل سيوهيون بكل شراهه ويحتضنها
روان:تعالى نمشى يلا
بسمه:......................
لمح سيون بسمه فركض اليها واحاولت سيوهيون امساكه لكنه اوقعها
سيون:بسمه
بسمه وهى تكتم الدموع فى عينها
بسمه:نعم
سيون:انا هفهمك كل حاجه بس استنى
بسمه:انا مش عايز افهم حاجه انت حر انا متربطنيش بيك حاجه انت براحتك انا مش مراتك عشان ازعل منك. انت حر
تركت بسمه وروان سيون وهو مصدوم من كلامها روان:اه ده يابت انتى قولتيلوا الكلام ده ازاى
بسمه:امال كنتى عيزانى اقولو اه
روان:خلاص متزعليش ومتبينيش لحد اه الحصل
بسمه:اوك
كانت بسمه من كثره الحزن والصدمه لم تقدر على البكاء
دى او:بسمه مالك
بسمه:ﻻ عادى وﻻ حاجه
لوهان:تيجى ترقصى معايا وﻻ تعبتى من العملو فيكو يول
بسمه ابتسمت ابتسامه حزن :ﻻ عادى اوبا انا بحب الرقص مش بتعب
لوهان:طب تعالى معايا يلا
قامت بسمه ورقصت مع لوهان لكى تخرج الحزن ولكنها لم تقدر رقصت مده مع لوهان
بسمه:اوبا انا تعبت ممكن نروح نعد
لوهان:اه تعالى يلا
جلست بسمه على الطاوله وكان عليها سيون
بسمه:انا تعبت من كتر الرقص وعايزه اروح
مريم:خلينا شويه بطلى غلاسه
بسمه:ﻻ انا عايزه اروح
تشانيول:تعالى معايا انا هروحك
سيون:ﻻتعالى معايا
بسمه:ﻻ انا هروح مع تشانيول
صدم سيون من اجابه بسمه
بسمه:سلام يا جماعه
كلهم:سلام
ركبت بسمه مع تشانيول السياره
تشانيول:مالك
بسمه:مفيش
تشانيول:اصلك اول لما جيتى من الحمام ونتى كده
تذكرت بسمه ما حدث فبدأت تبكى بكاء شديد
تشانيول:بسمه مالك اه الحصل
اوقف يول السياره وخرج وانزل بسمه من السياره واجلسها على اريكه بالشارع
يول:يابسمه مالك
احتضنها يول وهى كانت تبقى بحرقه وهى كانت متمسكه به ومتشبسه فى قميصه
تشانيول:احكى مالك
حكت له بسمه كل ما حدث
احتضنها وربت على كتفها
تشانيول:متزعليش انا هتصرف
بسمه:هتعمل اه
تشانيول:بصى روحى البيت واهدى ونا هكلمك الصبح اوك
ابتسمت بسمه :اوك اوبا
تشانيول:انتى اول واحده احبها من اول يوم اشوفها
بسمه:هههههههههههه
يول:ايوه كده اضحكى
تشانيول:تعالى نروح الديسكو تانى وخليكى مبسوطه
بسمه:ليه
تشانيول:ده جزء مهم اوى من الخطه
بسمه:اوك يلا
ركبوا السياره ولكى يرجعوا مره اخرى الى الديسكو
_____________________________________
فى الديسكو
حكت روان كل شى حدث لهيتشول
هيتشول:غبى ازاى يعمل كده
روان:معرفش
هيتشول:بس هو قالى انو بيحبها
روان:بيحب مين
هيتشول:بسمه يعنى هيكون مين امى مثلا
روان:اوبا مش وقت هزار
هيتشول:خلاص بقى
روان:انا خايفه عليها
هيتشول:متخافيش انا هتصرف
روان:ااااااااااااااوف اوك
فجأه رأت روان وجميع الحاضرين بسمه وتشانيول
روان:انتى جيتى
بسمه:ﻻ لسه
هيتشول:امال انتى رجعتى ليه
بسمه ورسمت الابتسامه على وجهها
بسمه:اوبا قالى تعالى نروح تانى فقولتلوا ماشى
امسك يدها يول واجلسها بجانبه مما جعل سيون يشتعل غضبا
روان بالعربى:انتى اتهبلتى يابت صح
بسمه:ﻻ هقولك بعدين
مريم:على اه
بسمه:هقولك لما نروح
جاء وقت الرحيل وذهبوا جميعا البيوت

مى:انا اتكسرت انهارده
بسمه:ونا بصراحه كان يوم رووووووووووعه
سيون :بسمه انا عايزك
بسمه:مش فاضيه
سيون:اولت تعالى
شدها سيون من يدها وخرجوا الى الخارج
بسمه:عايز اه انا تعبانه وعايزه انام
سيون:سرانيه
بسمه:.................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأحد أغسطس 25, 2013 1:41 am

انتي بتنزلي البارت صغير ليه طوليه شوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأحد أغسطس 25, 2013 4:26 am

البارت الرابع عشر
سيون :بسمه انا عايزك
بسمه:مش فاضيه
سيون:اولت تعالى
شدها سيون من يدها وخرجوا الى الخارج
بسمه:عايز اه انا تعبانه وعايزه انام
سيون:سرانيه
بسمه:.................
سيون:انا بحبك
بسمه:ونا المفروض اصدق واقولك اوبا انا بعشق صح وعلى اعتبار كمان ان انا وروان مشفناكش انهارده ونت وسيوهيون الزفت عايشين اللحظه صح
سيون:انا كنت شارب ومش حاسس بحاجه وكنت فاكر سيوهيون هو انتى
دمعت عين بسمه
بسمه:يعنى انت عايز اه دلوقتى
سيون:انا عايزك تحبينى
بسمه:مقدرش
سيون بغضب:لييييييييييه؟
بسمه:عشان انت زيو
سيون:زى مين
بسمه:زى محمد فاكرو وﻻ نسيتو
سيون:انا عمرى ما كنت زى محمد.
بسمه:امال الانت عملتو انهارده ده اه
امسكها سيون من كتفيها.
سيون:والله انا كنت مش حاسس بحاجه عشان كنت شارب وكنت فاكر سيوهيون انتى
بكت بسمه كثيرا وهى تتحدث
بسمه:سيون شى انا مقدرش احب حد بعد الشفتو منكوا ونا هحجز تذكره لمصر وهسافر
تركته وذهبت وهو نزل عليه الكلام كالصاعقه

كان كيوهيون وهيتشول يسمعوا كل الكلام بعد ان الكل علم ماذا حدث
خرجت بسمه سريعا ودخلت الى غرفتها وهى تبكى
_____________________________________
كيوهيون:انت ازاى تعمل كده فيها ياغبى
سيون وهو يبكى:انا مكنش اصدى والله مكنش اصدى انتوا ليه مش راضين تسدءوا انا مكنتش حاسس
هيتشول:طب وهتعمل اه
سيون:معرفش انا بحبها وبعشقها ومقدرش اعيش من غيرها
كيوهيون:انا هحاول اتصرف
_____________________________________
روان:انتى اتجننتى صح
بسمه:ﻻ متجننتش انا فعلا هسافر مصر
مريم:بسمه بطلى هزار
بسمه:انا مش بهزر
منه:وهتسيبينا
بسمه:انا مقدرش اعيش كده
مى:انتى بتستعبطى
بسمه:ايوه انا بستعبط بس لما تشوفى اينهيوك وهو فى حضن واحده تانى ابقى تعالى نشوف استعباطك هيبقى ازاى
روز:بسمه احنا منقدرش نسيبك
بسمه:ونتى فكرانى هبقى مبسوطه يعنى لما هسيبكوا
روان:امال هتمشى ليه
بسمه هو انتى يعنى شوفتينى بلم الشنطه وبقوم دلوقتى
روان:اووووووووووووووووووووووف
بسمه:انا تعبت واعايزه انام
روز:ايوه صح يلا ننام ونصحى الصبح نشوف اه الهيحصل
ناموا البنات وظل كيوهيون وسيون وهيتشول
كيوهيون:استنى لما تهدى بكرا وكلمها
سيون:مفتكرش هترضى
هيتشول:ليه يا فئرى
سيون:اسأل روان شافونى انا والزفته دى ازاى وانت تعرف انها ﻻيمكن ترضى
هيتشول:يخرب بيتك
سيون:يا جماعه انا مش قادر بجد انا مش عايزها زعلانه
هيتشول:تعالى ننام ولما نصحى نشوف اه الهيحصل
سيون:طيب
دخلوا ناموا جميعا
__________________________________
فى صباح اليوم التالى ايقظهم ليتوك جميعا ونزلوا الى الدور السفلى
بسمه:انا تعبانه وعايزه انام
ليتوك:ﻻ انهارده هنروح البحر احنا واكسو واف اكس وسنسد
مريم:اصل المشرحه ناقصه قتله عشان الاشكال دى تيجى معانا
دونجهى:اهدى يا حجه
مريم:اجرى ياض
دونجهى:هههههههههه
دخلت بسمه ورويوك الى المطبخ لكى يصنعو الفطور
بسمه:اوبا اعمل اه
ريوك:اطعى الخيار
بسمه:اراسو اوبا
ريوك:هو انتى فعلا هتسافرى
بسمه :ديه :(
ريوك:وهتسيبينى اطبخ لوحدى
بسمه:ههههههههههههﻻ اوبا كل يوم هاجى اطبخ معاك وامشى تانى
ريوك:بسمه انتى هتوحشينى اوى
بسمه:ونت كمان اوبا

خرجت بسمه وريوك ووضعوا الاكل على الطاوله
بسمه:يا جماعه انا عايزه اقولكوا حاجه
روان:فى اه
بسمه:انا بعد لما كلكوا نمتوا امبارح دخلت على النت وحجزت تزكره وهسافر بعد بكرا
مريم:انتى بتستهبلى
هيتشول:ونتى فاكره اننا هنسيبك تسافرى
يسونج:ﻻ مش هتسافرى
ظل سيون يحدق بها ويكتم دموعه
روان:وحيات امى لو مشيتى مش هخلى رقبتك على جسمك
بسمه:معلش يا جماعه انا ﻻزم امشى وهبقى اكلمكوا
قام سيون من على الطاوله وكان غاااااااااضب كثيرا
بسمه:مالكوا يا جماعه سكتوا ليه يلا يلا نقوم نلبس عشان نروح البحر
قاموا جميعا وجلسوا على الاريكه
ليتوك:بسمه انتى بتهزرى صح
بسمه:ﻻ مش بهزر اوبا
كيوهيون:بسمه امال انتى هتلعبى مع مين
ركضت بسمه واحتضنته
بسمه:اوبا هلعب معاك لحد لما تزهء منى
كيونا:انا مش هزهء
بسمه:هنشوف :)
دخلوا جميعا الى غرفهم
وارتدوا المايوهات ولبسوا جميع الفتيات نفس الملابس (شورت نصفه ابيض ونصفه بنى وتيشيرت فوشيا )
ونزلوا وجدوا الفتيان انتهوا
سونجمين:وانتوا هتعملوا منتخب سباحه بالبس ده وﻻ اه
منه:اوباااااااااااااا تسدق وحشتنى
سونجمين:هههههههههههههههههه طب تعالى
خرجوا جميعا الى الشاطىء ووجدوا الفرق
_________________________________
بسمه:اوووووووووووبا
ركض تشانيول واحتضن بسمه
يول:عامله اه
بسمه :الحمدلله
همس لها يول فى اذنها
يول:عملتى زى ما اتفقنا
بسمه:دييييييييه اوبا
________________________________
فلاش باك
عندما ناموا جميع الفتيات فتحت بسمه الانترنت وحدثت بسمه تشانيول على الفيس بوك واتفقوا على هذه الخطه
___________________________________
مينهو:اه ده هو انتوا عاملين كده ليه
كريستال:اه صح اه ده
لونا:انا حسه انكوا عملتوا منتخب
البنات:هههههههههههههههههههه
روان:هى جت كده كلنا لبسنا زى بعض
تيفانى:اها عادى يعنى
بسمه بالعربى:يا تقل دم اهلك يا شيخه
منه:ههههههههههه اهدى اهدى
هيتشول:يلا ننزل البحر الميا حلوه اوى
نزلت منه مع سونجمين ونزلت روز مع ليتوك ونزلت مريم مع دونجهى ونزلت مريم مع اينهيوك ونزلت بسمه مع تشانيول

سيون:هى نزلت معاه ليه
كيوهيون:هى حره
سيون:انا تعبت بجد بقى
كيوهيون:معلش

جلسوا يلعبوا بالكره ويرقصوا

سيوهيون:اوبا تعالى انزل معايا
سيون:هااااا
سيوهيون:تعالى بقى
وشدته من يده ونزلت معه الى البحر وكانت كل مده تحتضنه
تشانيول:اعملى كأنك مش شيفاهم
بسمه:هو انا لو روحت غرقتها هيحصل حاجه .ونبى ما هيحصل حاجه
تشانيول:هههههههههههههههه
بسمه:ادينا مستنين

بعد ان انتهوا من السباحه

شيندونج:يا جماعه انا جعت
بسمه:ونا كمان
منه:ونااااااااا
هيتشول:انا جعااااااااااان
لوهان:طب يلا نروح ناكل
كلهم :يلا
دونجهى:انا ومريم مش هنروح
مريم:اوبا انا جعانه
دونجهى:اولت خليكى
بسمه:اشمعنا
روز:تعالو
دونجهى:ﻻ مش عايزين

ذهبوا الى المطعم وظلت مريم ودونجهى على الشاطىء
جلسوا على الرمال وهم ينظروا الى البحر ومنظر الغروب الرائع
فجأه اعتدل دونجهى وهى كانت نائمه على الرمل فجأه وجدته فوقها ويسند يده على الارض عندما رأته قلبها خفق بشده وكان تبتلع لعابها بصعوبه
دونجهى:سرانيه
مريم:ها!!!!!!!
دونجهى وهو يتنهد:I love yoooooou
مريم وهى مبتسمه:I love you to oppa
دونجهى:بجد
مريم:اه والله
ابتسم دونجهى ابتسامه اذابت قلبها
اقترب منها وهى اغمضت عينيها الى ان لمس شفتاها وهى وضعت يدها هو عنقه وهو امسك خصرها قبلها وكانوا يتوقفوا فقد لكى يلتقطوا انفاسهم اوقفوا القبله وحملها وهو محتضنها ولف بها
مريم:ههههههههههه اوبا انا تعب
دونجهى :بحححححححححححححبببببببببك
_________________________________
جلسوا جميعا حول طاوله كبيره
وطلبوا الطعام وفجأه رأو دونجهى ومريم امامهم وكان دونجهى واضع يده حول كتفها وضاممها اليه
روان:وده من اه ده ان شاء الله
دونجهى:هو كده
بسمه:اه يا واطيه
مريم:اجرى يابت
دى او:اه ده هو انت بتحبها
دونجهى:ايووووه بعشقها كمان
كلهم بدأو يصفقوا ويصرخوا اليهم ماعدا سيون وبسمه كانوا يصفقوا ولكن ﻻ يظهر عليهم الفرحه

جلسوا جميعا مع بعض وكان كل شخص يتغزل بحبيبتو وبسمه والفتيات وباقى الفتيان يسخرون منهم

بسمه:انا حسه ان هيتشول وروان هيجى بوليس الاداب يلمهم بعد شويه
سوهو:هما كده على طول
بسمه:للاسف اه
امبير:دول طول الوقت بيحضنوا بعض
يسونج:امال احنا نعمل اه
ريوك:دول فى وشنا طول اليوم
جونج هيون:دى حاجه مستفزه بجد
تيمين:وﻻ منه وسونجمين
سيهون:انا هضربهم بجد
لونا:ياحج اهدى بس
كريس:ومريم ودونجهى عايشين فى دول روميو وجوليت
تشانيول:يا جماااااااااااااااعه
كلهم :اااااااااااه فى اه خضتنا
تشانيول:تعالو هنلعب لعبه
جلسوا جميعا على شكل دائره ماعدا سنسد لانهم رحلوا
كانج ان:اه هى اللعبه
تشانيول:انا هلف الازازه والاتنين الهيجى عليهم الازازه واحد فيهم هيسأل التانى سؤال ولو حسينا انو بيكدب هنحكم عليه حكم ﻻزم تكونو صادقين فى كلامو
كلهم:اراسو
لف الازازه اول مره جائت على دونجهى ومريم
دونجهى:مريم انتى بتحبينى
بسمه:يا شللى ارحمى امى بقى
مريم بخجل:دييه اوبا
بسمه:ما شاء الله على الكسوف
لف الازازه مره اخرى فجائت على بسمه ومنه
منه:فاكره السنه الفاتت لما الموبايل بتاعى اتمسح من عليه صور
بسمه:ايوه
منه:مين المسحها
بسمه:مش انا
البنات:هاهاهاهاهاهاهاهاهاى كدابه عشان انتى المسحتيها
بسمه:يا واطين
كريستال:يول يلا احكم عليها
تشانيول:مممممممممم سيون
سيون:نعم
يول:بوس بسمه
بسمه:نعممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
انهيوكي
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 269
تاريخ التسجيل : 17/03/2013
البلد : السعوديه
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : تدرون انا متقلبه المزاج

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأحد أغسطس 25, 2013 6:25 am

يلا


يلا


نبي بارت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأحد أغسطس 25, 2013 7:22 am

يلا بسوم بسرعة بللي بللي ^^
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الثلاثاء أغسطس 27, 2013 1:38 am

البارت 15


كريستال:يول يلا احكم عليها
تشانيول:مممممممممم سيون
سيون:نعم
يول:بوس بسمه
بسمه:نعممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!
شعر سيون بسعاده شديده لان يول حكم عليهم هذا الحكم
بسمه:انا مش هبوس حد
تشانيول:بسمه يلا عشان خاطرى
بسمه :اولت ﻻ مش هبوس حد انا
سيون:يلا
بسمه:مين دى اليلا
منه:بسمه اخلصى
بسمه:انا مش عايزه
اونيو:احنا هنمشى ولما تخلصوا اندهونا
بسمه:ﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻ اوبا خليكوا

ركضوا جميعا وتركوا بسمه وسيون وكانوا هم فى هذا الوقت فى جنينه المنزل فعندما ركضوا جميعا واغلقوا جميع الابواب وتركوهم
تشانيول من خلف الزجاج :مش هنفتح غير لما يبوسك
مشوا جميعا وجلسوا فى غرفه المعيشه وتركوهم لوحدهم فى جنينه المنزل

سيون:هواحنا هنفضل اعدين
بسمه:امال هنعمل اه؟
سيون:بصى تعالى قربى منى وميلى راسك ونا هقرب منك وهما كده هيفتكرونا بنبوس بعض

ظلت بسمه تحدق فيه لمده ثم قالت

بسمه:طيب

قامت بسمه ووقفت امام سيون فقربها اليه كثيرا وامسك وجهها واقترب منها الى ان كان بين شفتيهم سنتيمتر واحد عندما افتحت بسمه عينيها ورأت نفسها هى وسيون فى هذا الوضع ظلت تحدق به وهو شعر بجسدها ينتفض ف شدت جسدها فجأه من بين احضانه ووقفت امامه
بسمه:خلاص اديكو عملتوا الانتوا عايزينو سيبونى فى حالى بقى
اكملت بسمه هذه الجمله وركضت الى المنزل بعد ان فتحوا لها الباب
ركضت على تشانيول وركبت فوقه
تشانيول:ااااااااااه بتوجع اااااااااااه
بسمه:هو انت لسه شفت حاجه ده انا هوريك
يول:خلاص خلاص اخر مره
بسمه:ليه ان شاء الله هو انت فاكر ان ده ممكن يتكرر تانى
يول:ما تخلوا عندكو دم وتيجوا تشيلوهااا من فوق راسى
هيتشول وهو ميت من الضحك :ههههههههههههه مش قادر هههههههههههه
روان:يابت اتهدى شويه تعالى بقى انزلى
نزلت بسمه من على ظهر يول وهو يتألم من الضرب
يول:يا مفتريه
بسمه:هتخرس وﻻ اجى اكمل عليك
يول:خلاص هخرس
كريس:انتى عملتى فيه كده ازاى
منه:ده هى كده معملتش فيه حاجه
مريم:دى لو كانت عملت مكنش هيبقى موجود دلوقتى
بسمه:انا هطلع اوضب الشنطه
روز:ليه
بسمه:عشان طيارتى اتأجلت لبكره الصبح

صعقوا جميعا بعد ان سمعوا هذا الخبر وخاصتا سيون الذى خرج من المنزل

سولى:طيب بصوا يا جماعه احنا هنروح وهنيجى نسلم عليكى الصبح
بسمه :اوك
لاى:واحنا كمان

خرجت اف اكس ومعهم اكسو
فى غرفه البنات وبسمه توضب الشنط
روان:بسمه انتى بتستعبطى
بسمه:ليه
منه:عشان هتسيبينا
بسمه بحزن :منا والله هجيلكوا تانى
روز:انتى هتوحشينا
بسمه:ونتوا كمان اكييد
مريم:انا دخله انام عشان ميغماش عليا

نام جميع من فى المنزل لكن بدون سيون
____________________________________
عندما استيقظوا جميعا فى الصباح

ليتوك:هو فين سيون
روز:منعرفش
يسونج:هو مرجعش من امبارح
بسمه:ازاى يعنى مرجعش من امبارح
ريوك:طب كلموه
جلسوا يتصلوا به لمده نصف ساعه ولم يرد

بسمه:امال هيروح فين يعنى
ريوك:انا خايف عليه
شيندونج:ليه
ريوك:عشان هو عمرو ما عمل كده قبل كده
انهيوك:بصوا استنوا شويه يمكن يجى

انتظروا الى ان وصلت الساعه الخامسه مساءا
روان:يابنتى انتى كده طيارتك فاتت
بسمه:ونا مش هتحرك غير لما يرجع
وبدأت تنزل دموع بسمه
وكان ريوك يبكى ويهدئه كيوهيون
بسمه:انا نازله ادور عليه
هيتشول:اعدى هنا انتى مجنونه
بسمه:ايوه انا مجنونه
ركضت بسمه الى السياره وكانت تمشى مثل المجنونه فى الشوارع لكى تجدوا وهى تبكى وكانت هذه الليله ممطره
ظلت تبحث عنه الى ان وجدته ثمل امام الشاطىء
ركضت اليه ووقفت امامو وهى تبكى
بسمه:حرام عليك
سيون:هههه حرام عليا فى اه
بسمه:عشان انا كنت هتجنن عشان مكنتش عارفه انت فين
سيون:وليه يعنى
بسمه:.............عشان .........عشان انا بحبك يا غبى
سيون:.........
بسمه:اه بحبك ويوم ما شفتك مع سيوهيون كنت هقولك انى بحبك ﻻن هيتشول قالى انك بتحبنى
دمعت عنيه وهو ينظر اليه
وهى اقتربت منه واحتضنه وظلت تبكى فى حضنه وهو غير مستوعب الكلام ولكن فجأه احتضنها وهو يبكى ايضا
سيون:عشان تعرفى اانا بحبك اد اه وكنت هموت لو كنتى سافرتى
بسمه وهى تنظر لعينه :انا مش هسافر اوبا
سيون:بجد
بسمه:انا مقدرش اسافر واسيبك اوبا
كان كلامها يثير سيون
احتضنها سيون مره اخرى
وهمس لها فى اذنها :سرانهيه
ابتعدت عنه وقبلته على خده لكنه نظر اليها واقترب منها وهى اغمضت عينيها والتهم شفتهاها لانه كان فى شوق اليه كثيرا
هى وضعت يدها حوله
كان يتركها لكى يئخدوا انفاسهم ثم يرجع لها مره اخرى
___________________________________
روان :هى اتأخرت ليه
مى:ربنا يستر بقى

سمعوا طرق الباب ذهب يسونج
فتح الباب فوجد سيون واضع يده هو كتف بسمه وهما مبتسمين

بسمه:احناااااااااااااا جيييينننننناااااااا
روان:يا نهار اسود
منه:وربنا انتوا ماعندكوا دم
هيتشول:انا كنت عارف يا وااااطى ان محدش هيرجعك هنا غيرها
سيون قبلها على خدها
سيون:اه عشان حبيبتى ومن انهارده الهيعملها حاجه هو حر
بسمه:ههههههههههه
سونجمين:ﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻ معلش كده
سيون:فى اه
سونجمين:انتوا اتصالحتوا امتى وفين وازاى
سيون: ونت مالك
جلسوا على الكنب وهى جلست فى حضنه والجميع ينظر لهم بتعجب
روان:هيشلونى هيشلوووووونى
منه:اعصابك يا اوختى
روز:عايزه اقوم اضربهم
مى:ونا كمان
بسمه:اخرسوا شويه بقى انا جعانه
ريوك:انا هروح اعمل العشى
بسمه:ونا كمان هاجى معاك
سيون:ونا كمان
البنات:واشمعنا احنا
بسمه:تعالو
البنات:طيب
دخلوا الى المطبخ وشغلت بسمه اغانى وكانوا يغنوا ويرقصوا الى ان انتهوا من صنع العشاء

جلسوا جميعا حول الطاوله
روز:انا مش عارفه اكل بالعصيان دى
ليتوك:استنى انا هأكلك
روز:هاا!!!!
ليتوك:هأكلك يلا اربى منى
جلست روز بجانبه وكان يأكلها والباقى يضحك على خجلها
منه:فى اه يابت هو كان بيبوسك
روز:اخرسى يا زفته
همس سيون الى بسمه فى اذنها
سيون:انتى هتنامى معايا انهارده
بسمه:بس حبيبى بس يا بابا ربنا يهديك ويهدك فى نفس الوقت
سيون:اولت هتنامى معايا يعنى هتنامى معايا ومش هتنامى فى حته تانى غير فى حضنى
بسمه:اجرى ياض
سيون:طيب هنشوف مين الكلامو هيمشى
بسمه:طيب
_____________________________________
عند السنسد
يونا:انا شفت انهارده بسمه وسيون وهما بيحضنوا بعض على البحر
سيوهيون :بجد
يونا:امال بهزر معاكى
يورى:وهنعمل اه
جيسيكا:انا عارفه هنعمل اه
تايون:قولى هنعمل اه
جيسيكا:هنقول لسومان ان السوجو معاهم بنات عايشين معاهم وهو طبعا هيقوم بالواجب
سوهيون:ايوه صح ونقولو ان هما كمان بيحبوهم
____________________________________
عند السوجو

سونجمين:تعالو نتفرج على فيلم
كلهم:اوك
منه:بس هيكون نوعو اه اوبا
ذهب وقبلها امامهم جميعا
سونجمين:الانتى عيزاه
دونجهى:ده على اساس ان احنا كنا شغالين عند اهلكوا
ليتوك:خلاص نشوف كل حد عايزو اه واكتر تصويت لفيلم هيبقى هو الهيشتغل
بسمه:انا عايزه اشوف مدرسه المشاغبين
سيون:اه ده
بسمه:دى مسرحيه بس انا.حفظاها اكتر من اسمى اساسا بس دى عربى مش هتفهاموها يعنى
ليتوك:انا عايز رومانسى
انهيوك:ونا رومنسى
سونجمين:ونا رومنسى
يسونج:ونا كوميدى
كيوهيون:ونا عايزو كرتون
بسمه:اهبل
سيون:ونا رومنسى
وقبل بسمه سريعا
دونجهى:ونا رومنسى
ريوك:ونا كوميدى
هيتشول:ونا رعب
روان:جاتك الارف
كانج ان:رعب
شيندونج:كوميدى
البنات كلهم قالو :رومنسى

ليتوك:خلاص يبقى هنشغل فيلم رومانسى
دونجهى:انا ومريم هنخرج نجبلكوا شيبسى وبيبسى

____________________________________
خرج دونجهى مع مريم
دونجهى:وحشتينى
مريم:ههههههههه ازاى
دونجهى:مريم اانا عايزك تنامى معايا انهارده
مريم:اتلم يازفت
امسك يدها
دونجهى:مريم اوعدينى
مريم:على اه
دونجهى:اوعدينى انك متسيبنيش مهما حصل
مريم:اوعدك
وقبلته على شفاهه ومشيت امامه
ف اتى من خلفها واحتضنها
مريم:اوبا يلا نمشى عشان نلحق
دونجهى:اراسو

___________________________________
كان ليتوك وروز يجلسوا بمفردهم لان الباقى كل واحد يفعل شىء قبل الفيلم

ليتوك:روز عايز اقولك حاجه
روز:قول اوب
لم تكمل كلمتها ﻻنه قبل شفتاها سريعا وهى مصدومه وتنظر اليه فى صدمه
ليتوك:روز انا بحبك من اول يوم جيتى فيه
روز:.................
وجهها من الجخل اصبح مثل الطماطم
ابتسم لها ليتوك وبانت غمزاته وكان سوف يغمى عليها من جماله
كان صوت روز ﻻ يستطيع ان يطلع من حلقها
روز:اوبا ونا كمان بحبك
احتضنها ليتوك من الفرحه وهو يضحك
بسمه:هو اه البيحصل هنا ده
ليتوك:ال انتى شيفاه
يسونج :هو فى اه
ليتوك:انا بحب روز
كيوهيون:هو كل واحد هيحبلى واحده النهارده ده اه المصيبه دى
كانج ان:صبرنى يا رب
____________________________________
فى الطريق عند دونجهى ومريم

قابلوا جيسيكا فى الطريق
جيسيكا وهى تحتضن دونجهى وهو ﻻ يعيرها اهتمام:ازيك يا اوبا
دونجهى:كويس
جيسيكا:ازيك يا مريم
مريم بالعربى :كويسه طول مانتى مش كويسه
جيسيكا:انتوا رايحين فين
دونجهى:السوبرماركت
جيسيكا:انا مروحه البيت باى
مريم:يكش تروحى ما ترجعى يااااارب
دونجهى:ههههههههههه طب يلا يلا
__________________________________
رجعوا الى البيت
بسمه :جبتوا كل حاجه
مريم:ايوه

طب يلا الفيلم بيبدأ
جلسوا جميعا ليشاهدوا الفيلم
ولكن وهم جالسين وجدوا احد يطرق الباب
ليتوك:انا هفتح

ذهب ليتوك ليفتح الباب
صدم ليتوك من ما رأه
هيوكى:نهارنا اسود


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.......وحيدة كالقمر.....
سوبر ستار
سوبر ستار


انثى عدد المساهمات : 179
تاريخ التسجيل : 01/05/2013
البلد : Saudi Arabia
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : Happy

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الثلاثاء أغسطس 27, 2013 6:48 am

رووووووعة(م)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء أغسطس 28, 2013 7:10 am

البارت ال16

طب يلا الفيلم بيبدأ
جلسوا جميعا ليشاهدوا الفيلم
ولكن وهم جالسين وجدوا احد يطرق الباب
ليتوك:انا هفتح

ذهب ليتوك ليفتح الباب
صدم ليتوك من ما رأه
هيوكى:نهارنا اسود
هيتشول:يالهوى قرد الجنينه وصل
ليتوك:سيدى؟!!!!!!!!!!!!!!
سومان:ازيكوا؟
كلهم:الحمدلله
سومان:مين دول
هيتشول بتردد:دول دول ارايب واحده صاحبت امى

سومان:ليتوك
ليتوك:نعم سومان شى
ليتوك:تعالى معايا انت وباقى الفرقه
اخذهم سومان ودخلوا الغرفه وقفلوا عليهم الباب
هيتشول بصوت يكاد يكون مسموع:هو عايز ده وش المصايب ده
سومان:هيتشول انت بتقول حاجه
هيتشول:ﻻﻻﻻﻻﻻﻻ خالص
ليتوك:هو انت كنت عايز حاجه مننا
سومان:ايوه
سيون:اه هى
سومان:البنات المعاكوا دول
يسونج:مالهم
سومان:مشفهمش معاكواا تانى
سونجمين:ازاى يعنى
سومان:يعنى متعرافوهمش تانى

_____________________________________
كانوا البنات واقفين خلف الباب وكانوا يستموعوا الى كل ما يقال وكانوا مصدومين مما سمعوا

روان:نسيبهم ازاى انا مقدرش
بسمه:معرفش
منه:استنوا نسمع بيقولو اه اتهدوا شويه
________________________________
دونجهى:احنا منقدرش
سومان:خلاص خليك معاهم بس انسى انك فى يوم كنت فى فرقه اسمها سوبر جونيور

اينهيوك:يعنى احنا نعمل اه
سومان:تخلوهم يمشوا ومعاكوا مهله اسبوع ويكون كل الانا قولت اتنفذ

ركضوا البنات سريعا وجلسوا على الاريكه لكى ﻻ يعلم احد انهم علموا ماحدث

فتح سومان الباب وخرج الى باب المنزل وجلسوا السوجو على الارض بجانب الفتيات

يسونج:هو احنا هنعمل اه
بسمه:على فكره احنا سمعنا كل حاجه
قام سيون وجلس بجانبها وامسك يدها واحتضنها وكان يربت على شعرها
سيون:هو يقول الهو عايزو انا ﻻيمكن اسيبك انتى فاهمه
احتضنته وبدأت تبكى بصمت
ريوك:احنا بنحبكوا اوى ومنقدرش نسيبكوا

البنات وعلامات الحزن على وجوههم
كلهم:احنا طالعين ننام
مى:لما نصحى الصبح نبقى نشوف هنتصرف ازاى
مريم:تصبحو على خير
صعدوا البنات الى غرفتهم

بسمه:اانا مقدرش اسيبهم
روز:بس احنا ﻻزم نسيبهم
منه:ازاى
مريم:احنا الاول نخلى الاسبوع الفاضل ده احلى اسبوع فى الدنيا وبعد كده نشوف هنعمل اه
روان:ايوه صح

ناموا جميع من فى المنزل

الساعه 9 صباحا
---------------------
استيقظوا الفتيات
استحموا جميعا ثم دخلوا الى المطبخ
روان:بسمممممممممه
بسمه:اه يا زفته
روان:شغلى اغانى
منه:استنوا انا هروح اشغلها
شغلوا الاغانى ورفعوا صوتها الى اعلى مستوى هز كوريا بأكملها
________________________________
عند سيون وهيتشول
سيون:هو فى اه
هيتشول:افتكر الحرب العالميه التالته
دخل عليهم سونجمين وليتوك
سونجمين:هو فييييييه اااااااااااااه
هيتشول:وربنا مانعرف
ليتوك:طب تعالو ننزل نشوف
خرجوا من الغرفه واصتدموا ب دونجهى واينهيوك ويسونج وريوك
ريوك:هو فى اااااااااااااااااااه
دونجهى:اه الحصل
اينهيوك:فين شيندونج وكانج ان
ريوك:ميتين جوا
يسونج:يلا بس نشوف فى اه
نزلوا الى الدور الاسفل وجدوا البنات يرقصوا ويغنوا ويصنعوا الطعام
البنات:هييييييييييييييييييييييييه
بسمه:اخيرا صحيتو
ذهب روان ركبت فوق هيتشول
روان:يلا ادخل
هيتشول:طب انزلى من ضهرى
روان:ﻻ يلا بينا على المطبخ يلاااااااااااااا
هيتشول:اااااه ياضهرى
روان:يلا ياض
ذهبت منه وسحبت سونجمين
منه:يلا يلا يلا
سونجمين:حاضر حاضر حاضر
ذهبت بسمه لسيون
بسمه:يلا
سيون:ﻻ
بسمه:ليه
سيون:بوسينى الاول
بسمه:مش بايسه حد
وقفت اماه وشدته لكنه قبلها قبله سريعا وابتسم لها ودخل الى المطبخ وهو ممسك بيديها
ذهب دونجهى الى المطبخ هو اينهيوك واكلوا اول شىء رأوه امامهم
مريم ضربت يد دونجهى :بببببببببس لما نخلص طبخ الاول
انهيوك:انا جعان
مريم:هيوك يا حبيبى اولع بجاز
مى:بت ملكيش دعوه ب اوبا خليكى فى دونجهى
احتضن انهيوك مى
انهيوك طلع لسانه لمريم
مريم:وماله دونجهى ان شاء الله
وذهبت وقبلته على خده
مريم:اوبا احلى من انهيوك
مى:ليه ان شاء الله
كلهم كانوا واقعين على الارض من الضحك ومعهم اينهيوك ودونجهى
ليتوك:خلااااااااااااااااااااااااااااااااص بس
ذهب ليتوك لروز
ليتوك:عايزه حاجه
روز:طبعااااااااا عايزه
احتضنها ليتوك من الخلف وامسك بيدها وقطع معها الخضار وهو محتضنها من الخلف وواضع رأسه على ظهرها
وهى كل ماكانت تفكر فيه انها سوف تتركه وهى تحبه وكان تموت كل ثانيه من داخلها لكنه كانت تبين العكس وهذا كان حال جميع الفتيات

ريوك:ربنا يخليكوا شلتوا من عليا هم الفطار
البنات :ههههههههههههههه

انتهوا من اعداد الافطار ووضعوه على الطاوله
جلسوا جميعا على الطاوله وبدأو يتحدثوا ويضحكوا
كيوهيون:هيونج هو احنا هنعمل اه بعد اسبوع
ليتوك:لسه منعرفش
بعد ان قال كيوهيون هذه الجمله سكتوا جميعا

انتهوا من الطعام وقام كيوهيون وريوك بتنظيف المكان
سيون :بسمه
بسمه:دييييه
سيون:احنا كلنا هنروح نجيب حاجات للبيت وهنيجى
بسمه:اراسو
مشت بسمه كم خطوه ولكن نده سيون عليها مره اخرى
سيون :بسمه
التفتت بسمه اليه:ممممم
ركض اليها سيون واحتضنها وكأنه خائف من شىء
بسمه:مالك اوبا
سيون:خايف انك تسمعى كلام سومان وتمشى
انزلت بسمه دمعه ولكن مسحتها لكى ﻻ يراها سيون
سيون:مرديتيش ليه
بسمه:حا ا ا ضر اوبا
نظر لعيناها مره اخرى
سيون:عشان خاطرى اوعى تمشى وتسيبينى اوعدينى
بسمه:حاضر
احتضنها مره اخرى
هيتشول:يا عم يلا اديلنا سنه مستنينك بره اخلص
سيون:خلاص ادينى جيت اهو
___________________________________
ذهبوا السوجو لكى يحضروا بعض الاشياء من السوبر ماركت بقابلوا اكسو
ليتوك:اه ده هو انتوا هنا
كاى:ﻻ هناك
ليتوك:هيهيهيهيهيه خفه
سوهو:يلا يلا نشوف هنشترى اه
كيوهيون:تعالو معانا انهارده
كريس :اوك
سيون:طب يلا دلوقت نجيب الحاجات الاحنا عايزنها والحاجات الهنحتاجها باليل
تشانيول:اوك
تفرقوا جميعا بعد ان قسموا على بعض الاعمال
انتهوا من الشراء وخرجوا جميعا
__________________________________
عند الفتيات
روان:احنا هنعمل اه
بسمه:انا مقدرس اسيبهم بس برضو مقدرش ابقى السبب فى انهم يضيعوا
منه:انا خلاص دماغى هتنفجر
مريم:سومان الكلب ادانا مهله ليوم الجمعه
مى:وبعدين
مريم بحزن:احنا يوم الخميس باليل ...................

ياترى اه الهيحصل
حلوه وﻻ ﻻ؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أغسطس 31, 2013 10:06 am

كملي^^
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 20
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أغسطس 31, 2013 4:09 pm

البارت 17

بسمه:انا مقدرس اسيبهم بس برضو مقدرش ابقى السبب فى انهم يضيعوا
منه:انا خلاص دماغى هتنفجر
مريم:سومان الكلب ادانا مهله ليوم الجمعه
مى:وبعدين
مريم بحزن:احنا يوم الخميس باليل حد فينا يروح الصيدليه يجيب منوم ونحطهلهم فى الاكل ونمشى من غير ما حد يعرف
روز:بس انا مش هستحمل انى اسيبهم
بسمه وهى تتنهد:هووووووووووووو وﻻ انا
منه:يا جماعه احنا ﻻزم تخلى الاسبوع ده احلى اسبوع فى الدنيا ومش نبينلهم اننا زعلانين
البنات:طيب

دخلوا عليهم السوجو وهم يصرخوا
بسمه:اااااااااااااااااااااااااااااه فى اه
كانج ان:بيستعبطوا كل واحد شايل كيس واحد ونا شايل الباقى
روان:معلش هات الاكياس
اخذوا الفتيات الاكياس ووضعهوها فى المطبخ

ليتوك:اه صح نسيت اقولكوا
روز:فى اه
ليتوك:اكسو هيجوا باليل
بسمه:بجد
سيون:ومالك فرحانه كده ليه
بسمه:عشان هشوف تشانيول اوبا وحشنى اوى
نظر لها سيون بغضب لكنها لم تلاحظ
مريم:انا هكلم امبير عشان هما كمان يجو
كيوهيون :هو انتى معاكى رقمها اساسا
دونجهى:انا معايا
اخذت مريم الموبايل من دونجهى
مريم:يوبسيو
امبير:يوبسيو
مريم:امبير ازيك
امبير:وااااااااااااا اخيرا افتكرتينا
مريم:هههههههههههههه
امبير:عامله اه
مريم:الحمدلله
امبير:كويس
بسمه خطفت من مريم الموبايل
بسمه:اوعى يا زفته انتى اديلك سنه بتكلميها
مريم:يا جزمه
بسمه:امبيييييييييييييييييير ازيك
ابعدت امبير السماعه عن اذنها من صوت بسمه
امبير:انا عايزه ودنى على فكره
بسمه:مش مشكله المهم ﻻزم تجولنا انهارده انتوا فاهمين يلاااااااااااااا
امبير:بس يا مجنونه حاضر هنيجى
بسمه:هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
كان ينظر لها سيون وهى تتحدث مثل الطفله هكذا وكان يريد احتضانها وكان يشعر ب انه سوف يفتقدها

سيون:رواااااااان
روان:عايز اه
سيون:تعالى بس

سحب سيون روان الى الخارج
سيون:هى مش بسمه عيد ميلادها بكرا؟
روان:ايوه انت عرفت منين
سيون:مش مشكله عرفت منين بس انا عايز اعملها مفجأه
روان:اوك بس ازاى
سيون:هقولك ................
_________________________________
بسمه :هى فين روان
كيوهيون:مع سيون بره
بسمه:طيب
منه:انا زهقانه
سونجمين :تعالى نلعب مع كيونا
بسمه:ونا كمان هاجى
جلس كيوهيون وبسمه ومنه وسونجمين يلعبوا وكان هيتشول يغنى بصوت مزعج وكانج ان وشيندونج ويسونج وريوك يلعبوا كوتشينا وروز ومريم ودونجهى يشجعوا بسمه ومنه ومى وهيوكى يتغازلوا فى بعض
كيوهيون:ااااااااااااااه اوعى اوعى
بسمه:يا غلس اوعا ازاى وانا بلعب عشان اكسب اساسا
منه:غببببببببى
سونجمين:ههههههههههههه الماكنى الشرير بيتهزء هههههههههههه
كيونا:هيهيهيهيهيهيهيهيهيه اه الخفه الانتوا فيها دى
دونجهى:اخلصوا بقى انا عايز العب الدور الجاى
مريم:ونا كمان هلعب مع اوبا
احتضنها دونجهى واجلسها على رجله
مريم:اوبا انت كده هتتعب
دونجهى:طول مانتى العلى حجرى مش هتعب
مى:اه االانتوا بتعملوا ده عيب كده
بسمه:ده على اساس ان انتوا الكونتوا بتزاكروا كيميا صح!!!!!!
مى:ﻻ يا خفه كنا بنذاكر احياء
قبلها هيوك على شفاهها
هيوك:احنا حريين
دونجهى:خلاص وحنا كمان حريين
روز:وربنا هبلغ عنكوا بوليس الاداب
هيتشول:بسسسس بقى انا صدعت منكوا
يسونج:وحيات امك ده احنا اطرشنا من ام صوتك الزباله ده
روز:هو فين ليتوك
ريوك:فى الاوضه فوء

__________________________________
صعدت روز الى غرفه ليتوك كانت متردده فى طرق الباب لكنها طرقته
ليتوك:ادخل
دخلت روز فوجدت ليتوك مرتدى البنطلون فقط وكان ﻻ يرتدى القميص فخجلت كثيرا
روز:طب انا هاجى فى وقت تانى
ركض ليتوك واقفل الباب قبل ان تخرج
ليتوك:خليكى معايا وبعدين انتى حبيبتى يعنى عادى
روز:.....................
اقترب منها ليتوك وامسك وجهها وهى ترتجف
اقترب منها لىتوك وهى تعود للخلف الى ان التسقت بالحائط اقترب منها اكثر الى ان لمس شفاهها ولكن قاطعهم دخول ريوك
ف انتفضت روز من مكانها وتردد ريوك
ريوك:معلش انا اسف
خرج ريوك وهو يخبط على رأسه
ريوك:انا غببببببببببببببى غبببببببببببى


ليتوك:بصراحه كان نفسى ابوسك عشان انا بعشقك
روز وجهها اصببح احممممممممممممممممر
ليتوك:انا بعشق حتى كسوفك
احتضنها ليتوك وهو يضحك
ونزلوا الى الدور السفلى ووجدوهم فى الفرح الذى كانوا فيه
ليتوك:اااااااااااااااااه اهدوا شويه
بسمه:ﻻاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااءءء

دخلوا عليهم روان وسيون
بسمه:كنت فين يا امور انت والسانيوره
سيون:انتى مالك
بسمه:غبى

جلسوا يتهاوشوا الى ان قد جرس الباب
بسمه:استنوا انا هفتح
ذهبت بسمه وذهب الجميع زراءها فتحت بسمه الباب فوجدت اكسو واول شخص واقف كان تشانيول
بسمه:اوبااااااااااا
احتضنته بسمه وهى تضحك وهو كان يدور بها
شدتها روان
روان :خلاص يما هو كان راجع من الحج
الفتيات:ههههههههههههههههههههههههههه
دخلوا اكسو وبعد مده اتوا اف اكس

جلسوا يلعبوا
منه:انا زهقانه
مى:ونا كمان
كيوهيون:انا عندى لعبه حلوه
كريستال:قول يا ابو المصايب
كيوهيون:احنا نلعب بمسدسات الميا
سوهو:والله فكره
كريس: طب يلا
خرجوا جميعا الى حديقه المنزل
واتوا بمسدسات المياه وتقسموا الى فريقين
الفريق االاول(بسمه،تشانيول،سيون،روان،هيتشول،سوهو،لونا.امبير،كاى،فيكتوريا،مريم،دونجهى،كيوهيون،يسونج،شيندونج،دى او،منه،سونجمين)
الفريق التانى
(مى،روز،سيهون،بيكيهيون،كريس،تاو،شين،زيومين،ﻻى،ليتوك،اينهيوك،كانج ان،شين دونج،ريوك،كريستال،سولى،لوهان)

امسك كل منهم مسدس ماء وبدأت المعركه
بسمه بصوت واطى:سييييييييييون
سيون:نعم
بسمه:عيزاك تغرق مى وانهيوك العايشين فدور روميو وجوليت دول
كانت مى تجرى وهى ممسكه يد هيوك ولكن فجأه اصبحوا بحر من الماء
هيوك ومى:اااااااااااااااااااااه يا جزم
ظلوا يركضوا خلف بعض وكلهم عباره عن ماء وبعد ان هلكوا ناموا كلهم على الارض
امبير:انا اتكسرت
كلهم:واحناااااااااااااااا
بيكهيون:الجو برد اوى
سيهون:تعالوا يلا نروح
ريوك:هههههههههههههه وهتروحوا كده بالمنظر ده
كريستال:احنا لو خرجنا كده بالمنظر ده بكرا كلنا هنترمى فى السراير
سيون:ﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻ انا عايزكوا بكرا تيجو الساعه 10
كيوهيون:اشمعنا
سيون:ملكش دعوه اديك هتشوف اه الهيحصل
اكسو واف اكس:اراسو

حلو وﻻ ﻻ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
سوبر جونيور للابد super junior for ever  :: القسم الادبي :: قصص وروايات-
انتقل الى: