سوبر جونيور للابد super junior for ever

سوبر جونيور للابد super junior for ever

كل ما يخص فرقة سوبر جونيور وبعض الفرق الكورية الاخرى
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» تخيلي صحيتي من النوم ولقيتي نفسك .......!
الإثنين أغسطس 28, 2017 3:28 am من طرف yaatfal

» روايتي الثانية عن السوجو بعنوان {هل سيرى قلبي النور قبل أن تراه عيني أو سيتوقف قلبي قبل أن يصبح لك }
الأحد أغسطس 20, 2017 3:10 pm من طرف سوسو الرومنسية

» هلا بنات اشتقتتت
الخميس أغسطس 10, 2017 10:21 pm من طرف han non

» عدنا بعد غياب ~
الأربعاء يوليو 19, 2017 12:34 pm من طرف han non

» بسوي قروب تعالووا
الأحد أبريل 16, 2017 11:07 am من طرف Lollipop girl :O cute

» 2016 , ?anybody there
الخميس يناير 05, 2017 10:59 pm من طرف كيونا

» رسالة الى مدير المنتدى ....
الأحد ديسمبر 04, 2016 12:40 pm من طرف YoOn-A

» مرحبا بيكم انا جديدة هنا
الأحد ديسمبر 04, 2016 12:37 pm من طرف YoOn-A

» رواية جعلتي قلبي ينبض مرتًين
الأربعاء أكتوبر 12, 2016 2:22 pm من طرف Sam Junior

تصويت
من أكثر عضو من super juniorمشهور عند العرب
 لـــــي توك
 ايون هيـــــوك
 سونغ ميـــــن
 دونـــــــغ هي
 ســـــــــــيون
 يـــي سونغ
 ريـــــــــو ووك
 هيتشــــــــــــول
 شــــــــــــين دونغ
 كـيــــــــــــو هيون
استعرض النتائج
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
YoOn-A
 
han non
 
(كامل ^الحلى)
 
^ننوس^
 
محبة سوجو
 
rano0o_al7elwa^_^
 
:[βłůỆ ṜфǾṧỆ]:
 
suju m
 
SuGi
 
Teukie lover
 
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 101 بتاريخ الإثنين مايو 28, 2012 9:14 am
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية live      

قم بحفض و مشاطرة الرابط سوبر جونيور للابد على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط سوبر جونيور للابد super junior for ever على موقع حفض الصفحات
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر

شاطر | 
 

 اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أغسطس 31, 2013 7:29 pm

البارت 18
بعد ان رحل كلا من اكسو واف اكس
عم الهدوء التام فى المنزل
ليتوك : اية الهدوء دة مش من عوايدكم ياعنى روز:الواحد طلع عينة انهاردة
بسمة:احنا الصراحة لعبنا لعب مايتلعبش سيوون:انتى تعبتى ياقلبى ؟
هيوك:قلبك؟
سيوون: وانت مالك انت
منة:اة صحيح ياسيوون انت ليية عايز اكسو واف اكس يجوا بكرة؟
سيون:عادى ياعنى انتوا مش عاوزنهم؟
مريم :لاء طبعا عايزنهم
دونغهى: انا عايز اققوم استحمى عشان انام
مى: وانا كمان
هيووك:اجى اسعدك ياحبى
مى: ههههه بس بقى يا اوبا
روان: كتك ضربة
بسمة:لا والنبى هاتخوش تساعدها فى ايية؟
مى: وانتى مالك يارزلة
بعد ان ذهب الجمييع الى الاستحمام ولم يتبقى سوى روان وهيتشول
روان:هاتدخل انت تستحمى ولا ادخل انا هيتشول:ندخل احنا الاتنين
روان:بس يلا بجد بقى
هيتشول:ادخلى انتى
روان:اووك
وبعد الاستحمام ذهب كلاهما الى النوم ليعم الهدوء فى المنزل
وقبل ان تشرق الشمس بساعة كان هناك من يعبث قليلا
روان: ودى هانصربها ازاى ان شاء الله؟
سيوون: مش عارف هانعمل ايية
روان:هى بسمة مش هبلة عشان ماتشكوش انها هى الوحيدة الى مش هاتبقى فى البيت
سيوون: خلاص يبقى لازم حد يروح معاها روان :هو احنا اصلا عارفيين هى هاتروح فيين؟ سيوون:طب روحى صاحى روز ومريم
روان: طيب
ذهبت روان بالفعل لتيقظهما
روز:ايييييية مصاحيانى ليية انا عايزة انام
روان: نامت عليكى حيطة
مريم:عايزة ايية ياهبابة مصاحيانا ليية؟
روز:انت كمان صاحى ياسيون
سيوون: ايوة ياختى
مريم: مش عوايدك ياعنى
روان: انتوا تعرفوا انهاردة ايية؟
مريم: والله الصراحة انا حاليا فاقدة الشعور بالزمن
روز: عيد ميلاد بسمة
مريم: انا كنت عارفة بس بختبركم
روان:ايية يابت العسل دة
مريم:طب اسكتى بقى ياسكر
سيوون:بقلك اية انا مش ناقص تلزيق
روز:ايوة انتوا مصاحينا ليية ياعنى على الصبح كدة
سيوون: احنا عاييزين نعمل مفاجاة لبسمة
روز:طيب ماشى اعملوا انا داخلة انام بقى
روان: اصبرى يابت هو احنا هانعملها لواحدينا
روز: طويب
سيوون: انتوا عليكوا تاخدوا بسمة فى اى حتة عما احنا نوضب المكان
مريم: مم اوووكى هاناخدها فيين بقى
روان: هو دة السؤال الى محيارنى
بعد ان اتفق الاربعة ذهبوا لايقاظ بسمة ليخرجوا
مريم: نيلة نيلة نيلة
بسمة :عايزة اية يازفتة
روز:عايزة سلامتك ياختى
مريم: قومى تعال
بسمة :هانروح فيين طيب
روز: قومى وخلاص
بسمة: طيب طيب
بعد ان قامت بسمة ذهبوا الى الخارج
بسمة:احنا رايحين فيين بقى؟
روز:انا حساكى تخنتى اووى
مريم:يبقى نروح الساونة
بسمة:وحيات امك انتى وهى مصحينى عشان واحدة تقلى انتى تخنتى والتانية تقولى نروح الساونة
روز: يلا يلا يلا
بسمة: انا عايزة انام
مريم: وميين سمعك
روز: احنا نروح ننام هناك
بسمة: تصدقوا فكرة
راحوا التلاتة الساونة
فى المنزل :-
سيوون: احنا بقى نصحى الباقى يوضب معانا الحاجات
روان: اووكى
وبعد ان استيقظ البيت باكملة
منة: ياعنى احنا دلوقت عايزين نعمل مفاجاة لبسمة
روان: ايووة يا اذكى اخواتك
مى: طويب
كيوهيون: احنا لازم نحط خطة عشان نخلص بسرعة
سيوون: ايوة لازم نخلص بددرى عشان انا هاخدها ونخرج على فكرة
ليتوك: ياعم ياعم
بعد ان وزعوا الاعمال عليهم ذهب كل منهم ليقوم بعملة ذهب ريووك وروان وهيتشول لاعداد الحلوى وذهب ليتوك ومى واون هيوك وكيوهيون لتنظيف المنزل وتعليق الزينا وذهب سونغمين ومنة لشراء بعد المستلزمات والهدايا وتركهم سيوون وخرج
روان: انت رايح فيين ياعم؟
سيوون:رايح مشوار هاياخد ساعة واحدة وجاى علطول
يسونغ: طب ماتتاخرش
سيوون: خليك انت بس فى نفخ البلالين دى شندونغ: طب انا هاتصل باكسو واف اكس واقلهم علشان يعملوا حسابهم
ليتووك: ياااااااااة اول مرة تقول حاجة مفيدة
منة: واخر مرة وانتش صادق
عند (مريم وبسمة وروز )
مريم: اااااااااااة انتوا صحيتوا؟
روز: ايوة ياختى
بسمة : تصدقوا النوم هنا مريح
مريم : طب انا جعانة تعالوا نروح نجيب اكل بسمة : يلا بينا
ذهبوا واحضر الطعام واكلوا
وبعد مرور ساعة
بسمة : انا مليت تعالوا نروح يلا
مريم: نروح فيين ياما لاء
روز: تعالوا نروح الملاهى ؟
بسمة: امممممممممممم
مريم: اممم ايية وبتاع اييية يلا ياختى
واتجهوا هما الثلاثة الى الملاهى
فى المنزل :-
دونغهى: انت رجعت ياسيوون؟
سيوون: ايووة
روان: كل حاجة تمام التمام اهى
منة: الزينا اتعلقت والحلويات اتعملت والبلالين اتنفخت واتحطط فى حمام السباحه
سونغمين : ياعنى من الاخر طلع عنينا
كيوهيون: طب هو احنا مش هانعمل فيها مقلب
مى: هو انت دماغك مافيها ش الا الشر
هيووك: سيبك منة ياحبيبتى
ليتووك :اة ياضهرى يانى ياما
هيتشول: انا طلع عينى انا حاسس انى ماعدتش انفع خلاص
روان: ليية كدة بس يا اوبا
كانغ ان : علقنا انوار فى الجنينة كلها اتشعلقنا زيى القرود على الشجر عشان خاطر الست بسمة
سيوون : بجد شكرا ليكوا
هيتشول: والشكر دة هايرجعلى صحتى ؟
روان: الف سلامة عليك يا اوبا
ليتوك: فيين ياحبيبتى
هيتشول: بوسى اوبا عشان يخف
روان: هههههههه
هيتشول: يلا
قامت روان بايساة ومديرة وشها
قام هيتشول اتنطط زيى الاهبل
عند( بسمة ومريم وروز)
مريم: على جثتكم اركب اللعبة دى
بسمة : يالا يا اجبن خلق الله
روز : لاء انا كمان خايفة اووى
بسمة : يالا يابت انتى وهى
وركبوا اللعبة وصواتوا لحد ماشبعوا ونزلوا
مريم: انا غلطانة انى بسمع كلامك اصلا
روز: انا مش قادرة اققف على رجلايا
بسمة: ياختى كميلة انتى وهى
نظرت مريم بجانبها وجدت طفلة صغير تنظر اليهم واخرجت لسانها لبسمة عندما نظرت اليها قمات بسمة مطلعلها لسانها هى كما
روز: ايية البت الرخمة دى
مريم: يانهار اسود على كلاحة العيال الضغيرة
قامت مريم مفرقعلها البلونة الى كانت مسكاها
قامت البت معيطة
قاموا التلاتة جاريين علشان مامت البنت كانت هاتشوفهم
بسمة: ههههههههههههههههههه
روز: لية عملتى فى البنت كدة
مريم: اهو غلاسة كدة وخلاص
استمتعوا كثيرا وذهبوا الى كثير من الالعاب
واثناء ذلك وجدوا سيارة ليث بجانبها احد
فاخرجت بسمة قلم لترسم عليها
مريم: طب ولوا اتقفشنا بقى
روز: هاننضرب اكيد
بسمة :لاء هانطلع نجرى
وقاعدوا هما التللاتة يشغبطوا على العربية لحد ما صاحب العربية جة
طلعوا يجروا والراجل جرة وراهم هو وصاحبة
لحد ما استغبوا
بسمة: هههههه يلا نروح
روز: هو انتى عليكى عفريت اسمة يلا نروح
وفاجاة رن هاتف مريم لتتلقى اتصال من دونعهى
مريم: طب يلا احنا بقى نروح
بسمة : هو حبيب القلب عايزك
مريم: مالكيش فيية 
ثم عادوا الى المنزل
لكن قبل دخلولهم وجدوا صندوق مكتوب علية ( ان لم ترتدى هذا فلن تدخلى المنزل )
وفتحوا الصندوق ليجدو ثلاثة فساتين
بسمة: انا مش لابسة فساتين ولا بتاع
روز: مش هاندخل لازم تلبسيهم
مريم: والله شكلهم حلو
فى الداخل :-
سيوون: كلة تمام كلة جهز ؟
ليتوك: البنات لسة بيلبسوا فوق
يسونغ: دة يومهم بسنة يا عم
نزلت الفتيات ليبهرن اعين ذلك الشباب الذى كان ينتظرهم
هيتشول: مابدهاش بقى
وقام رايح بايس روان
روان: اوبا
سونغمين : ماجتش عليا وقام بايس منة
مىقامت بصة لهيوك
هيوك: مش دلوقت لما نبقى لوحدينا

بالخارج :-
بسمة : ودة نلبسهم فيين ان شاء الله؟
روز: انا عارفة مكان نروحة
ذهبوا وارتدوا ملابسهم وودعوا بعض المكياج الخفيف الذى يبرز جمالهم
مريم: يلا نروح بقى
بسمة : امووت واعرف ليية لبسنا كدة؟
روز: هههههههههه
بسمة لايكونش فى فرح جوة
مريم: هههههههههههههه
وصلوا الى المنزل
جعلت كلا من مريم وروز بسمة ان تتقدم فى الدخول الى المنزل لتجد جميع الاضواء مغلقة ويوجد فقط اضاءة تلك الانوار الملونة الجميلة وخذة البلالين الملونة الى ملائت حمام السباحة
ودخلت الى المنزل لتجد الجميع بالداخل ليحتفلوا بعيد ميلادها
اختضنها سيوون وهو يقول : هذا اسعد يووم فى حياتى اليوم الذى جات بة ملاكى الى هذا العالم انا اعلم ان هذا الماكن ليس يليق بملاك مثلك لكنى ساحاول اقصى مالدى لجعلك معى دائما وجعلك تشعرين بالراحة
حدقت بسمه فى وجهو والدموع تنزل بلا وعى من عيناها
كانوا جميعهم يصفقوا ويصفروا
احتضنت بسمه سيون وكانت بقدر سعادتها الا وانها ميته من داخلها لانها سوف تتركه

ستمتعوا كثيرا وقدموا لها الهدايا العديدة
وبعد ان وصلت الساعة الى الثانية صباحا
عاد كلا من اكسو واف اكس الى منزلهم
ليتوك: كنتى وحشانى اليوم كلة ياقلبى
روز : احم وانت كمان اوبا
سيوون: بسمة تعالى معايا
بسمة :فيين ؟
سيوون : تعالى بس
خرجت بسمة مع سيوون ووجدت سيارة فخمة منتظرة امام المنزل
سيوون: يلا اركبى
بسمة: هانروح فييين ياعنى
سيوون: اركبى بس
وركبوا الاثنين واتجهوا الى المكان المحدد
المكان( بحر وقد اعد سيوون العشاء بنفسة واوقد الشموع على طول الطريق المؤدى الى الطاولة التى يحيط بها الزهور والبلالين 9
وجلسا الثنين على الطاولة ليتناولوا الطعام على اضواء الشموع وصوت امواج البحر تطلاطم وتصدر صوت راجع تلك الرياح الخفيفة التى تداعب خصلات شعر بسمة
سيون: عشان كدة قلتلك ماتكليش كتير
بسمة وعيناها دامعتين : اوبااا انا بجد مش عارفة اقولك اه
سيوون: انتى حبيبتى يا بسمة وانا الى لازم اشكرك على انك معايا
وبعدا ان تناولا الطعام ذهبا ليتمشا على البحر
سيوون : انتى قمورة اووى انهاردة
بسمة : هههههههههه بجد؟
سيوون: اييوة بجد
بسمة : مع انى مش حابة الفستان دة
سيوون: لاء دة جمييل اووى عليكى
اسناء حديثهم توقف سيوون فاجا
بسمة : ايية وقفت لية؟
سيوون: بوصى كدة للسما
كانت بسمة تنتظر ان تظهر الالعاب النارية كام تشاهد فى الافلام لكنها لم ترى شيئا
بسمة : ايية ابوص على ايية
وجدت سيوون راكع على قدمية ويمد لها يدة التى بها خاتم
سيوون: تقبلى تبقى معايا علطول
لم تستطيع بسمه الرد واكتفت ب ابتسامه وعيناها تدمع
قام سيوون وقف امام بسمه ومسح دموعها بيده والبسها الخاتم فى يديها وجلس ينظر اليها وهى تنظر اليه
اقترب منها الى ان احس بدموعها على وجهو واستقر الامر على وجود شفاهو على شفاهها قبلها وهى اصبحت فى عالم اخر
رغم انها ليست قبلتهما الاولى لاكنها كلنت لها طعم اخر

ها اه رأيكوا يا جدعان؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأحد سبتمبر 01, 2013 8:01 am

البارت 19

اقترب منها الى ان احس بدموعها على وجهو واستقر الامر على وجود شفاهو على شفاهها قبلها وهى اصبحت فى عالم اخر
رغم انها ليست قبلتهما الاولى لاكنها كلنت لها طعم اخر
____________________________________
كانوا فى ذلك الوقت يلعبوا ويتحدثوا
هيتشول:انا عايز ازازه سوجو
يسونج:اشمعنا
روان:اهدى شويه هو انت دماغك شمال كده على طول
هيتشول:انتوا مالكوا انا حر
ظلوا يتخانقوا ويعبثوا :-
دونجهى:مريم
مريم:نعم
دونجهى:تعالى عايزك فى حاجه
مريم:؟؟ حاضر
اخذها دونجهى الى غرفته ودخلوا ففتح درج من الادراج واخرج منها علبه
مريم:هو اه ده؟
فتح دونجهى العلبه فوجدت سلسلتين واحده قلب والثانيه المفتاح
اخذ دونجهى اول سلسله وهى المفتاح واحتضن مريم وهو يلبسها السلسله
مريم:اه ده اوبا
دونجهى:دى سلسله فيها مفتاح ليكى ونا عندى القلب
مريم وهو يظل يحتضنها:وده معناه اه
دونجهى:ده معناه انك انتى الوحيده التملكينى وعمر ما حد هيعرف ياخدنى منك او ياخدك
ظلت مريم تنظر الى عينه وهى عيناها تدمع وهو مبتسم لها
دونجهى:مرريم متعيطيش
مريم:مقدرش اشوفك بتقول كده ومعيطش
دونجهى:اسكتى بئا بلاش عياط
مريم بأبتسامه:مش قادره
قبلها دونجهى على شفاهها وابتسم اليها
دونجهى:طب وكده
مريم:ههههههههههه
احتضنها دونجهى مره اخرى
دونجهى:انا عايز انام
مريم:طيب نام ونا هنزل تحت
ركض دونجهى الى باب الغرفه واغلقها
مريم:فى اه
دونجهى:هتنامى معايا
مريم:اوباااا مش عايزه
اقترب دونجهى منها وظل يقترب ويقترب وهى تبتعد الى ان وقعت على السرير استلقى بجانبها واحتضنها وقربها اليه كثيرا قبلها سريعا ودفن رأسه فى حضنها
مريم:اوبا
دونجهى :بس عايز انام
مريم بالعربى:انا اولتلك هخليه احلى اسبوع فى الدنيا
دونجهى:بوه؟
مريم:ﻻ وﻻ حاجه
قبلته ونامت هى الاخرى
__________________________________
دخل سيون وهو حامل بسمه على ضهرو
روان:فى اه مالها
سيون:ﻻ عادى اصلها نامت فى العربيه
ريوك:طيب طلعها اوضتها
سيون:ﻻ هى هتنام معايا انهارده
ليتوك:اشمعنا
سيون:ونتا مالك
ليتوك:بابو
حملها سيون الى غرفته ووضعها على السرير وغير ملابسه وجلس امامها وامسك يديها
سيون:بسمه اوعى تسيبينى وتمشى انتى ﻻزم تفضلى عايشه معايا انا ممكن اعمل عشانك اى حاجه
استيقظت بسمه فجأه وقبلته ونظرت فى عينه وهى قريبه منه جدا لدرجه انها تشعر بنفسه
بسمه:اوبا انا بحبك
احتضن بسمه وهى احتضنه ايضا
استلقى بجانبها على السرير وكان وجههم مقابل لبعض
جلس سيون يحدق بها
بسمه:اوبا فى اه بتبصلى كده ليه
سيون:انا عايز كده
بسمه:ههههههههههههههه
سيون:ممكن اعمل حاجه
بسمه:اه هى
سيون:هتشوفى
بسمه:طيب
التهم سيون شفتاها واحتضنها وهو يقبلها وهى كانت مستسلمه له لان يمكن هذه المره ان تكون اخر مره يقبلها
___________________________________
بعدما مرت الايام واتى فجر يوم الخميس
بعد ان وضعا البنات المنوم فى شراب السوجو استيقظوا جميعا
بسمه وهى تبكى :انا مش قادره والله كده حرام
احتضنتها روان
مريم وهى تبكى ايضا:انا برضو مش قاده خايفه يفتكرنى بكرهو
مى:بببببببببببس بئا انا مش مستحمله
حضروا البنات الفطار للسوجو وكتبو لهم رساله
ذهبت بسمه الى غرفه سيون
وقفت امامو ثم جلست على ركبتها لكى توصل الى مستواه
بسمه وهى منهاره من العياط:اوبا متزعلش منى انا كان نفسى افضل عايشه معاك لحد لما اموت بس والله انا مشيت عشان انا بحبك ومكنتش عيزاك تتأذى بسببى
قبلته بسمه وذهبت من الغرفه
وذهبت ايضا مريم الى دونجهى
مريم:اوبا اكيد هيجى يوم واشوفك تانى بس لحد لما يجى اليوم ده انا هفضل احبك ومش عيزاك تكرهنى
قبلته هى الاخرى وخرجت تبكى
فعلت كل واحده هكذا مع حبيبها وخرجوا
احضروا الشنط وخرجوا من المنزل وركبوا تاكسى كانوا متفقين معه
روان:احنا عايزين نروح اى فندق فى سيول بس يكون رخيص شويه مش غالى اوى
السواق:حاضر
تركوا جزيره جيجو والسوجو هم قلوبهم تتمزق من الالم
كانوا كل الطريق جميعهم يبكون فى صمت
كانت بسمه ممسكه بالخاتم الذى اهداه اليها سيون ومريم تتحسس السلسله الذى اعطاها اليها دونجهى وﻻ يمر فى ذهنها الا كلمته عندما اعطاها السلسله

بعد فتره دامت 3 ساعات
وصلوا الى الفندق الذى اوصلهم اليه السائق
حاسبوا السائق ودخلوا الى الفندق استأجروا غرفه تسعهم جميعا
نامت مى وروز ومنه كثره البكاء
وظلت بسمه وروان ومريم
جلسوا جميعا على الكنبه فى الخارج لكى ﻻ يزعجوهم
بسمه:يارب يسامحونا
مريم:مفتكرش
روان:انا مش مصدقه ان كل ده حصلنا
بسمه:احنا الكلام ده لو كان اتحكلنا كنا قلنا على البيحكيه مجنون
مريم:مش قادره انسى دونجهى مش قادره اعمل حاجه غير انى افتكرو
بسمه:سيون وهو بيقولى متمشيش كل لما افتكرها قلبى بيتقطع
وضعت بسمه رأسها على كتف روان
روان:ونا ﻻيمكن انسى خناقى انا وهيتشول والكنا بنعملو فبعض
بسمه:على قد ماشفت احلى ايام هنا على قد ما الايام الانا فى فيها دلوقتى دى ازبل ايام فى الدنيا
مريم:بس ازاى سومان الزفت ده عرف ان احنا عندهم
بسمه:مش عارفه
روان:بس اكيد حد قالو
مريم:ماهو المشكله بئا مين القالو
بسمه:مفيش غيرهم
روان:مين
بسمه:وﻻد الجزمه السنسد
روان:ايوه صح هما اصلا كانوا هيتشلوا
مريم:ايوه صح عشان لما رحت انا ودونجهى السوبرماركت ساعت الفيلم شفنا جيسيكا وقالتلنا متنسوش فى حد مهم جايلكوا
بسمه:اه يا وﻻد الكلب
روان:دلوقتى فى مشكله اكبر
مريم:اه هى
روان:احنا هنعيش فين وهنجيب فلوس منين
بسمه:ندور على شغل
روان:ايوه يعنى فين
مريم:انا تعبااااااااانه ومش مستحمله ااى حاجه لما نصحى نبقى نشوف
ناموا الفتيات الى الصباح
__________________________________
عند السوجو:-
بعد ان استيقظوا جميعا
سيون:هما راحو فين
ريوك:معرفش
دونجهى:فين مريم
ليتوك:يمكن خرجوا
كانج ان:ده الفطار متحضر
كيوهيون:بصوا انا لقيت اه
يسونج:اه الورقه
اينهيوك:هات نقراها
امسك ليتوك الورقه وبدأ يقرأ الكلام
ليتوك:معلش يا جماعه احنا اسفين انتوا احسن حاجه حصلت فى حياتنا بس احنا عشان بنحبكوا كنا ﻻزم نسيبكوا عشان سومان ميعملش فيكوا اى حاجه
بسمه:سيون متزعلش منى انا بحبك وهفضل احبك مهما حصل عشان خاطرى متزعلش منى
مريم:دونجهى اوبا مهما حصل عمرى ما هقلع السلسله وهتفضل انت الوحيد الفى قلبى
روز:اوبا متزعلش انا مهما حصل هفضل احبك
منه:سونجمينى لحد لما يجى اليوم الممكن اشوفك فيه تانى هفضل احبك
مى:هيوكى اوبا انا احلى واحد فى الدنيا كلها وهفضل ارقص زى ما قولتلى
روان:كيم هينيم انت اطيب واحد فى الدنيا رغم انك بتبان مغرور لكن انت اطيب قلب فى الدنيا وهيجى اكيد اليوم الهنرجع نتخانق فيه تانى
اوعوا تزعلوا مننا والله كل ده عشانكوا

نزل الكلام عليهم كالصاعقه وكانوا غير مصدقين
سيون:....................

اه الهيحصل؟
اه اكتر حته عجبتكوا ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الإثنين سبتمبر 02, 2013 1:21 pm

اه يا جدعان هى البتاعه مش عجباكوا وﻻ اه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الإثنين سبتمبر 02, 2013 8:51 pm

البارت 20

نزل الكلام عليهم كالصاعقه وكانوا غير مصدقين
سيون:هما بيهزروا صح بيهزروا
سونجمين:اكيد بيهزروا هما اكيد مش هيمشوا ﻻن مينفعش يمشوا
ليتوك وعلامات الصدمه على وجهه:بس ده الكلام المكتوب
ادمعت عيون دونجهى:ﻻ ﻻيمكن مريم تمشى وتسيبنى اكيد بيهزروا
هيتشول بصوت عالى:انا عاااااااااايز روااااااان
يسونج:طب انت بتزعق ليه دلوقت
كان سيون ودونجهى وليتوك وسونجمين وهيتشول واينهيوك منهم من يبكى ومنهم مصدوم. و جالس وهيتشول كان يكسر اى شىء يراه امامه
سيون وهو يبكى:ليه مشيت انا قلتلها اننا هنتصرف لييييييييه
دونجهى :انا قولتلها اننا هنعرف نهبب اى حاجه مع سومان
كان سونجمين يبكى وكيوهيون محتضنه
واينهيوك ودونجهى محتضنين بعض ويبكوا وكانج ان محتضن ليتوك ليهدئه
ريوك:انا عايز اعرف حاجه
يسونج:اه هى
ريوك:سومان عرف منين انهم معانا هنا
اعتدلوا جميعا ونظروا اليه
هيتشول:اكيد حد قالو
سيون:بس مين
كيوهيون:انا دلوقتى عرفت مين القالهم
هيتشول:مين؟!!!!
كيوهيون:السنسد
كلهم:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
كيوهيون:اكيد هما عشان هما الوحاد البيكرهو البنات وسيوهيون كانت سبب خناقه بسمه مع سيون ومريم كانت هتتخانق مع دونجهى بسبب جيسيكا
هيتشول:والله لو شفتهم ماهخلى فيهم حته سليمه
سيون:مش مهم هما دلوقتى المهم ندور على البنات
_________________________________
عند الفتيات:-
استيقظوا جميعا وجلسوا على الطاوله
بسمه وهى تمسح دمعتها:وحشونى اوووى
مريم:انا عايزه اشوف دونجهى
روان وهى تبتسم ابتسامه حزن:نفسى ارجع اتخانق معاه. تانى
مى:وحشنى هبل هيوك وجنانو
منه:خلااااااااااااص بئااا قالتها بصراخ
روز:فى اه
منه:كل اما افتكرهم ببقى هتجنن خلاص خلاااااص
بسمه:خلاص خلاص
روان:ماشى بس يلا ننزل ندور على شغل

قاموا جميعا وارتدوا ملابسهم
نزلوا الى الشارع وبدأ يتجولوا فى الشوارع
بسمه:اانا خلاص مش قادره امشى على رجلى
مريم:وﻻ انا ده انا ضهرى اتئطم من كتر اللف
روز:اااااااااااااااه يا جسمى
منه:عيااااااااااااااال بصوا
بسمه:فى اه
منه:فى شركه عايزه يشتغلوا عندها
بسمه:وبعدين
منه:احنا عايزين نشتغل يا غبيه
روز:طب تعالو نشوف يلا يلا
__________________________________
ليتوك:احنا ﻻزم نرجع سيول حالا
سيون:اشمعنا
هيتشول:اكيد هيبقوا سافروا
ركضوا جميعا الى غرفهم وحضروا الشنط
سونجمين:يلا اركبوا يلا
ركبوا جميعا السيارات
كان طوال الطريق يتذكروهم
سيون:اااااااااااااااااااه نفسى اشوفها
دونجهى:انا مش هقدر مشوفهاش مقدرش
انهيوك:ااااااااااااااااااه
احتضن اينهيوك دونجهى وبكى دونجهى بحرقه على فراقهم وكان ايضا انهيوك يبكى على مى ولكن كان يبكى بصمت لكى ﻻ يسمعه دونجهى ويزبد من بكاءه
___________________________________
عند الفتيات:-
دخلوا الى الشركه وكانت شركه كبيره فوجدوا فتاه تجلس على مكتب فذهبوا لكى يسألوها عن الاعلان الذى رأوه
روز:انيوهسيو
البنت:انيوهسيو
روز:احنا ارينا بره ان انتوا عايزين بنات تشتغل
البنت:طب اعدوا الاول
جلسوا الفتيات على الكراسى
بسمه:هو انتوا اه البنات العايزنهم
البنت:عايزين بنات بيعرفوا يرقصوا وبنات يبقوا يعرفوا يصمموا لبس
روز: واه كمان
البنت:احنا من الاخر عايزين البنات البترقص عشان هترقص مع الفرق فى الحفلات والمصممين هيختاروا للفرقه الهتتحددلها لبس وفى بنات هيحطولم المكياج
روز:يعنى البنات البيشتغلوا بيبقوا تبع الفرقه بس
البنت:ايوه يعنى مثلا انتوا بقيتوا فريق لفرقه اكسو فى منكم هيرقص معاهم فى الحفلات المحتاجه بنات وفى منكم هيختارلهم الملابس بتاعت الحفله وكده يعنى
روز:طب هو احنا ممكن نتقدم فى الشغل ده اه
البنت :اه طبعا ممكن
بسمه:هى الشركه دى اسمها اه
البنت:دى شركه تختار البنات بس لكن بعد كده هنوديكوا الشركه الهتشتغلوا فيها احنا هنا اختبارات بس
روز:اوك
البنت:ممكن البطايق بتاعتكوا
مريم بالعربى:هو احنا داخلين اسم شرطه وﻻ اه
روز:احنا معانا الباسبورت عشان احنا مش من كوريا
البنت:مممممم طيب هاتوها
اعطوا الفتيات باسبوراتهم للفتاه
البنت:املوا الاستمارات دى وتعالوا بعد يومين عشان الاختبار
البنات:كوماوو. :)

خرجوا الفتيات من الشركه وتوجهوا الى الفندق
دخلوا الى الغرفه وكل واحده جلست على الكنبه من التعب
روان:اااااااااااااااه يما يانى يا رجلى
بسمه:انا اساسا مش حسه بضهرى
مريم:انا اتكسرت من المشى
منه:انا جعانه
روز و بسمه ومى:ونا كمان
روان:حد فيكو ينزل يشترى اكل
بسمه:انا لو السما انطبئت على الارض مش نازله
مريم:جاتكم الارف انا هنزل

اخذت مريم حقيبتها واستقلت المصعد ونزلت الى الشارع
اخذت تمشى وهى ﻻ تعرف اى مطعم تذهب اليه الى ان وجدت مطعم دخلت اليه واحضرت اليهم طعام لكنها لمحت من بعيد امبير
عندما لمحتها ركضت بأقصى سرعه الى ان وصلت الى الفندق مره اخرى
دخلت الى الغرفه سريعا واغلقت الباب
منه:اااااااااه فى اه الصداع ده
مريم:عارفين انا شفت مين
مى:مين
مريم:امبير
بسمه:يالهوى
روان:وعرفت مكانك
مريم:ﻻ ما اصل انا جيت من عند المطعم لهنا جرى
بسمه:يخرب بيتك كنتى هتفضحينا
__________________________________
بعد ان وصلوا السوجو للمنزل دخلوا اليه وهم حزناء ﻻن كل مكان فى البيت كان يذكرهم بالفتيات وكان الاكثر حزن سيون وايونهيوك ودونجهى وسونجمين وهيتشول وليتوك
دخلوا ارتموا على الارائك
ليتوك:ااااااااااااااااااااااااااااااااااه
كانج ان:مالك
ليتوك وعيناه تدمع و بدأ يبكى:كرهت الدنيا
احتضنه كانج ان وجلس يهدئه
كانج ان:خلاص اكيد هنلاقيهم
رن هاتف دونجهى
دونجهى:حد يرد عليه انا مش قادر
ريوك:هاتو انا هرد
اخذ ريوك الموبايل ورد على امبير
ريوك:يوبسيو
امبير:يوبسيو اوبا
ريوك:ازيك
امبير:كويسه ،اوبا هو انا انهارده لمحت مريم فى الشارع
ريوك بصوت عالى:بجد شوفتيها فين
جعل جميعهم يقفوا
امبير:لمحتها كانت بتجيب اكل من مطعم واول ماشفتنى جريت
ريوك:ياااااااااااااااه
امبير:هو فى اه
حكى لها ريوك على كل ماحدث
امبير:لييييه مشيوا كل ده عشان سومان احنا كنا ممكن نتصرف لو كنتوا اولتولنا
ريوك:خلاص بقى هنعمل اه
اقفل ريوك الخط مع امبير وحكى لهم ما قالت لهو امبير
عندما سمع دونجهى هذا الكلام بدأ يبكى ولم يستطيع احد تهدئته احتضنه اينهيوك وبدأ يربت على كتفه وهو مازال يبكى
وايضا كان سونجمين يبكى وكيوهيون يهدأو
فجأه وهم جالسين رن جرس الباب
ذهب اليه سيون يركض عندما فتح الباب ارتمى فى حضن الذى كان على الباب
.............:هو فى اه
سيون:هيوووووونج


حلو وﻻ ﻻ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.......وحيدة كالقمر.....
سوبر ستار
سوبر ستار


انثى عدد المساهمات : 179
تاريخ التسجيل : 01/05/2013
البلد : Saudi Arabia
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : Happy

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الثلاثاء سبتمبر 03, 2013 5:00 pm

كملي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الخميس سبتمبر 05, 2013 6:13 am

يلا كملي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الخميس سبتمبر 05, 2013 8:01 pm

البارت 21

هم جالسين رن جرس الباب
ذهب اليه سيون يركض عندما فتح الباب ارتمى فى حضن الذى كان على الباب
.............:هو فى اه
سيون:هيوووووونج
دونجهى:انت جيب امتى وعرفت المكان هنا ازاى
.........:روحت البيت القديم ملقتكوش فروحت الشركه وسألت وقالولى العنوان الجديد
ليتوك:هان كيونج!!!!!!!!انت جيت امتى
هانكيونج:فى اه يا جماعه انتوا عاملين كده ليه هو اه الحصل
كانج ان:طب ادخل الاول واحنا هنحكيلك على كل حاجه
دخلوا جميعا الى البيت وجلسوا وحكى له ريوك ماحدث فى ظل سكوت سيون وهيتشول وسونجمين وليتوك ودونجهى و انيهيوك

هان :يانهاركوا اسود يعنى اسبكو 4 اشهر اجى الاقيكو خاربينها
سيون:انا مليش دعوه انا المهم الاقيها
هان:طب هتلاقيهم ازاى
سيون بتنهد:معرفش بقى ادينا هنشوف اه الهيحصل
احتضنه هانكيونج وظل يربت على كتفه وهو يبكى هان:خلاص بقااااااا
دونجهى:خلاص بئا يا سيون ما كلنا متنيلين
معاك...............................

مر اليومين واتى يوم الاختبار
استيقظوا الفتيات فى الصباح بعد معاناه روز فى ايقاظهم
مريم:عايزه مننا اه عالصبح
روز:يلا قومو عشان نلحق ام الاختبار ده
بسمه وهى تشد اللحاف مره اخرى:خمسه كده وصحينى
روز:خمسه فعينك قومى يابت
بسمه:قامت قيامتك يا بعيده

استيقظوا وكان بعضهم نائم على الطاوله
خبطت روز الطاوله بقطعه حديد جعتلهم ينتفضوا جميعا
مى:الله يخرب بيتك
بسمه:اشوف فيكى يوم من اولو يا شيخه
روز:عشان تبقوا تناموا متأخر تانى
روان:يابت هو انتى صاحبتنا وﻻ حماتنا
طلعت لهم روز لسانها ثم جلست
روز:اطفحوا
منه:اسمها كلو
روز:ﻻ اطفوا
بسمه:حاضر يا ابله الناظره
روز:احنا مش هينفع نفضل اعدين فى فندق كده احنا ﻻزم نلاقى شقه كده الفلوس المعانا هتخلص
بسمه:بصوا انا مش فايقه اساسا تعالوا نروح ام الاختبار ده وبعد كده ربنا يحلها
كلهم:طيب يا ام العوريف

نظفوا جميعا الطاوله بعد الفطار ودخلوا يرتدوا ملابسهم لكى يذهبوا الى الشركه
بعد ان ارتدوا ملابسهم ذهبوا الى الشركه فوجدوا نفس الفتاه التى قابلتهم المره الماضيه
ذهبوا الى الفتاه
روز:انيوهسيو
البنت:انيوهسيو
روز:احنا الجينا المره الفاتت فكرانا
البنت بابتسامه:اه طبعا على فكره انتوا اتقبلتوا
بسمه:فى اه
البنت:روز ومنه ومى اشتغلوا خلاص استايلست لفرقه وانتوا لو كسبتوا فى مسابقه الرقص هتبقوا معاهم مساعدين رقص فى نفس الفرقه
مريم:هى هتبقى فرقه اه
البنت:لسه هيتحدد بعد لما بسمه ومريم وروان ويدخلوا اختبار الرقص
رروان:هى كل دى بنات جايه الاختبار
البنت:ديه
بسمه:هو انتى اسمك اه
البنت :هيورى
هيورى:بسمه ومريم وروان ادخلوا البسوا لبس من الاوضه دى عشان الاختبار
البنات:اراسو
دخلوا الفتيات الى الغرفه
مريم:يالهوى كل ده لبس
بسمه:بلاش حسد يا زفته مانتى عندك لبس بالهبل
مريم:اديكى انتى البتحسدى اهو
روان:بس يا هبله منك ليها ويلا كل واحده تشوفلها حاجه تلبسها
___________________________________
عند السوجو :-
اتصل سومان على ليتوك فى الصباح وقال له يأتى ﻻن عندو لهم خبر مهم
ليتوك:قوووووووووووموووووووووووو
كيوهيون:فى اه عالصبح كده
يسونج:ااااااااااه فى اه ؟
ليتوك:سومان عايزنا
هيتشول:عايز اه قرد الجنينه ده
ليتوك:عايزنا نروحلو
هان:انا نعسان
ليتوك:قال لو اتأخرتوا انتوا حرين
ريوك:اوووووووووووف ياماما تعالى شوفى ابنك بيحصل فيه اه
سونجمين:بس يا اهبل
ريوك:ادينى سكت اهو
دخلوا ارتدوا ملابسهم جميعا وذهبوا الى الشركه
دخلوا الى سومان فى غرفه الاجتماعات
سومان:انا عايز اقولكوا على خبر
ليتوك:اه هو
سومان:طقم العمل بتاعكوا كلو اتغير
هيتشول:ليه
سومان:عشان كانوا مش كويسين وهنجبلكوا طقم عمل جديد
هيتشول:يعنى انت مصحينا من النوم عشان تقولنا الخبر ده
سومان:ايوه
هيتشول فى سرو:روح يا شيخ ربنا يخرب بيتك
سومان:هيتشول بتقول حاجه
هيتشول:انا منطقتش اساسا

خرجوا السوجو من غرفه الاجتماعات وهم يسبوا ويلعنوا فى سومان وخاصتا هيتشول وكانج ان
كانج ان:بقى انا اصحى من النوم عشان يقولى طقم العمل اتغير
هيتشول:يكش يولع طقم العمل انا مالى
سيون:بس بقى صداع
_____________________________________
عند الفتيات
ارتدت روان:-
شورت فوشيا وتيشيرت بنى وعليه كلمات بالفوشيا
وارتدت بسمه:-
بنطلون اسود جلد ضيق وتيشرت ابيض ومكتوب عليه حروف باللون الاسود
وارتدت مريم :-
شورت جينز وتيشرت اخضر مكتوب عليه باللون البنى

دخلوا الفتيات الى غرفه الاختبارات
كانت غرفه كبيره وبها فتاتان ورجل
الرجل:عرفو عن نفسكوا
بسمه:انا بسمه من مصر
روان:انا روان من مصر
مريم:انا مريم من مصر
وانحنوا للجنه التحكيم
الفتاه1:انتوا هترقصوا على اغنيه اه
روان:اى حاجه
الفتاه2:طب ارقصوا على اغنيه mr.simple سمعت بسمه اسم الاغنيه فنزلت دمعه من عينيها فمسحتها سريعا وبدأ الرقص وولكن رقصهم ابهر لجنه التحكيم فطلبوا منهم يرقصوا على اغنيه اخرى فرقصوا على اغنيه nu ABO ل FX فرقصوا عليها ايضا وكان رقصهم رائع
بعد ان انتهوا من الرقص صفقوا لهم لجنه التحكيم
الرجل:بما ان انتوا اخر فرقه ترقص هنا ف انتوا احسن فرقه احنا شفناها وانتوا الكسبتو معانا
البنات:بجد !!!!!!!!!!
الفتاه1:بجد
احتضنوا بعض وخرجوا وهم مسرورين كثيرن
روز:ها عملتوا اه
بسمه:للاسف
روز:خسرتوا
روان:ﻻ نجحناااااااااااااااا
كلهم:هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
ذهبوا لهيورى مره اخرى بعد ان اعدت الترتيبات


هيورى:احنا خلاص حددنا الشركه الهتشتغلوا فيها
روان:اه هى
هيورى:sm twon
البنات:فيييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!

حلو وﻻ ﻻ ؟
اه اكتر حته عجبتكوا
ونبى عبرونى وردوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.......وحيدة كالقمر.....
سوبر ستار
سوبر ستار


انثى عدد المساهمات : 179
تاريخ التسجيل : 01/05/2013
البلد : Saudi Arabia
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : Happy

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الجمعة سبتمبر 06, 2013 12:59 pm

رووووووعة كملي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الجمعة سبتمبر 06, 2013 4:03 pm

شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
.......وحيدة كالقمر.....
سوبر ستار
سوبر ستار


انثى عدد المساهمات : 179
تاريخ التسجيل : 01/05/2013
البلد : Saudi Arabia
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : Happy

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت سبتمبر 07, 2013 7:17 am

عفواً♥♥
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت سبتمبر 07, 2013 2:00 pm

كملي كملي بسرعة +سمعة ياستي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأحد سبتمبر 08, 2013 7:30 am

البارت 22

هيورى:احنا خلاص حددنا الشركه الهتشتغلوا فيها
روان:اه هى
هيورى:sm twon
البنات:فيييييييييييييييييين!!!!!!!!!!!!!!!!
هيورى:بقولكوا sm town
بسمه بالعربى:روحنا فى داهيه
روز:طب هى اه الفرقه ال احنا هنبقى معاها
هيورى:لما تروحوا الشركه هيتحدد هناك
مريم:واحنا هنروح الشركه دى امتى
هيورى:بعد بكرا
مى:يالهوى يالهوى يالهوى يالهوى
هيورى:هو فى مشكله
منه:توء توء توء خااااالص
روان:هو ينفع اى شركه غير sm twon
هيورى:ﻻ مفيش غيرها هى المحتاجه
مريم:مفييييييش غيرها ياااااااااا لهوى

خرجوا الفتيات من الشركه وذهبوا مره اخرى الى الفندق
دخلوا الغرفه وارتموا على الكنب
منه:هنعمل اه فى المصيبه دى
بسمه:دى كااااااااارثه
روز:هما بجد وحشونى انا عايزه اشوفهم
مريم:المشكله ان سومان مشافش شكلنا يعنى اصلا مش هيعرف شكلنا لوشفنا بس المشكله لو وﻻد الهبله ال اسمهم سنسد دول قالولوا ان احنا نفس البنات الكانوا معاهم
مى:انا خايفه يعرفنا ويفتكر ان السوجو الرجعونا ويعمل فيهم حاجه وحشه ده راجل واطى وميهموش حد اساسا
روان:اووووووووووووووووووووووووف يارب بقى انا تعبت
_____________________________________
عند السوجو
هيتشول:يا مين يطولنى رقبت سومان ونا كنت دبحتو وريحت الدنيا منو بقى انا زهقت
هان:انا مش مصدق انكوا ممكن تعملوا كل ده عشان البنات دول ليه يعنى كل ده
سيون وهو مبتسم ابتسامه حزن:انت لو كنت عشت معاهم وشفتهم كنت هتعمل اكتر من كده
سونجمين:انا عايز اشوفهم هما ليه مشيو
هان:خلاص كفايه نكد اانا اساسا بخليكو تبطلوا عياط بالعافيه بس متعيطوش
هيتشول:اووووووووف
هان:طب هما مااااشى لكن هيتشول يعيط عشان واحده اصراحه دى جديده
هيتشول:انت لو عرفتها ﻻزم تعمل عشانها اكتر من كده كل ما افتكر لما كنا بنتخانق ولما حضنتى من غير قصد لما جبتلها الشوكوﻻته كانت عامله زى الاطفال
كانوا جالسين يستمعوا له وهم حزناء على حال صديقهم حتى هان بدأت دموعو تنزل بسبب كلام هيتشول
اكمل هيتشول:ولما انا عيط ادامها لما اتأسفتلها ساعت لما اتخانقنا ومسحت دموعى مع انى لما اتخانقنا معاها كنت هضربها (شهق من كثره البكاء)بس هى برضو مسحت دموعى وقالتلى انت مينفعش حد يزعل منك
احتضنه ليتوك وهى يشهق مثل الاطفال من كثره البكاء
هان:هيووونج خلاص متزعلش اكيد هتشوفها تانى
دونجهى بضيق:انا هطلع انام
اينهيوك:استنى شويه خليك معانا
دونجهى:ﻻ انا طالع
اينهيوك:طب هاجى معاك
دونجهى :ﻻﻻﻻﻻﻻ خليك خليك
اينهيوك:طيب

صعد دونجهى الى غرفته واغلق الباب بقوه
جلس يتذكر ما كان يحدث بينه وبين مريم
Flash back
مريم:انا زهقااااااااااااانه
دونجهى:ونا زعلان منك
مريم:ليه اوبا
دونجهى:عشان انتى زهقانه ونتى معايا
مريم:اوبا متزعلش انا اسفه
وقف امامها وجلس على ركبته امامها وهى كانت جالسه على الكنبه
دونجهى:ههههههههههه خلاص مش زعلان منك وعمرى ماهزعل منك ابدأ
مريم بخجل:هههه
دونجهى:حتى ونتى مكسوفه حلوه
اقترب منها وهمس فى اذنها
دونجهى: ب ح ب ك (بحبك)
مريم:اوبااااااا
دونجهى:ههههههههههه
امسك بوجهها ووضعه فى احضانه و ظل يداعب خصلات شعرها

بعد ان تذكر دونجهى هذا الموقف ظل يبكى ويشهق من كثره البكاء الى ان نام
__________________________________
مر اليومين كالعاده بدون شىء يذكر وكان السوجو على نفس حالهم يذهبوا كل يوم للتدريب ولكن بجسدهم فقط وليس بروحهم كانوا اجساد فقط بدون روح وكانوا الفتيات على نفس حالهم يبكوا على فراق السوجو

الساعه 9صباحا
روز فى نفسها:يلا هتبدأ معركه الصحيان بتاعت كل يوم
روز:اصحووووووووووووووووو
مريم:الله يخرب بيتك هو انتى كل يوم هتصحينا كده
منه:الله يهدك
روز:اخلصوا انا مش فايقه انهارده
بسمه :اشمعنا
روز:الله يخرب بيت الزهايمر
روان:يابنتى انهارده اليوم الهنروح فى ام الشركه ربنا يستر
بسمه:طب والله انا نسيت
روز:عشان انتى معندكيش دم اساسا
مريم:قومى اخلصى والبسى يلا
بسمه:اووف طيب ادينا قومنا اهو

قاموا البنات وكانوا يركضوا خلف بعض لكى يلحقوا معاد الشركه
روز:خلصتوا لبس
بسمه:ايوه يا حضرت الناظره
روز:طب يلا يلا وبلاش طولت لسان اخلصوا
____________________________________
عند السوجو

ليتوك:ريووووووووووووووك
ريوك:...........-_-
ليتوك:يسووووووووونج
يسونج:فى اه
ليتوك:اصحى يعنى هندهك عشان اتصور جمبك مثلا
يسونج:طيب طيب ادينى قمت اهو

ذهب ليتوك لغرفه سيون وهيتشول
ليتوك:سيون سيون سيون سيون سيون
سيون:ااااااااااااااااااه
هيتشول:فى اه بتزعقوا ليه عالصبح كده
ليتوك:عشان تقومو عشان سومان عايزنا
هيتشول:اوووووووووووف
سيون:خلاص احنا قومنا اهو

ذهب ليتوك لكل غرفهم وايقظهم جميعا

كيوهيون:ريوووووووك فين الفطار
ريوك:انا تعبان
سونجمين:انا هعملوا انهارده
احتضن ريوك سونجمين
ريوك:كوماو هيونج

حضر سونجمين الفطار
جلسوا جميعا حول طاوله الطعام وفطروا وقاموا جميعا ارتدوا ملابسهم لكى يذهبوا الى الشركه

ليتوك:خلصتوا
كلهم:ديييه
ليتوك:طب يلا

_____________________________________ذهبوا الفتيات الىsm twon
روان:يالهوى ده الشركه حلوه اوى
بسمه:دى روعه
مريم:بس ارر على الشركه كده هتقع من عنيكو
منه:هههههههههههه
مى:هو احنا هنعمل اه دلوقتى
روز:انا مش عارفه اى حاجه
بسمه:نعم يختى لو انتى مش عارفه امال مين الهيعرف
مريم:انا مش عارفه حتى نروح لمين فى المكان ده
منه:ده وﻻ مول العرب اه المكان ده
مى:طب تعالوا نمشى شويه يمكن نلاقى حد نسألوا
_____________________________________
وصلوا السوجو الى الشركه وصعدوا سريعا الى سومان
طرق ليتوك الباب ودخلوا جميعا بعد ان سمح لهم سومان بالدخول
هيتشول:عايزنا فى اه ده بقى ان شاء الله
سيون:اسكت بدل ما نطرد كلنا
هيتشول:احسن
سومان:انهارده هيجى فريق العمل بتاعكوا وﻻزم تشوفوه
انهيوك:وده هيجى امتى
سومان:المفروض بعد شويه
كيوهيون:ادينا مستنين اما نشوف
دونجهى:هما بنات ؟
سومان:ايوه بنات
_____________________________________
روز:تعالو اهى فى واحده تعالو نسألها

ذهبوا الفتيات الى فتاه كانت جالسه على مكتب

مريم:انيوهسيو
البنت:انيوهسيو
روز:احنا البنات الجايين عشان الشغل الهنا
البنت:ايوه انا عرفاكوا ادخلوا الاستاذ لى سومان مستنيكوا جوا
البنات:كوماوا
-----------------------------------------------------------
دخلوا الفتيات الى غرفه لى سومان كانوا السوجو فى غرفه الاجتماعات
الفتيات:انيوهسيو سومان شى
سومان:انيوهسيو
روز:احنا البنات الجاي
لم تكمل روز جملتها ﻻن سومان قاطعها
سومان:ايوه عارفكوا تعالوا عشان تشوفو الفرقه الهتبقوا معاها
روز:دييه
مريم:يلا يختى انتى وهى
بسمه:اجرى يابت

دخلوا الفتيات الى غرفه الاجتماعات
عندما رأوهم السوجو صدموا ووقفوا وظلوا يحدقوا بهم وكانوا الفتيات ينظرون لهم بصدمه ايضا مما اثار شك سومان
سومان:انتوا تعرفوهم
البنات:......................

اه رأيكوا ؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الخميس سبتمبر 12, 2013 11:20 pm

البارت 23

دخلوا الفتيات الى غرفه الاجتماعات
عندما رأوهم السوجو صدموا ووقفوا وظلوا يحدقوا بهم وكانوا الفتيات ينظرون لهم بصدمه ايضا مما اثار شك سومان
سومان:انتوا تعرفوهم
بسمه بالعربى:احييييييييييييييييه
روان:هى احيه بس دى احيه يا ابوسو سوسو كمان(متكملى المسرحيه بالمره يا حجه روان هههه)
كل ده السوجو كانوا متنحين ومش عارفين حتى يتكلموا
سومان:لتانى مره بقولهالكوا انتوا تعرفوا بعض(اعصابك يا حج ليطقلك عرق ان شاء الله وﻻ حاجه)
مريم:اكيد نعرفهم ومين يعنى ميعرفش سوبر جونيور (اذكى اخواتك طول عمرك)
سوبر جونيور اتصدموا من اجابه مريم
سومان:طب بصوا انا هروح استقبل ناس لحد لما تتعرفوا على بعض (غور يا شيخ احسن)
خرج سومان من الاوضه وسابهم مع بعض

جرى السوجو على البنات
جرى سيون عشان يحضن بسمه لكن هى بعدت عنو(فئريه بعيد عنك)
سيون:فى اه
بسمه :اوبا احنا مينفعش نكمل
سيون:نعم!!!!!!(نعم الله عليك يا خويا)
روان:احنا مينفعش نحبكوا مينفعش
هيتشول:نعم يختى انتى اتجننتى وﻻ اه
دونجهى:مريم انتوا بتهزروا
مريم:ﻻ يا اوبا مش بنهزر ( انتوا فاكرين روحكوا فى الكاميرا الخفيه اياك)
منه:احنا مش عايزيين يجرالكوا حاجه بسببنا واكيد سنسد لو قربنا منكوا هيقولوا لسومان احنا مين وكده كلنا هنروح فسبعين داهيه
سونجمين بعصبيه:ونتوا جايين تفتكروا الكلام ده دلوقتى صح هه ﻻ بجد انا اندهشت
بسمه:ونتوا فاكرينا هنبقى مبسوطين لما ده يحصل
هيتشول:ياروان انا مقدرس اسيبك
انحنوا البنات للسوجو وخرجوا وهما سايبين السوجو متنحين(ومن امتى الادب ده قال انحنوا قال الله يرحم الطرد بتاع الحصص )

بعد لما خرجوا البنات
ليتوك:هما بيهزروا صح
كيوهيون:يا خفه دم بنت خالت عم امك يا شيخ هو انت مش شايفهم وهما خارجين وعاملين ازاى(احبك يا كيونا ونت عاقل)
هيتشول:هما ازاى يقولوا كده
اينهيوك:يعنى بعد ما نلاقيهم يمشوا تانى
دونجهى:انا بقى مليش فيه ومش هسيبها

بره عند البنات كانوا قاعدين فى الجنينه
راحلهم دونجهى وسحب مريم من بينهم وهى كانت موطيه رأسها
سحبها ووقفت امامه
دونجهى:مريم
مريم:ديه
دونجهى:مالك
مسحت مريم دموعها وبصيتلوا
مريم:مفيش اوبا
دونجهى:ﻻ فى
مريم:اولت مفيش
حضنها دونجهى وهى بتعيط. وميته من العياط(ان شاء الله يعنى)

عند البنات
روان:انا زهقت بجد
منه:ده على اساس ان انا زهقت كده وكده(يا خفه دم اهلك يابت)
بسمه:انا ابو طويله مجاش عبر اهلى
مى:بسمه مش وقت هزار(يا عاقله)
روز:كان يوم ملوش ملامح
بسمه:اهدى يا ابله الناظره

بعد مده اتى سيون ووقف امامهم مما جعل بسمه تخاف ولكنه وقف امامهم ولم ينظر حتى الى بسمه
سيون:تعالو سومان عايزكوا(يختى ونبى عسل)

ذهبوا البنات خلف سيون الى ان وصلوا الى الغرفه
سومان:دول هيبقوا فريق العمل بتاعكوا
يسونج وهو بيحاول يلطف الجو الكئيب ده :ايوه ماحنا اتعرفنا خلاص عليهم ههههه(اه يا ابن الظريفه )
سومان:طب كويس وعلى فكره شغلكوا بدأ من دلوقتى
روز:ازاى يعنى ؟
سومان:بسمه وروان ومريم بما ان السوجو عندهم حفله بعد اسبوع ﻻزم يروحوا يتدربوا معاهم
بسمه ومريم وروان:اراسو سومان شى
سومان:على فكره احنا جبنلالكوا شقه هتعيشوا فيها
بسمه ومنه بالعربى:ﻻ بجد ونبى قول وربنا (اه النتانه الانتو فيها دى )
سومان:بوووه
روز:ميانيه سومان شى هما اتهبلوا شويه(وده مش جديد على فكره)
مريم:هى عنوانها اه
سومان:عنوانها.............
بسمه:احيه هو اه العنوان ده يا عيال
سيون:احنا هنوصلكوا
بسمه:كوماو سيون شى احنا مش عايزين نتعبك(يا خرابى على الادب )
سيون:ﻻ وﻻ تعب وﻻ حاجه يلا
خرجوا السوجو مع البنات وركبوا العربيه
-سيون ودونجهى وبسمه ومريم
-هيتشول وليتوك وروان وروز
-هيوك وسونجمين ومنه ومى
والباقى اتحشروا فى تاكسى
بعد لما وصلوا البيت
كيوهيون:بئا كده يا كلاب السكك تسبونا محشورين فى ام التاكسى ده الله يهدكوا
بسمه:غور ياض
كيوهيون:جاتك غورا
منه:اظهر يابيئه

كانوا الفتيات يتظاهروا بأنهم ﻻ يهمهم الامر وكانوا يضحكوا ويمزحوا ولكنهم سوف يموتو فى داخلهم
بعد ما دخلوا الشقه دخلوا معاهم السوجو
هيتشول:ممكن افهم بقى اه الكلام الانتوا قولتوه واحنا فى الشركه ده
روان:ده اخر كلام عندنا
بسمه :بس احنا والله العظيم بنعمل كل ده عشانكوا
سيون بعصبيه:بتعملى اه عشانى انك تسيبينى وانتى عارفه انى معرفش اعيش من غيرك ده عشانى انك تضحكى وتهزرى ووﻻ كأن فى حاجه ده عشانى
بسمه:ونت فاكر ان انا كده مبسوطه صح
ليتوك بصراخ:ببببببببببببس بئا حرام عليكو انا تعبت
سيون:احنا ماشيين وانتوا حريين بئا
خرجوا السوجو من المنزل وجلسوا الفتيات يبكوا على حالهم
بسمه:هو فاكر يعنى انا مبسوطه كده
روان:هو ليه مش فاهم ان كل ده عشانهم ليييييييه
روز:خلاص
مريم:يا ربى انا تعبت ياريتنا ماكنا جينا كوريا وﻻ شوفناهم
مى:اغرب حاجه فى الدنيا ان اكتر حلم كنا بنحلمواا اتحقق ويوم اما يتحقق نبقى مش عايزينوا
منه:على فكره فى كارثه احنا نسيناها
روز:اه هى
منه:انا احنا عندنا جامعه ياروح خالتك انتى وهى بعد خمس تيام
بسمه:يالهوى ده احنا نسينا خالص
روان:فككوا من حوار الجامعه ده دلووقتى وتعالو نبدأ الحرب العالميه التالته فى تنضيف ام البيت ده
بسمه:وحيات امك تنضيف اه انا مليش دعوه
روان:مله فى جنابك انتى بتستعبطى هو انتى فكرانا هنعد فى البيت بالمنظر ده (الله يرحم منظر اوضتك ياروان)
بسمه:اووف بئا
قاموا كلهم وكل واحده حردت الحرده على دماغها وبدأو حرب التنضيف فى البيت الجديد
وبعد لما خلصوا
مريم:فينك يما تيجى تشوفى البيحصل فى بنتك
بسمه:يختى جاتك وكسه ما كلنا فى الهوا سوا.
روز:انا نعبت اوى
منه:انا داخله استحمى
بسمه:ﻻ انا الهروح
منه:ﻻ يختى انا قولت انا الهروح الاول
بسمه:غورى يابت من ادامى
روز:هو انتوا ان الاحنا بنعملوا ده هيموتنا
بسمه:روز ونبى متفكرينيش بالموضوع ده عشان انا كل اما افتكرو اعيط انا مش ناقصه
روز:ولما كل اما افتحو كل شملوله فيكو تقولى كده امال هنعمل اه بقى
مريم بعياط:حرام عليكى بقى ما قلنالك اسكتى اسكتى بئا اسكتتتتتتى
وركضت الى غرفتها ورزعت الباب
ركضت اليها بسمه وروان
بسمه:مريييييييم افتحى
روان:يا مريم افتحى حرام عليكى افتحى بئا
كانوا ﻻ يسمعوا شىء سوا صراخها وبكائها
روز:مريم خلاص انا اسفه افتحى بقى
مى:ونبى افتحى
بسمه:الله يجحمك يا روز
روز:خلاص بقى هعمل اه
روان :انا هعرف اهديها
بسمه:ازاى
روان :تعالى معايا
_____________________________________
عند السوجو كانوا يجلسوا وكل واحد منهم فى عالم اخر
هان:الله يقرفكوا انتوا هتفضلوا اعدنلى زى المطلقين كده
سيون:غور ياض
هان:جاتك غورا اما تاخدك
دونجهى:بس يابن الهبله انت وهو
ليتوك:اهم حاجه انهم معانا فى نفس الشركه مش مشكله اى حاجه تانيه
كيوهيون:ماشى يا ابن الظريفه
ريوك:ابو ام رخامتكوا يساااااااتر
انهيوك:جات الحزينه تفرح ملئتلاهاش مطرح(معلش اينهيوك قسم شرشوحه)
هيتشول:جاتوا نيله العايز يعيش معاكوا يعنى معرفش انخمد فى ميتين ام البيت ده
ليتوك:اخرس

وهما بيتخانقوا رن موبايل هيتشول
هيتشول:يوبسيو
روان:يوبسيو اوبا
هيتشول:مين معايا
روان:مش وقتو خفه دم اهلك خالص دلوقتى المهم ادينى دونجهى
هيتشول:وعايزه منو اه
روان:وحيات ابوك اخلص هقولك بعدين
هيتشول:دونجهى تعالى المحروسه عيزاك
دونجهى:مين
هيتشول:حبيبت.....اصدى روان
دونجهى:يوبسيو
روان:يوبسيو اوبا
دونجهى:مالك فى اه
روان:تعالى بسرعه مريم بتعيط وقافله عليها الاوضه
دونجهى قفز من مكانه وبدا على ملامحه الخوف
دونجهى:مالها فى اه الحصل
روان:تعالى بسرعه
دونجهى:حاضر حاضر انا جاى

جرى دونجهى بسرعه ونط فى اول بنطلون وتيشرت شافو ادامو

هيتشول:يابنى فى اه
دونجهى:مريم بتعيط ومش عارف مالها
سيون:طب استنى هانيجى معاك
دونجهى:مش هلحق كده
يسونج:يابنى استنى بس
دونجهى:ﻻﻻ انا هروح بس سيون تعالى سوق العربيه انا مش قادر
سيون:طيب طيب يلا
سونجمين:ابقى طمنا اما توصل وسلملي على منه
كانج ان:يا شيخ اتلهى هو فى اه وﻻ فى اه

خرج دونجهى وسيون من المنزل وركضوا مسرعين الى منزل الفتيات وضقوا على الباب
دونجهى:هى فين
بسمه بعياط:فوق اطلع بس هى مش راضيه تبطل عياط

ركض دونجهى الى غرفه مريم
واحتضن سيون بسمه وهى تبكى فى حضنه وكان يربت على شعرها
سيون:خلاص بقى متعيطيش عشان خاطرى
----------------------------------------------------
دونجهى:مريم افتحى انا دونجهى
مريم:..............(صوت عياط)
روز:كش هتفتح برضو
دونجهى:طب انزلوا انتوا ونا هتصرف
نزلوا البنات وتركوا دونجهى مع مريم
دونجهى:مريم افتحى عشان خاطرى
بعد محايالات من دونجهى فتحت مريم له الباب وكان وجهها احمممممر من كثره البكاء
مريم:................-_-
امسك بوجهها بيدو وهو يبكى امامها
دونجهى:حرام عليكى تعملى فيا كده
حضن وجهها وهو يبكى وهى جلست على الارض وهى فى حضنو
مريم:انا(شهقه)اسفه يا اوبا متزعلش منى
دونجهى:ومين قالك انى ممكن فى مره ازعل منك اصلا
مريم:اهىء اهىء اهىء
دونجهى وهو يضحك والدموع فى عينو :خلاص بقى يا نكديه على رأى بسمه
مريم:هههه
دونجهى:هو اه الحصل
مريم كانت سوف تقول له ولكن سمعوا صوت صراخ روز تنده عليهم وتقول لهم ان هناك كارثه

اكمل وﻻ ﻻ ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الجمعة سبتمبر 13, 2013 7:47 am

اها كملي بسرعة^^
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الثلاثاء سبتمبر 17, 2013 1:28 pm

البارت 24

دونجهى:هو اه الحصل
مريم كانت سوف تقول له ولكن سمعوا صوت صراخ روز تنده عليهم وتقول لهم ان هناك كارثه
-------------------------------------------------------
_فلاش باك عند عندما كانت مريم مع دونجهىعند البنات تحت _
بسمة: طب حد يروح يجبلها مهدىء اى حاجة
مى: انا هاروح
منة: وانا هاجى معاكى
سيوون: اجى اوصلكم بالعرببية
منة: مش لازم المكان مش بعيد
سيوون: ماشى
وذهبوا الى الصيدلية ليشترى الدواء وبينما هما عائدون
منة: استنى يامى هاربط الجذمة لاحسن اتفكت
مى: انا هاسبق
اثناء عبورها الطريق تذكرت عندما كانت تعبرة مع هيوك ولم تنتبة لتلك السيارة القادمة
منة: حسبى يا مى
كان هذا اخر ماسمعت اذنها
منة: مى قومى يامى
مى:...........
اخذت منة هاتفها للتتصل بالفتيات
منة: الو ايوة ياروز
روز: ايية فى ايية مالة صوتك؟
منة: مى ياروز
روز: مالها مى
منة: عملت حادثة واحنا رايحيين دلوقت المستشفى
وقع الهاتف من يد روز ووعلى وجهها نظرة خوف
بسمة: فى اية يابت
روز: مى عملت حادثة
فزعوا جميعا
_ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دونجهى:هو اه الحصل
مريم كانت سوف تقول له ولكن سمعوا صوت صراخ روز تنده عليهم وتقول لهم ان هناك كارثه
نظر كلاهما الى الاخر فى فزع
دونغهى: يلا ننزل نشوف ايية الى حصل
مريم: طب يلا بسرعة
نزلوا الاثنين الى الاسفل
مريم: فى اية اية الى حصل؟
سيوون: مى عملت حادثة
دونغهى :اية؟
مريم: طب هى فيين
روان: هى فى المستشفى واحنا هانروحلها حالا
ذهبوا جميعا الى المستشفى
فوجدو منة تقف امام غرفة العمليات وتبكى
بسمة: اية الى حصل
روت لهم ماحدث والجمييع يبكى
ذهب سيوون ودونغهى الى الخارج
دونغهى: هانقول لهيوك ولا لاء
سيوون: ماينفعش ممانقلوش بس انا مش عايز اقلقه
دونغهى: حلاص انا هاكلمة
سيوون: ماشى
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هاتف هيوك يرن
هيووك: الو
دونغهى: الو ياهيوك
هيووك: مريم عاملة ايية؟
دونغهى: مريم كويسة بس مى مش كويسة
فزع هيوك : ياعنى اييية؟
دونغهى: مى عملت حادثة
هيووك: انت بتقول ايية؟
دونغهى: تعالى دلوقت المستشفى هى اكييد محتجاك
ركض هيووك حتى دون ان يبدل ملابسة
وكادت ان تخبطة اكثر من سيارة
حتى ان وصل الى المستشفى
وذهب امام الغرفة التى تركض بها مى
هيووك: سبونى ادخل
الممرضات: ماينفعش حضرتك
سيوون: اهدى ياهيوك
هيووك وهو يصرح: اهدى ازااى وانا شايفها قدامى بالمنظر دة
روز: هى هاتبقى كويسة ان شاء الله
منة: يارب يارب
جلس دونغهى بجانب مريم واحتضنها وهى تبكى
وجلس سيوون على ركبتية امام بسمة ووضع يدة على ركبتها ونطر لها فوجد دموعها تسقط فضمها اليها
وجلس هيوك على الارض يتذكر مى
flash back
هيوك: هيهيهيهي اخيرا كلهم مشواا وبقينا لوحدينا
مى: بس يلا ياهبل انت
هيوك: اهبل اهبل بس تعالى اما اققلك
مى: لاء مش قايمة
هييوك: يابت تعالى
مى: قلتلك مش هاقوم
هييوك: انتى عارفة لو جتلك ؟
مى: هع ابقى ورينى هاتعمل ايية
قفز هيوك من مكانة وجلس على رجل مى
مى: قوم يامجنون انت اية الى بتعملة دة
هيووك: مش انا قلتلك تعالى ومارتضيش اتحملى بقى
مى: طب خف شوية رجلى وحعتنى
هييوك: عايزة تنسى الوجع
وفجاة تلامست شفتاهم
كانت مى سوف تبتعد لولا وحدت يد هيووكك تتحسس خدودها فوضعت يدها حول رقبة هيوك وجذبتة لها اكثر واخذت تتذوق شفتية التى تعمهما يشبة طعم الفراولة
وقطع تفكير هيوك الدكتور الذى خرج من غرفى مى
فنهضوا جميعا
هيووك: ايية هى باقت كويسة؟
الدكتور: اة هى كويسة ومافيش حاجة بس فى كسر بسيط فى رجليها الشمال
دونغهى: طب كويس انها جات على اد كدة
روان: طب هو ممكن حد يدخلها
الدكتور : اة ممكن ااتنين بالكتير
بسمة : طب انا هادخل انا وهيوك
سيوون: ﻻ خليكى انتى ادخل انت ياهيوك

8:31pm
رن هاتف سيوون
سيوون: الو
ليتوك وهو يصرخ: ايية هو ايية الى بيحصل هو احنا هنا مالناش لازمة مش تتصلوا بينا وتققلنا اية الى بيحصل
حكى سيوون على كل شىء
توكى: طب احنا جايين حالا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مسك هيوك يد مى وهو يبكى (لانها كانت تحت تاسير االبنج)
هيووك: انا مش عارف كان ممكن يحصلى اية لو كنتى روحتى منى
فاكرة يا مى لما كنا بنقعد نهزر مع بعض ونضحك انا عمرى ماهاسيبك تانى حتى لوكان دة هايهدد مستقبلى
ووطى هيوك ليقبل خد مى فاذا بها تضربة على راسة
مى: بابو ههه
هييوك: انتى فقتى
مى: ﻻ لسه
هيووك: طب انتى كويسة؟
مى: اة بس تعبانة شوية
هيووك: اناديلك الدكتور؟
مى: لاء كفاية انت جامبى انا كدة هارتاح
هيوك بدأ يبكى مره اخرى
مى:مالك فى اه تانى
هيوك:عشان انا مش متخيل ان كان ممكن يجرالك حاجه
مى:اوبا متخافش
هيوك:انا هروح اقولهم انك صحيتى
مى:اوك
هيوك:بس ممكن طلب
مى:اه هو
قبلها سريعا وخرج
مى:هههههههههه
------------------------------------------------
كيوهيون:فى اه الحصل
هيوك:خلاص فاقت
بسمه:بجد
هيوك:امال بضحك معاكى
بدأو البنات يبكوا مره اخرى
هيتشول:اه ياوﻻد النكديه بس ارفتونى
روان:غور ياض
هيتشول:حتى وانتى بتسحى لسانك طويل يابت ارحمينى
ليتوك:اخرسوا ويلا ندخل نشوفها
دخلوا اليها جميعا واحتضنوها الفتيات وهم يبكوا
هيوك:اوعى كده انقضيتوا عليها زى التنين المجنح هتفطسوها
بسمه:ونت بفئر اهلك لما تحضنها يبقى عادى واحنا الهنفطسها
منه:مش وقت خفه دم
روز:انتى كويسه
مى:الحمدلله
يسونج:ونت هتفضل مرزوع جمبها كده كتير
هيوك:ياخيبتك ياهيوك جاى يا ابن لى ونت مالك انت وهو انا حر
وامسك بيديها وجلس على طرف السرير
جلسوا يضحكوا ويتحدثوا بعد ان اخبروا لى سومان بما حدث واعطاهم اجازه لمده يومان
روز:لى توك
لى توك:نعم
روز:عيزاك سوانى برا
لى توك:اراسو
خرج لى توك مع روز خارج الغرفه
روز:اقرا الرساله دى
لى توك:ليه دى فيها اه
روز بغضب:شوف وانت هتعرف
قرأ لى توك الرساله وكان نص الرساله يقول...................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء سبتمبر 18, 2013 11:54 am

البارت 25

روز:عيزاك سوانى برا
لى توك:اراسو
خرج لى توك مع روز خارج الغرفه
روز:اقرا الرساله دى
لى توك:ليه دى فيها اه
روز بغضب:شوف وانت هتعرف
قرأ لى توك الرساله
كان نص الرساله:روز يا حبيبتى انتى والحلويين المعاكى لو فكرتوا تقربوا للسوجو تانى مفتكرش انكوا هتبقوا كويسين خاااااااااالص ولو خايفين على حبايب القلب سيبوهم فى حالهم بدل ما اعرف سومان انتوا مين وكنتوا عايشين فين قبل كده سلام يا حلوه
ليتوك:يانهار اسود
روز:هنعمل اه
ليتوك:ﻻزم كلهم يعرفوا الحصل
روز:بلاش
ليتوك:ﻻ ﻻزم يعرفوا

دخل ليتوك وروز الى الغرفه مره اخرى
____________________________________
راجل:تفتكرى الرساله هتخوفهم
بنت:لو مخوفتهمش احنا هنعرف نخوفهم بمعرفتنا
الراجل:ازاى
البنت:هنفرق بينهم
الراجل:ازاى برضو
البنت:هتفضل طول عمرك غبى
الراجل:ماتخلصى بقى هتفرقى بينهم ازاى
البنت:انت نسيت الفيديوهات وﻻ اه
الراجل:فيديوهات !!!!!!!!!!!!!!!!
__________________________________
بسمه:انتى غورتى فى انهى داهيه يا نيله
روز:مش وقت خفه دم فى مصيبه ﻻزم تعرفوها
هان:هو انتى ﻻزم تجيلنا بمصيبه كل مره
ليتوك:كيوهيون اتلم مش وقت خفه دم اسمع الهى هتقولو
حكت لهم روز ما حدث وقرأت لهم نص الرساله
مريم:يارب ارحمنى بقى هو احنا مش مكتوبلنا اننا نستريح شويه
هان:بس مين البعت الرساله دى
منه:مفيش غيرهم
كلهم:مين
منه :السنسد
كيوهيون: ﻻ
هيتشول:وليه يعنى مش هما
كيوهيون:هما يبان عليهم انهم مغرورين وغلسين بس مش جريئين لدرجه يعملوا حاجه زى كده احنا لو روحنا لمركز الشرطه وبلغنا عنهم حتى لو متحبسوش مستقبلهم هيضيع وهما اكيد مش بالغباء ده دول اخرهم يهوشوا مش اكتر
سيون:امال مين يعنى امى مثلا
بسمه:بس يا روح امك مش وقتوا خالص
سيون:ارحمنى يا رب يعنى اشد فى شعرى
بسمه:شد شد بس حاسب ليطلع فى ايدك انت محيلتاكش غيرو
سيون:اووووووووووف
مى:هو انا طيب هخرج امتى
هيوك:استنى هروح اسأل الدكتور
مى:اوك

ذهب هيوك للدكتور وخبط على الباب
الدكتور:اتفضل
هيوك:انيوهسيو
الدكتور:اهلا اتفضل اقعد
هيوك:هى مى ممكن تخرج امتى
الدكتور :هى هتستنى يوم بس عشان تستريح ونطمن عليها وممكن تخرج بكرا
هيوك:شكرا يا دكتور اوى

ذهب هيوك مره اخرى للغرفه وجدهم يتعاركوا وصوتهم عالى
هيوك:اااااااااااااااااااااااااه فى اه مالكوا
شيون:مش راضين يجوا يباتوا معانا
بسمه:انا مش هبات عند حد انا مش همشى من البيت اتهد بقى
روان:ايوه انا برضو مش هروح معاكو
هيتشول بصراخ:ليييييييييييييييييييييييييييه
منه:عشان احنا مش ناقصين اشاعات ونيله لما يلاقكوا فريق عمل السوجو نايمين مع السوجو تفتكر هيقولوا اه كانوا بينشروا الغسيل عشان معندهمش منشر
ريوك:خلاص هنيجى نبات معاكوا

بعد خنافات وعراكات اتفقوا على ان هيوك سوف ينام مع مى فى المستشفى والسوجو سوف يذهبوا مع البنات الى المنزل


ركبوا السيارات جميعا وركب ريوك وكيوهيون تاكسى
ريوك:يادينى على المرمطه هو احنا كل مره نترمى من العربيات وهما اليركبوا اووووووف بقى
كيوهيون:يستنوا عليا بس اما نروح ونا همرمطهم
ريوك:يا شيخ اتلهى كل مره تقول كده وبتاخد على افاك
كيوهيون:طب تصدق انت تستاهل رميه الكلاب الانت اتراميتها دى
ريوك:غوووووووووور شوفلنا تاكسى يوصلنا بدل ما حد يعرفنا ونروح فى داهيه غووووووور
كيوهيون:جاتك غورا
ركض سريعا يوقف تاكسى قبل ان يمسك به ريوك

____________________________________
عند مى وهيوك

كانت مى جالسه على السرير وكان هيوك يطعمها وهو جالس بجانبها على السرير
هيوك:يلا كلى
مى:اوبا هو انت بتاكلنى عشان اشبع وﻻ بتأكلنى عشان هتدبحونى على العيد
هيوك:بعد الشر عليكى
مى:...................
هيوك:يلا كلى بقى عشان خاطرى
مى:مش قادره والله العظيم مش قادره
هيوك:طب هاكل انا ونتى
مى:ازاى
هيوك هتشوفى
وضع لها قطعه من الطعام فى فمها ولكن ابقى نصف الاخر للاكل خرج فمها ووضعها فى فمو
فكانت نص القطعه من الطعام فى فمها والنصف الاخر فى فمو جلس يقترب منها ويسحب الطعام الى فمو الى ان اكل شفاها
قبلها وهو ﻻ يعى اى شىء من حولو
________________________________
ومن الجهه الاخرى عند الشياطين فى المنزل

بسمه:وحيات امى يا زفت لو ممشتش من ادام التلفزيون دلوقتى ل هخلى وشك شوارع
كيوهيون :مش هتقدى وطلعلها لسانو
قامت تركض وراءه وهى كان فى دماغها انها من المؤكد سوف تضربه
اختباء كيوهيون خلف روان
كيوهيون:روان خبينى الله يخليكى يا شيخه وميوقعكيش فى ديئه ابدا
روان:اه شغل الشحاته ده متجيلى بجلبيه مقطعه احسن
بسمه:اوعى يا روان بدل ما اضربك انتى وهو
كيوهيون:دافعى عنى الله يخليكى ده انا زى ابنك
روان:سيبى يابت ابنى فى وبعد ذلك نظرت لكيونا وقالت له:ابنك مين يا واطى انت ده انت ادى عشر مرات
كيوهيون:ونبى يا امى ارحمينى منها واعملك ال انتى عيزاه انتى مش شيفاها مسكالى عصايه المقشه
بسمه:امك يا روح امك والله لوريك اخفى يا روان من خلقتى بدل ما اضربكوا انتوا الاتنين وربنا احسن الجزمه ده انا كان ممكن اكسب اخر دور فى اللعبه ال كنت اديلى سنه بلعبها لكن هو خسرنى الواااااااااااااااااااااااااطى ده
روان:لعبت عليكى نفسك غورى يابت
بسمه:بقى كده طيب
ركضت بسمه وراء كيوهيون وروان هى الاخرى وضربتهم بالفعل بعصايه المقشه ارتموا على الكنبه يتألموا من الوجع
روان بالعربى:الاهى يارب اشوفك متعلقه مع جاموسه هبله ضحضحتى عضمى الله يهدك
بسمه بالعربى:عشان تبقى تدافعى عن الواطى ده تانى
كيونا:هو انا مش فاهم بس حاسس انها شتيمه
بسمه:بسم الله ما شاء الله طلعت بتحس كمان والله كل يوم بتسبتلى انك اغبى من اليوم القابلو

اتى سيون وهيتشول على اصواتهم

سيون:اااااااااااااااااااااااااااه فى اه
هيتشول:اه المكومكوا كده
كيوهيون :المفتريه دى وشاور على بسمه
بسمه:اظاهر انك متعبتش وعايز تانى
روان:ﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻ ونبى خالص انا اتكسرت ااااااااه ياضهرى يانى يما
ابتسمت بسمه ابتسامه نصر :هيهيهيهيهيهيهيهيه
سيون:يخرب بيتك انا بحب مفتريه
بسمه:لو مش عاجبك سيبنى وطلعتلوا لسانها وجريت
سيون:هههههههههههه مجنونه
ركضت بسمه فوجدت سونجمين ومنه محتضنين بعض
بسمه:تحبوا شجره واتنين لمون عشان الجو يكمل
منه:غورى يابت
بسمه:اظهرى يا بيئه
منه:فى اه يا سيون ما تيجى تلم البت دى
ذهب لها سيون وهو ميت من الضحك على كميه المصائب التى سببتها
سيون:تعالى يا كارثه خربتى الدنيا
بسمه:لسه مخربتهاش كلها
سيون:اه فاضل اه كمان
بسمه:لسه مخربتهاش على مريم ودونجهى
سيون:انا كمان زهقان ماتيجى بينا نقرفهم حبا
بسمه:حبيبى وربنا وبدأت تشرب الصانعه
سيون:هو انتى شوفتينى اشتغلت معاكى نجار
بسمه:هههههههههههههههههه
ذهب وقبلته على خده وركبت على ظهرو
بسمه:ده عربون عشان تشتغل كويس
سيون:وليا واحده تانيه بعد ما نخلص المصيبه الرايحين نعملها
بسمه:لييييييييه يعنى انت هتنهب
سيون:عشان ليتوك هيونج لو عرف ال احنا بنيلو ده افتكر اننا ممكن نبات فى بير السلم انهارده
بسمه:ممممممممممم موافقه

_______________________________
فلاش باك عند مريم ودونجهى قبل مجىء بسمه وسيون
كانوا جالسين بغرفه مريم وهى كانت جالسه على السرير ودونجهى واضع رأسه على رجلها

اه رأيكوا
يا ترى الكارثتين دول هيعملوا اه فى دونجهى ومريم؟????؟؟??
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء سبتمبر 18, 2013 11:56 am

البارت 26

فلاش باك عند مريم ودونجهى قبل مجىء بسمه وسيون
كانوا جالسين بغرفه مريم وهى كانت جالسه على السرير ودونجهى واضع رأسه على رجلها وكان ممسك بيديها وواضعها على قلبو
دونجهى:مريم لو سبتينى تانى قلبى ده ممكن يقف
مريم:بعد الشر عليك اوبا متقولش كده تانى انت اهم منى
شعر بتغير صوتها فعتدل فى جلسته وجلس امامها رأها تبكى امسك وجهها بيده
دونجهى :انتى بتعيطى عشانى
هزت رأسها بنعم
احتضنها بقوه واجلسها على رجله ووضع رأسها على صدرو وهو محتضنها
دونجهى:متعيطيش عشان خاطرى
مريم:حاضر
جلس يداعب خصلات شعرها وهى تنظر لعينه وهى تتأملها وكأنها ترى امامها ملاك
كل ماحدث هذا كانوا بسمه وسيون يشاهدوا
كانوا يروا هذا لانهم كانوا فاتحين جزء صغيييير من الباب
بسمه:بوسه كمان وهتلاقى بوليس الاداب فوق دماغنا
سيون:يخرب بيت افكارك بس شايفه هى عامله ازاى مش عامله كأنى بكلم واحد صاحبى
بسمه:لو مش عاجبك غور واستنعط الغضب
سيون:خلاص متزعليش بقى
بسمه:-_-
سيون:طب والله انا بحبك انا مش بس بحبك انا بعشقك
وقبلها سريعا على شفتيها
بسمه:O_o
سيون:يلا بقى عشان نكمل بس انا اصلا مش عارف هنعمل اه
بسمه:ممممممممم احنا نتريق عليهم
سيون:ازاى
بسمه:انا فى اوضتى عندى جيتار روح هاتو
سيون:فين ده
بسمه:على السرير
سيون:اراسو
ذهب سيون الى غرفه بسمه سريعا فوجد الجيتار فأخذوا سقطت منو ورقه فأخذها فكان مكتوب فيها :شيونى اوبا سرانيهه
ابتسم وهو فى قمه فرحتو واخذ معو الورقه والجيتار

سيون:خدى اهو جبتو
بسمه:هات ومن هنا تبدأ المهمه
فجأه دخلت بسمه وهى تعزف على الجيتار بصوت مزززززززعج ف انتفضت مريم هى ودونجهى
مريم بالعربى:الله يخرب بيتك اطعتى خلفى
بسمه:كنتوا بتعملوا اه
دونجهى:ونتى مالك
مريم بالعربى:كنا بنذاكر كيميا يا خفه
بسمه بالعربى:كميا برضو وﻻ احيااااااااء
مريم بالعربى:الله يخرب بيت دماغك الراكبه شمال على طول
بسمه:هيهيهيهيهيهيهيهيهيه
سيون:انتوا بتقولوا اه
بسمه:بقول انها تروح تذاكر وغمزت لمريم عشان احنا رايحين الجامعه بكرا
دونجهى:اه ده هو انتوا رايحين الجامعه بكرا
مريم:اه هنروح
دونجهى:انا كنت عايزك تفضلى معايا مش عايز اسيبك
بسمه:اااااااااااااااه انت يا عم الامور انت والسنيوره مش واخد بالك ان فى شخصين واقفين وﻻ احنا شفافين
دونجهى:اطلعوا بره
سيون:اجرى ياض اودامى

نزلت مريم ودونجهى بجانبها بعد ان نفذت بسمه وسيون خطتهم فى افساد لحظتهم

ليتوك:انتوا كنتوا فين
بسمه:كنا بنغلس اصدى بنشوف مريم ودونجهى
سيون حاول ان يكتم ضحكته

سحب سيون بسمه ودخل بها الى جنينه المنزل
بسمه:اه فى اه ؟!!!!!!
سيون:انتى بتحبينى
بسمه:يا سكر
سيون:ردى عليا
بسمه:ﻻ بكرهك
سيون:امال اه الورقه دى وجعلها تشاهد الورقه التى كانت كتباها
بسمه سحبت منو الورقه
بسمه:دى وﻻ حاجه
سيون:هههههههههههه بيبان عليكى لما بتكدبى
بسمه:ايوه يا سيون لسه بحبك استريحت ومهما حصل هفضل احبك كده خلاص ممكن امشى بقى
مشيت بسمه لكن امسكها سيون ووضعها فى حضنو وجلس يلعب بشعرها
سيون:انتى يوم ما مشيتى انا حسيت ان مفيش حاجه حلوه فى العالم كلو ومكنتش عارف هعيش ازاى بس كنت حاسس انى هشوفك تانى
وبدأ يبكى ولكنها لم تلاحظ
اكمل سيون:بسمه انتى لو سبتينى تانى انا ممكن اعمل اى حاجه فى الدنيا كلها حتى لو كنت ممكن اموت
خرجت بسمه من حضنو وهى تبكى ووضعت اصبعها على شفاهو :اوباااااا متقولش كده انا لو انت مت انا هعيش ليه يعنى

اقتربت بسمه منو ومسحت دموعه بيديها
وبدت وكأنها تضحك ولكنها تبكى ايضا فى نفس الوقت :ويلا بقى متخلينيش اعيط تانى ابدأ انت فا.........
قبل ان تكمل جملتها كان سيون وضع يدو حول رقبتها ولمس شفاهها بشفاهو التى طالما عشق ان يقبلها
جلس يقبلها وهو ﻻ يريد يفلت شفاهها من شفاهو ولكنهم فجأه وجدو ......................

اه رأيكوا
معلش البارت صغير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأربعاء سبتمبر 18, 2013 11:59 am

البارت 27

قبل ان تكمل جملتها كان سيون وضع يدو حول رقبتها ولمس شفاهها بشفاهو التى طالما عشق ان يقبلها
جلس يقبلها وهو ﻻ يريد يفلت شفاهها من شفاهو ولكنهم فجأه وجدو جميعهم امامهم

سيون:انتوا اه الجابكوا هنا يا جزم انتوا
دونجهى:زى مانتوا طبيتوا علينا زى الاضا المستعجل
سيون:غورو من وشى بدل ما اروحكوا انهارده على نئاله
مريم:يلا يا زفته ننام
بسمه:ليه ان شاء الله
مريم:بكرا يا ضنايا هنروح الجامعه
بسمه:انا مش عايزه اروح
روان:بكيفك هو
روز:اخلصى اخلصى يلا اودامى عشان هنام
سيون:ومين قالكوا انى هاسيبها بقى ان شاء الله
سونجمين:امال هتعمل اه يعنى
سيون:هتنام معايا
منه:ﻻمعانا
سيون:ﻻ معايا
بسمه:ببببببببببببببس ااااااااااه هو انا عروسه لعبه هتنقلونى لبعض انا انهارده هنام لوحدى
هيتشول:ازاى يا ذكيه
بسمه:هنام فى اوضه مى
سيون:ﻻ تعالىىى معايا
بسمه:خلاص بقى يا اوووباا

صعدوا جميعا الى غرفهم وناموا الى الصباح

ليتوك اول من استيقظ كالعاده
ذهب الى غرفه روز ومنه
جلس على ركبته الى ان وصل الى مستوى روز
جلس يحدق بها ويلعب بخصلات شعرها الى ان فتحت عنيها فجاه
روز بنعس:اوبا انت هنا
ليتوك بأبتسامه تموت:ايوه انا هنا اهو
روز:هو فى حد صحى
ليتوك:ﻻ انا اول واحد صحيت وجيت اصحيكى انتى
روز:انا نعساااانه
ليتوك وهو يحملها من على السرير:ﻻﻻ يلا يلا عشان تلحقوا الجامعه
حملها ودخل بها الى الحمام وغسل لها وجهها لكى تفوق
ليتوك:فوقتى خلاص
هزت لها رأسها بنعم وهى ترفع شعرها
قبلها سريعا وخرج وقفل الباب
فتح الباب مره اخرى وقال لها:يلا اصحى واوعى تنامى تانى وغمز لها بعينه وكان سوف يغمى عليها من نظرته
روز:منه منه منه منه منه منه منه
منه بصوت يكاد يكون غير مسموع:فى اه انتى علقتى سبينى انا نعسانه اوووووى
روز:يلا بس قومى
قامت منه ودخلت الحمام ولكنها تأخرت كثيرا
دخلت عليها روز وجدتها نايمه فى البانيو
روز:مااااااشى يا منه
فتحت عليها الماء فقامت منه مفزوعه
منه:اااه يا واطيه يا زباله يابنت الذينه الله يخرب بيتك غورى من وووووووشى
روز:هههههههههههههههههههههههههه
ركضت روز لكى ﻻ تمسك بها منه
نزلت وجدت بسمه وروان ومريم مستيقظين
روز:يالهوى ازغرط
بسمه:هههه ليه يعنى
روز:اول مره تصحوا من غير ما يتنبح صوتى عشان اصحيكوا
مريم:اولنا مره بقى احسن صعبتى علينا
روز:ومين العمل الفطار
ريوك من المطبخ:انااااااااااااااا
ركضت روز وحضنت ريوك:شكرااااااا اوبا
مما اثار غضب ليتوك ذهب وسحبها من حضنو
روز:فى اه اوبا
ليتوك بغضب:وﻻ حاجه يلا اطلعى البسى عشان هوصلكوا
روز:طيب
بسمه:ونا كمان هطلع
روان:ونا كمان
مريم:ونا كمان
سيون:بس بسرعه
يسونج:هى مى هتروح
دونجهى:اكيد ﻻ يا غبى
هيتشول:تفتكروا هيوك عمل اه معاها امبارح
حدفته روان بشنطه كانت امامها وقالت له:اتلم يا زفت
هيتشول:اخلصى والبسى مش ناقصه هى

صعدوا الفتيات
ارتدت روز
http://files.maas1.com/images_cache/120923131811d1df.jpg

وارتدت بسمه

http://www.al-zin.com/vb/uploadcenter/uploads/10-2012/PIC-102-1349524386.jpg

وارتدت روان
http://files.maas1.com/images_cache/120923131852itck.jpg

وارتدت منه
http://photos.azyya.com/store/uploads/08030616003377VD.jpg

وارتدت مريم
http://data.whicdn.com/images/38246966/tumblr_maub2npvww1rz93j7o1_500_large.jpg

يسونج:انتوا شكلكوا حلو اوى
سيون:متنسوش يا بسمه ويا مريم ويا روان ان بعد اما ترجعوا من الجامعه اننا عندنا تدريب عشان الحفله ماشى
هيتشول:وروز ومنه هيروحوا عشان مدير اعمالنا عايزكوا
كلهم:اراسو
خرج سيون وليتوك مع الفتيات
بسمه:انا نعسانه
سيون:هههههههههه
بسمه:اﻻ هو اه نظام الينام عندكوا فى المحاضره سيون:هتطردى بس مش اكتر
بسمه:والله احسن ده الطرد ده هوايه
منه:فاكره زمان لما كنا فى مصر
بسمه:ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ليتوك:وليه الضحك ده كلو
روان:ده احنا كنا مصايب
سيون:لدرجادى
منه:واكتر كمان

جلسوا يضحكوا ويحكوا لسيون وليتوك ما كانوا يفعلوه الى ان وصلوا الى الجامعه
سيون:يلا ادخلوا
بسمه:انت ليه محسسنى اننا داخلين الحضانه
سيون:هو كده واجرى بقى
روز:هو انتوا مش خايفين حد يشوفكوا
ليتوك:عمرهم ما هيعرفونا بالشكل ده

دخلوا البنات الى الجامعه ورحلوا السوجو

_________________________________
الراجل:دول لسه مع بعض
البنت:يبقى هما الجابوه لروحهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
maiada
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 1766
تاريخ التسجيل : 09/11/2011
العمر : 21
البلد : EGYPT
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : زفت والحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الإثنين سبتمبر 23, 2013 6:14 pm

امتى تنزلي البارت؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الثلاثاء سبتمبر 24, 2013 4:49 pm

ادى البارت اهو بس انا معرفش هنزل كل اد اه عشان المدرسه والارف ده

البارت 28


الراجل:دول لسه مع بعض
البنت:يبقى هما الجابوه لروحهم
__________________________________
عند مى وهيوك
مى:اوبا
كان هيوك نائم على الكنبه ومى كانت على السرير
استيقظ هيوك على صوت مى
هيوك:انتى صحيتى
هزت رأسها بنعم
هيوك:انتى كويسه
مى:ايوه كويسه
اقترب منها هيوك
هيوك:على فكره احنا هنخرج انهارده
مى:بجد
هز هيوك رأسه بنعم
احتضنته مى وهى فرحه وهو احتضنها ودفن رأسه فى عنقها ايضا
مى:سرااااااااااانيهيه اوبا
حملها هيوك من على السرير وظل يدور بها
مى:اوبا حاسب رجلى وجعانى شويه
هيوك:معلش معلش هروح انده الدكتور
مى:ﻻ عادى
هيوك:طب هندهو عشان يقولنا نمشى
مى:اراسو
_____________________________________
كانوا الفتيات فى المحاضره ﻻ يسمعوا كلمه بسبب نعسهم
بسمه بالعربى:هو الحج ده بيقول اه
روان:اول لما افهم حاجه هقولك على طووووول
روز:ده احنا وﻻ كأننا محششين يا عيال
مريم:انا نعسااااااااانه

الدكتور:المحاضره انهارده خلظت وهيبقى فى امتحان بعد اسبوعين
قامت بسمه وهى تصرخ ولكنها تحدثت بالعربى :امتحانات مين يا روح خالتك ده احنا لسه شايفين خلئتك انهارده
منه:يابت اتهدى ده انتى كنتى لسه بتاكلى رز مع الملايكه لحقتى تفوقى
الدكتور:هو انتى بتقولى اه انتى منين
بسمه:انا من مصر
الدكتور:اهااا يعنى دى اول محاضره تحضروها
روان بالعربى :ايوه يا جدو اصدى دييه
الدكتور:خلاص انتوا امتحانكوا بعد شهر
منه بالعربى:متشكرين يا نيرس

كانوا جميع الطلاب ينظروا اليهم
ولكن تقدمت اليهم فتاه وهى تضحك
منه:مين القطه
البنت بالعربى:ازيكو
البنات بالعربى:الحمدلله
مريم:اه ده انتى بتتكلمى عربى
البنت:ايوه انا مصريه اصلا
بسمه:لولولولولولولولولولولولولى اخيرا لقينا حد يفهمنا فى مركز شباب كوريا ال احنا فيه ده
روز:انتى اسمك اه
البنت:اسمى ندى
اتعرفوا البنات عليها وقالت لهم انها سوف تذهب الى مشوار وسوف تقابلهم فى المساء

كانوا يتحدثوا ويضحكوا
روان:اخيرا هنلاقى واحده نتكلم معا......
لم تكمل جملتها ﻻن كل موبايلاتهم رنت مره واحده
روز:غريبه كلنا تجيلنا رساله كلنا مره واحده
بسمه:طب تعالو نفتح نشوفها
لرسالة: ليكى بريد فى منطقة .......... روحوا استلموة الان
روز: ايية دة؟
روان: مش عارفة؟
بسمة: خلاص نروح نشوف ايية دة
مرييم: طب اتصل بدونى يجى معانا؟
منة: مش لازم ياعنى
مريم: طيب
وذهبوا الفتيات الى المكان المحدد وجدوا شريط تسجبل فيديو وظرف بة صور
فتحت روز الظرف ووجدت بة بعض الصور

كانت الصور عباره عن صور لسوبر جونيور مع فتيات وكانوا فى اوضاع +18 مع فتيات ليس مشهورين

اصيبت روز بحالة صدمة وكان على وجهها حالة لا مبالاة
واخذت بسمة الصور لتقوم بتقطيعها لاكن منة منعتها
منة: وتقطعيها ليية سيبيها عادى
بسمة: عادى؟ هو ايية الى عادى؟
منة: ههههههههههههههههه لاء كدة كتيير اووى
ياعنى كل الفترة دى ماضحوك علينا؟
بسمة: امال الشريط دة هايبقى فية ايية؟
وبدات مريم فى البكاء الشديد
بسمة بصراخ: اسكتى ماتعيطيش
وعادوا الى المنزل ليشاهدو الفيديو
مريم: انا مش عايزة اشوف حاجة
روز:..............
منة: لاء هانشوف
بسمة: عايزة اعرف بيعملوا ايية كمان
روان: انا لو شفتهم هاقتلهم
جلسوا ليشاهدوا الفيديو وجدوا بة
السوجو مع مجموعة فتايات وهم يشربون الكحول ويلهون مع الفتيات
قامت بسمة بتكسير الكوب الذى كان امامها مما اصاب يدها ببعض الجروح
روان: يااااااااة هو احنا طلعنا هبل للدرجة دى
روز: انا طلعة فووق
مشت رووز وهىى تتخبط بالاشياء
منة: انا كنت موافقة نبعد عنهم واحنا عارفين انهم ماعملوش حاجة لاكن يطلعوا عملوا كل دة وسكتوا
مريم وهى منهارة فى البكاء : طب ليية ؟ ليية ككان بيقولوا انهم بيحبونا؟

منة: بيقضوا وقت وخلاص؟
بسمة: اخرسوا بقى مش عايزة اسمع اى حاجة روان: احنا عاندنا حفلة
بسمة: ايوة عايزة ايية انا مش هاروح فى حتة مريم: ماينفعش دة شغلنا احنا هانجيب فلوس منين لو ماشتغلناش؟
بسمة:انا مش هاطيق ابوص فى وش الكلب دة روان: ياعنى احنا الى هانبص فى وشهم

كانوا الفتيات ﻻ يبكوا وﻻ يبينوا اى تعبير على وجههم من هول الصدمه
ﻻنهم احسوا بأنهم ضحوا بالكثير من اجلهم ولكنهم خانوهم فى اخر المسار

بعد ان ذهبوا وبدائوا يتدربوا وكانت الفتيات يتجاهلن السوجو تماما بعد الانتهاء من الحفلة
سيوون: اة يارجلى انا مش قادرة منها
هيتشول: ههههههههههههه كان شكلك مسخرة وانت بتقع
مريم: -__-
بسمة:-_-
روان:-_-
سونغميين: هو ايية البوز الى انتوا ضربينوا من اول ماجيتوا دة ؟
ليتوك: الا هو انتوا مابترضوش ليية؟
كانت الفتيان يجهزوا اشيائهم ليعودوا الى المنزل
سيوون: بسمة هاتى بوبو عشان رجلى تخف
بسمة: ............
امسك سيوون يدها وجذبها لة
بسمة بصراخ: سيب ايدى انت عايز منى اه يا اخى سيبنى بقى فى حالى
سيوون: حالى ؟ فى ايية يابسمة
هيتشول : روان حبيبتى انتوا مالكوا؟
روان: ههههههه حبيبتك هاهاهاها تصدق ضحكتنى
يسونغ: فى ايية ياجماعة؟
اتجهوا الفتايات الى الباب للمغادرة
دونغهى: مش انا قلتلك ماتسبنيش وتمشى تانى يامريم
عادت مريم ونظرت لة نظرة حادة وصفعتة بالقلم انصدم دونغهى
والجميع كان واقف فى حالة زهول
عاد الفتيات الى المنزل
منة: انتوا جيتوا؟
بسمة: اة
مريم: هى روز لسة فوق؟
منة: لاء هى نزلت واتفقنا على حاجة
روان: ايية هى ؟
روز وهى تخرج من الغرفة: احنا هانرجع مصر بسمة: وامتى هنرجع
منة: احنا وضبنا الشنط وحجزنا االتذاكر وهانمشى كمان ساعة
مريم: بسرعة كدة؟
روان: انتى عايزة تقعدى بعد كل الى حصلنا هنا دة؟
بسمة: خلاص احنا هانطلع نغير عشان نمشى طلعوا غيروا هدمهم وهما نازليين لاقوا السوجو يسونغ: انتوا رايحيين فين؟
سونغمين: هو ااية الى حصلكوا مالكوا متغيرين كدة ليية؟
ليتوك: روز هو ايية الى حصل
بسمه:عايز تعرف اه الحصل انا بقى هوريك اه الحصل
رمت روز الظرف الذى كان بة الورق وشريط الفديوا بوجة ليتوك وذهبوا

روان: هانروح ناخد مى من المستشفى؟
منة: ايوة
بسمة: طب وهيوك الى هناك معاها دة؟
مريم: احنا مالناش دعوة بحد
وذهبوا الى المستشفى
هيووك: انتوا جيتوا احنا كنا لسة جايين
مى:ااية فى ايية مالكم مش مظبوتين
روز بالعربى: احنا هانسافر مصر
مى: ايية؟
بسمة: الجماعة طلعوا بيستهبلونا كل الوقت دة مى: تقصدى ايية؟
مريم: يلا نمشى الاول ونحكيلك بعدين
هيووك: انتوا بتقولوا ايية انا مش فاهم؟
منة: دى حاجة متلزمناش
وذهبوا الى الخارج وحكوا لمى كل ماحدث
مى كانت تستند على بسمه لانها كانت مصابه برجلها وكانت تمشى بخطوه بطيئه ولكنها كانت تبكى بحرقه على حالها
___________________________________
عند السوجو

سيون بصراخ:هما ازاى وصلهم الفيديو ده
هيتشول:ازااااااااااى
ليتوك:مش مشكله ازاى وصلتلهم المهم دلوقتى انهم ميسافروش
سونجمين:وهنمنعهم ازاى ان شاء الله
دونجهى وهو يبكى:انا عااااااااايزهااااااا
ليتوك:انا هتصرف
كيوهيون:ازاى
اتصل ليتوك بسومان
سومان:فى اه يا ليتوك
ليتوك:سومان شى حصلت مصيبه البنات هيسارفوا مصر دلوقتى واحنا ﻻزم نمنعهم
سومان:طب اقفل ونا هتصرف
___________________________________
عند الفتيات بعد ان وصلوا المطار
بسمه:هى هتطلع بعد اد اه
روان:ساعه

مرت الساعه هو جالسين يتذكروا

اول من تذكر كانت مريم
فلاش باك وهم فى جزيره جيجو
كانوا على البحر
كان ممسك بيدها وواضعها حول عنقه
مريم:انا نفسى انزل البحر اوى
دونجهى:ونتى مش بتنزلى ليه
مريم:بخاف اعوم
دونجهى:ههههههههههههه
مريم:بتضحك ليه
دونجهى:عشان اول مره اشوف واحده فى سنك بتخاف
مريم:اصدك انى كبيره يعنى وﻻ اه
وقف امامها
دونجهى:انتى احلى واحده شفتها فى حياتى اساسا
انزلت رأسها من الخجل
فرفعلها رأسها وطبع قبله صغيره على شفتها وحملها وهو يدور بها
مريم:اوبا براحه شويه
فنزل بها الى البحر
مريم:انا خايفه
دونجهى:منا معاكى
احتضنها وهى ممسكه بجسدو لانه كان ﻻ يرتدى اى قميص

__________________________________
بلاش باك مره اخرى ولكن مع بسمه

كانوا جالسين يشاهدوا فيلم
ولكن فى نصفو وجدت رأس سيون على كتفها
بسمه:ااااه ياحج اوعى دراعى وجعنى
لم يرد عليها
بسمه:سيون وال........
لم تكمل كلامها ﻻنها وجدته مستغرق فى نوم عميق
بسمه:اه ده انت نمت
ظلت تنظر اليه والى وجهه وهو نائم كان كالاطفال
اقتربت منه وبدأت تتحس وتلمس ملامح وجهو
ولكنه استيقظ فجاه فبتعدت سريعا ولهت نفسها فى تقليب قنوات التلفزيون

_________________________________
فلاش باك
روان:العب يلا
هيتشول:ﻻ العبى انتى الاول
روان:هو سلق بيض ده دورك اخلص يلا
هيتشول:خلاص بس متتعصبيش اهدى
روان:هههههههههههههههه
هيتشول:بتضحكى ليه
روان:ههههههههههههه مش هههههههههه عارفه هههههههه
هيتشول:روان انتى اتجننتى اكتر ما انتى مجنونه
روان:اصل شكلك حلو اوى وانت خايف
هيتشول:ومين قالك انتى خفت منك اصلا وطلعلها لسانو
روان:كداب خفت
ركض هيتشول الى روان وحملها وكان يمثل بأنه سوف يرميها من الشباك
هيتشول:دلوقتى مين الخايف
روان:مش خايفه
هيتشول:خلاص هسيبك
روان:ﻻﻻﻻﻻﻻﻻ خلاص
هيتشول:هسيبك بس بشرط
روان:اه هو
هيتشول:قولى سرانهيه
روان:مش قايله
هيتشول:خلاص انتى حره
وبدأ يفلت يده من تحتها
روان:ﻻﻻﻻﻻﻻﻻﻻ خلاص سرانيهيه سرانيهيه بحبك خلاص بقى خلاص
لمس هيتشول شفاهها وهو حاملها ونظر فى عينيها
هيتشول:سرانيهه
قفزت روان من احضانو
روان:غبببببببببى
هيتشول:ههههههههههههههههههههههه
روان:بتضحك ليه
هيتشول:شكلك حلو اوى ونتى خايفه وطلع لها لسانو

قظع تفكيرهم صوت النداء الاخير للطائره
روز:يلا
مسحوا البنات دموعهم وذهبوا الى مكان الباسبورات
الظابط رأى الباسبورات
الظابط:انتوا ممنوع تخرجوا من كوريا بأمر من لى سومان
البنات:نعممممممممم!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الإثنين سبتمبر 30, 2013 9:12 am

البارت 29

قظع تفكيرهم صوت النداء الاخير للطائره
روز:يلا
مسحوا البنات دموعهم وذهبوا الى مكان الباسبورات
الظابط رأى الباسبورات
الظابط:انتوا ممنوع تخرجوا من كوريا بأمر من لى سومان
البنات:نعممممممممم!!!!!!!!
روز:اتمنعنا من السفر ازاى يعنى
الظابط:لى سومان قال انكوا مينفعش تمشوا من البلد وممنوع تركبوا الطياره وبلغ كل الجهات المسؤله هنا
بسمه:يعنى اه ان شاء الله يعنى مش هعرف اروح بلدى يعنى وﻻ اه
الظابط:احنا ملناش دعوه انتوا صفوا حسابتكم معاه الاول

تركوا الظابط وهم ﻻ يطيقوا انفسهم
مريم بصراخ:انا عايزه اساااااااااااااااااااااااااافر ومليش دعوه بحد
منه بصراخ:واحنا مال اهلنا هو احنا كنا منعناكى يعنى
بدأت مريم تبكى من صراخ منه ف احتضنتها منه
منه:والله مكنش اصدى متزعليش بس وحيات ربنا انا على اخرى
بسمه:يلا نروح نشوف هباب ده عايز اه

ذهبوا الفتيات الى sm town ودخلوا على لى سومان وهم غاضبين
لى سومان:اقعدوا
بسمه بالعربى :ادينا اترزعنا لخص وقول عايز اه
سومان:انتوا سافرتوا ليه
لم يعرفوا ماذا يقولوا فبدأت روز تبكى
سومان:هو فى اه
بسمه:اصل اخت روز تعبانه فكنا ﻻزم نسأل عليها.
سومان:ماهو انتوا ﻻزم تحضروا الحفله ومينفعش تسافروا الا بعد لما عقدكوا يخلص لمده سنه
البنات:نعممم سنه
سومان:ده عقدكوا ونتوا بتشتغلوا مع فرقه كبيره يعنى مينفعش تسيبوها ده مش شغل عادى
روان:طب خلاص احنا مش هنسافر
مى بالعربى:انتى بتقولى اه انتى اتهبلتى وﻻ اه
روان بالعربى:هو عايزنا نعد معاهم احنا بقى هنخليهم هما اليطلبوا اننا نمشى

اتفقوا جميعا وخرجوا الفتيات
ولكن وهم خارجين كانوا السوجو داخلين الى الشركه ف اسطنعوا البنات وكأنهم ﻻ يعرفوهم
سيون :بسمممممممه يا بسمه
لم تعرهو اى انتباه
ركض دونجهى الى مريم وامسك بيديها
مريم بصراخ:هو انا مش قولتلك اياك تمسك ايدى تانى
دونجهى:طب اسمعينى مره واحده بس
مريم:بلا مره بلا نص مره سيبنى فى حالى بقى خلينا نقضى السنه السودا دى ونروح بلدنا احسن
بسمه:يلاااااااااا يا مريم
مريم:انا جايه اهو
ذهبوا جميعا الى البيت بعد ان تركوا السوجو

فى بيت الفتيات
تجمعوا جميعا وجلسوا على الارض
فجأه رن هاتف روز
بسمه:روز موبايلك بيرن
اخذت روز الموبايل
روز:دى ندى التعرفنا عليها ومعبرنهاش يالهوى ده احنا زباله اوى
بسمه:طب ردى بسرعه
روز:الو
ندى:الو
روز:ازيك يا ندى معلش احنا اسفين اوى احنا حصلتلنا مشاكل وكنا هنسافر مصر فمتزعليش اننا مقبلناكيش
ندى:ﻻ ﻻ وﻻ حاجه طب تيجوا تخرجوا معايا انهارده
روز:سوانى اسألهم
سألتهم روز ووافقوا
روز:اوك بس هنروح فين
ندى:هنروح الديسكو
روز:اوك بس الساعه كام
ندى:الساعه 10 باليل
روز:اوك ماشى
__________________________________
عند السوجو
هيتشول:هنعمل اه
يسونج:عملكوا اسود ومنيل بستنين نيله
كيوهيون:هما ازاى وصلتلهم الفيديوهات دى ازاى
ليتوك:معرفش
فجأه خرج دونجهى وسيون واينهيوك وهم مرتدين ملابسهم
هيتشول:على فين ان شاء الله
دونجهى:هنروح الديسكو
سيون:انا مش طايق روحى فهروح معاهم
ليتوك:متتأخروش احنا عندنا شغل الصبح

دونجهى وهيوك:اراسو
____________________________________
روان:لبستوا
منه:ايوه خلصنا ادينا جايين اهو
خرجوا الفتيات وقابلوا ندى عند الديسكو
ندى:ازيكوا
البنات:الحمدلله
ندى:يلا ندخل بسرعه الجو برد
دخلوا الفتيات وجلسوا على الطاوله

فى نفس الوقت
سيون:ماتشوفلنا ترابيزه عدله ياعم
هيوك:طيب طيب اتهد

دخلوا السوجو وجلسوا على الطاوله كانت بجانب الفتيات
سيون:دول اهم
دونجهى:ومين المعاهم دى
هيوك:معرفش

ندى:يااااااااااااااااااااااااااااااااالهوى
بسمه:فى اه يابت
مريم:مالك
ندى:عارفين مين جمبنا
مى:مين
ندى:سوبر جونيور
تغير لون وجه الفتيات عندما سمعوا اسمهم
ندى:اصدى سيون ودونجهى وهيوك
منه:روحى اتصورى جمبهم
ندى:هو انتوا ليه مش مبسوطين
مريم:اصلنا مش الف
ندى:امال اه
روز:اصلنا......
بسمه:شاولز
ندى:اها اوك انا هروح

ذهبت اليهم ندى
ندى:انيوهسيو
سيون ودونجهى وهيوك:انيوهسيو
ندى:اوبا ممكن توقعولى هنا
سيون:اها اكيد
وقعو لها ثم سألها سيون
سيون:هو انتى عرفتينا ازاى واحنا متنكرين
ندى:اوبا اى الف ﻻزم تعرفكوا
سيون:ههه
دونجهى:هو انتى تعرفى البنات دول
ندى:ايوه دول اصحابى بس هما شاولز فعشان كده متجننوش لما شافوكى زىى
دونجهى وهو يستطنع الابتسامه :اها
ندى:كوماو اوبا
سلمت عليهم ندى ورجعت مره اخرى الى الفتيات
ندى:على فكره دول طيبين اوى
روان:هههههههههه ﻻ بجد
ندى:اه والله
كانت بسمه سوف تبكى
مريم:امسكى نفسك يا زفته وبلاش فضايح
بسمه:انا رايحه الحمام
كلهم:طيب

ﻻحظها سيون
سيون:انا هروح الحمام
الايونهاى:طيب

دخلت بسمة الحمام وتبعها سيوون
سيوون: بسمة لازم تفهمى
بسمة: بوص انا استحملتك كتير وانت ضايقتنى كتير فونبى حل عنى بقى
سيوون: انا والله ماكونت بضحك عليكى
بسمة وهى تبكى: انا مش عايزة اعرف حاجة امشى بقى انت زهقتنى
سيوون: لو دة هايريحك انا ماشى
بسمة: ايوه هيريحنى
خرج سيوون وعلى وجهة نظرات الحزن
وبعد دقائق خرجت بسمة وهى مازالت عيناها دامعة
ندى:ايية فى ايية؟
بسمة:لاء فى حاجة دخلت فى عينى
ندى:الف سلامة
نظرت مى الى اتجاة السوجو فوجدت هيوك الفتيات حوالية وهوا يضحك معهم
مى: ولا كان فى حاجة
مريم: مالكيش دعوة بحد
ندى: ايية بتقولوا ايية مش سمعة
روز:لاء دول بيقلسوا على البنات
منة: انا هاتصل با اكسو يجوا يقعدوا معانا ندى:انتوا تعرفوا اكسو؟
روان:اة احنا اصحاب
ذهبت منة واتصلت باكسو ووافقوا على المجىء ندى: اكييد مش هانقابلهم بلبسنا دة
بسمة:امال هانقابلهم باية؟
ندى:تعالوا نروح نشترى لبس
مى:انتى مجنونة على الاخر
مريم: مش لازم
ندى:لاء لازم يلا قبل مايجوا
ذهبت الفتيات لشراء ملابس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Shoaa
سوبر نشيط
سوبر نشيط
avatar

انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 02/10/2013
العمر : 19
البلد : المملكة العربية السعودية
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : جيد

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أكتوبر 05, 2013 9:08 am

اوني بليز نزلي البارت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   الأحد أكتوبر 06, 2013 4:46 am

البارت 30

وبعد ان عادوا الى الديسكو وجدوا اكسوا بالفعل ينتظروهوم
يول:بسمة ازيك ؟
بسمة:انا كويسة اوبا وانت؟
يول: انا تمام
لوهان: مريم مالك شاكلك مش زى كل مرة ابتسمت مريم ابتسامة خفيفة
روان: هى تعبانة شوية
سيهون:الف سلامة
مريم: الله يسلمك
روز: طب تعالوا نقعد بدل ماحنا واقفين كدة
كلهم:اووك
ذهبوا جميعا ليجلسوا وتفاجاء تشانيول بوجود ايونهيوك وسيوون ودونغهى فى الطاولة المجاورة
تشانيول: السوجو.......
قاطعتة مى قائلة:ايية اخبار شغلكوا
لاحظ تشانيول بان هناك شىء ما فسكت بيكهيون: اة تمام كويس
لوهان:اة صحيح سمعت انكوا بتشتغلوا معانا فى الشركة منة:ايوة
ندى:اوووة انتوا محظوظين اووى بتشتغلوا مع ميين بقى
بسمة: مع السوجو
يوول: اة بجد؟
نظرت مريم وتنهدت فلاحط هذا لوهان
لوهان: تعالى يا مريم نروح نشرب هناك
روز:لاء مريم مابتشربش
مريم: لاء هاروح
منة: انتى اتهبلتى يابت
مريم:اة اتهبلت
بسمة : طب خودينى معاكوا
يوول:اوانا كمان جااى
روان: واحنا هانفضل هنا ولا ايية؟
بيكهيون: مى تعالى نرقص
مى: بس انا مابعرفش
بيكهيون: هاعلمك
عند بسمة ومريم ولوهان ويول)
لوهان: تشربوا ايية يابنات؟
مريم:اى حاجة
يول: اى حاجة اى حاجة؟
بسمة: ايووة اى حاجة
يول: نجبلكوا حاجة خفيفة بقى لاحسن انا عارف انكوا مش هاتقدروا وهاتسكروا على طول
مريم: لاء مايغركش الشكل دة دة احنا جامديين اووى
لوهان: اووك
وطلب لهم لوهان مشروبات وبدائوا فى الشرب
وكما هو متوفع ثملت الفتاتان سريعا
لوهان: مش قلنالكم
مريم: ههههههههههههههههه قلتوا اييية ؟
يوول: لاء دى ضربت
بدات بسمة فى البكاء
لوهان: الحق بسمة بتعيط
يوول: بسمة مالك؟
بسمة: هو كان بيكدب وانا كنت بحبة انا مش عايزة اسيبة بس هو غلط
مريم: هى الدنيا احررت ليية كدة؟
بسمة: انا هاقوم اضربهم وارجع ماشى؟
مريم: براحة على دونى
يوول: اهدى يابسمة انتى رايحة فيين؟
عانقت بسمة يوول بشدة مما جعلة يتفاجء لكنة ضمها اليية هو ايضا
لوهان : مريم تعالى نرقص
مريم: اوووووووووووووووك
ـــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ـــــــــــــ
عند الايونسيهاى
سيوون: هى حضناة كدة ليية؟
دونغهى: ولا بوص لمريم بتضحك كدة ازااى ؟
هيووك: لاء دوول بيستهبلوا بقى
دونغهى: هما رايحين فيين
سيوون: باين كدة هايرقصوا
هيووك: مى فرحانة اووى مع بيكهيون 
دونغهى: انا ماشى انا مش مستحمل اشوف الاستهبال دة
سيوون: اقعد يا زفت اما نشوف اخرتها اية
ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ــــــــــ
عند باقى الفتيات
روان: على فكرة انتوا طلعتوا هبل على الاخر
تشانيول: وانتوا طول عمركوا عساسيل
مى: اة يارجلى انا تعبت من كتر الرقص
روز: مانتى عمالة ترقصى انتى ووهو من الصبح
بيكهيون: يلا نرقص تانى
منة: تانى ايية البت ماتت
سيهون: استريحوا شوية
جلسوا يضحكون ويمزحون
واثناء ذلك وضع بيكهيون يدة حول عنق مى وجذبها الية
مما اثار غضب هيوك
وذهب لهم
هيوكك بابتسامة متصنعة: اكسو انتوا هنا من امتى ؟
سيهون: من زماان اووى
مى: بييكهيون تعالا نمشى عشان انا اتخانقت فاجاة
بيكهيون: اووك يلا
نظر لها هيوك بنظرة غضب لكنها تجاهلتها وذهبت
ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــ
عند لوهان ومريم
لوهان: انتى طلعتى بتعرفى ترقصى كويس اهة
مريم:اة اكيييد بس عاجبتك
لوهان: اة انتى مجنونة خالص
مرييم: هههههههههههه
لوهان: تعالى نقعد انا تعبت
مريم: لاء اوبا انا عايز ارققص
مر فتى من خلف مريم والتصقت بلوهان دون ان تقصد ذلك فهذا جعل عينيهم تتقابل
اقترب منها لوهان ببطىء حتى تلامست شفتيهم فزعت مريم كثيرا
لكنها ووجدت دونغهى متفاجاء من الذى حدث فبادلت لوهان القبلة
ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ـــــــــــــــــــ
عند دونفهى وسيوون
دونغهى: هى لازقت فيية كدة ليية؟
سيوون: هو انت هاتعلق على كل حاجة هايعملوها
فزع دونغهى عندما رائى مريم ولوهان يتبادلوا القبلات
سيوون: مالك يلا
نظر سيوون وجد هذا المشهد
سيوون: دونغهى..........
بدات عين دونغهى فى ان تدمع
دونغهى: يلا نمشى
سيوون: دونى انت كويس
دونغهى بصراخ : قلتلك يلا نمشى
سيووون: حاضر حاضر
ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ـــــــ
عند يول وبسمة
يوول وهو محتضن بسمة : هو ايية الى حصل يابسمة
بسمة ويدها حول خصر يول : طلع كداب
يوول: ازااى ياعنى؟
بسمة :ا انا مش عايزة اتكلم عن حاجة
يوول: اووك خلاص
قامت بسمة لتبحث عن مريم
امسك يوول بيدها وجذبها لة واجلسها على قدمة
يوول: لو زعلتى فى يوم يابسمة ماتتردديش انك تجى وتحكيلى انا هافضل جامبك علطول
بسمة وهى تبكى : ماشى يا اوبا شكرا انك هاتبقى معايا بس اوعدنى انك عمرك ماهتكدب عليا
احتضنها ييول
يوول: انا عمرى ماهكدب
ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ­ــــــــــــــــــــ
سيوون: حاضر حاضر
قاموا ليغادروا المكان القى سيوون النظرة الاخيرة على بسمة فوجدها تجلس على قدم يوول وتحتضنة
سيوون: هما ماصدقوا سابونا ولا ايية؟
دونغهى وهو يبكى : احنا الى غلطانين احنا الى خناهم فى الاوول
جاء هيوك: انتوا قمتوا ليية ؟ مالك يادونغهى
سيوون: يلا نمشى ياهيوك وغاددر الثلاثة المكان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
basma elf
سوبر نشيط
سوبر نشيط


انثى عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 13/08/2013
العمر : 21
البلد : مصريه وافتخر
العمل/الترفيه : بعشق سوبر جونيور
المزاج : ؛)

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أكتوبر 12, 2013 9:08 am

باقى البارت 31

جاء هيوك: انتوا قمتوا ليية ؟ مالك يادونغهى
سيوون: يلا نمشى ياهيوك وغاددر الثلاثة المكان

_____________________________________
جلسوا الفتيات على الطاوله

ندى:انا مش مسدءه انى شايفه ادامى اكسو
بسمه:ﻻ سدءى يختى اهم ادامك
تشانيول:ههههههههههههه ايوه انا اهو شوفتى
ندى:هههههههههههههه
مريم:انا تعبت
روز:ونا كمان
منه:ما يلا نروح
مى:ايوه يلا

لوهان:طب يلا نوصلكوا
روان:ﻻ ﻻ احنا عايزين نروح مشى متتعبوش انتوا روحكوا
بيكهيون:طب ندى تعالى نوصلك بيتك لو مش عايزه تتمشى
ندى:اراسو كوماو
سلمت ندى على الفتيات وذهبت مع اكسو
ودهبوا الفتيات على ارجلهم
____________________________________
عند السوجو بعد ان وصل الايونسيهاى

هيتشول:هببتوا اه يا فالحين
يسونج:مالكوا راجعين شبه الجنيه فى البورصه كده ليه
صعد دونجهى ودموعو على وجهو
شيون:اوعى يا زفت رجلك عايز اتنيل اعد
ليتوك:هو اه الحصل
حكى لهم سيون على ماحدث وهيوك صعد لدونجهى فى الغرفه
خبط هيوك على الاوضه
دونجهى:مين
هيوك:انا
فتح دونجهى له الباب ووجهو احمر من البكاء
هيوك وهو مخضوض:مالك فى اه
احتضنه دونجهى وهو يبكى:هى ليه بتعمل كده ليه مش راضيه تسمعنى ليييييييه انا عايزها تسمعنى مره واحده بس ونا هفهما على كل حاجه بس هى تسمعنى مره والله مره
احتضنه هيوك وهو يربت على كتفه
هيوك:خلاص بقى متعيطتش اهدى بقى طب منا كمان متنيل بنيله معاك يعنى انتى شايفنى عدل اوى منا موكوس اهو وبعدين انت هتشوفها بعد بكرا فى الحفله
دونجهى:انا عايزها بس تسمعنى
هيوك:طب اهدى
ظل هيوك مع دونجهى الى ان نام
دخل عليهم هان :انتوا بتعملوا اه
هيوك:اخرس يا نيله ده انا مصدقت نام غور برا
هان:جاتك غورا
وخرج
____________________________________
فى الطريق
بسمه: الله يهدك يا روان ما كانوا هيروحونا يعنى ﻻزم تعيشى فى دور الشريفه وتقوليلهم ميروحوناش
منه:روان ابوكى وابو الجابوكى
روان:نعم!!!!
منه:بقولك ربنا يخليكى لبوكى
روان:انتوا بتشتموا وﻻ اه
بسمه:انشاله اعدمك ابدا
مريم:مرمطينا يا شيخه الله يهدك
روان:اخرسوا بقى شويه سيبونى فى ال انا فيه
مى:على فكره احنا زباله
روز:ليه يا روح خالتك
مى:احنا ازاى نعمل كده مع اكسو
بسمه وبدات تبكى:ماهما عملوا كده برضو وﻻ هو حلال عليهم وحرام علينا
روان:بس متعيطيش بس
بسمه بصراخ:ازااااااااى معيطش ازاااااى انا بحبو بعد كل ده برضو بحبو
مريم:بتحبيه بعد كل ده
بسمه:يعنى انتى مش بتحبى دونجهى
بدأت مريم تشعر بدوار عندما زكرت بسمه اسم دونجهى ولم تشعر بنفسها الا وهى بالمستشفى
بسمه وهى تبكى:مريم انتى كويسه
مريم بأبتسامه خفيفه:ايوه كويسه
روان:خضتينا يا شيخه حرام عليكى
مريم:هو اه الحصل
منه:اغمى عليكى جالك هبوط
مريم:طب وهروح امتى
دخل الدكتور فى هذه اللحظه
الدكتور:لو عايزه تقدرى تروحى دلوقت
روز:كوماو احنا هناخودها دلوقتى
بسمه:يلا يختى قومى
سندت روان ومنه مريم وذهبوا جميعا الى المنزل صعدت مريم الى غرفتها وفتحت موبايلها وجلست تشاهد صورها مع دونجهى وفيديوهاتهم مع بعض وجميع ذكرياتهم وجلست تبكى بحرقه الى ان نامت وكان يسمعها خارج الغرفه بسمه وروان
جلسوا امام الباب على الارض وربعوا رجلهم
روان:انا تعبت احنا هنفضل كده لحد امتى
بسمه:تفتكرى نسمعهم
روان:نسمعهم ههههه نسمعهم بعد اه ان شاء الله بعد ما شفناهم بعنينا نايمين مع بنات انتى اتجننتى وﻻ اه
بسمه:بس انا ﻻيمكن اقدر انساه او افضل عايشه كده
روان:وهو انتى الشيفانى الفرحه هتنط من خلئتى يعنى
عندما كانوا يتحدثوا كانت مريم مستيقظه وتسمعهم وكانت تبكى بصمت لكى ﻻ يسمعوها

____________________________________
ظل حالهم هاكذا كانوا يذهبوا الى الشركه كل يوم ويروهم ولكن ﻻ يتحدثوا معهم كانوا يتدربوا فقط ويرحلوا الى ان اتى يوم الحفله
فى الصباح ذهبوا الى مكان الحفله
وجدوا السوجو يتدربوا
ذهبوا الفتيات وانحنوا الى جميع الموجودين
البنات:انيوسهيو
نظر سيون الى بسمه وكان من الواضح على وجهها انها كانت تبكى
سيون:بسمه مالك؟!
نظرت اليه :مفيش
وتركته وذهبت
تجمعوا الفتيات
روان:اياك تبينوا انكوا زعلانين بدل ودينى اخلى المايشترى يتفرج عليكوا
بسمه:خلاص يما
جلسوا يتدربوا الى ان اتى وقت الحفله
وقبل صعودهم على المسرح كان الجميع مرتبكين ولكنهم غنوا وادوا الرقصات الى ان اتى وقت فاصل من الفواصل ولكن كانوا السوجو لم يجهزروا بعد
مدير اعمالهم:احنا ﻻزم نعمل اى حاجه عشان الكارثه دى
روان:خلى بسمه ومريم يغنوا
بسمه:نعم يا روح خالتك
مريم:وحيات امك مين دول اليغنوا
روان:ايوه انتوا الاتنين صوتكوا حلو
بسمه:صوتوا عليكى ساعه وانفضوا يا بعيده
مدير اعمالهم:يلا يلا مقوداميش حل غير كده يلا
وبالفعل جعلهم يصعدوا الى المسرح
بسمه فى سرها:يادى النايبه الاحنا فيها

اتفقوا على ان يغنوا اغنيه عربى ولكن سوف يترجموها وغنوا اغنيه اسمها اخر مقابله لتامر عشور
كانت كلمات الاغنيه وكأنها توصف ماحدث للفتيات مع السوجو مما جعل بسمه ومريم يبكون وهم يغنوا الاغنيه وجميع من كان موجود بكى
وكانوا ايضا السوجو يبكوا خلف المسرح
بعد ان انهوا الاغنيه احتضنت مريم بسمه وهم يبكوا وسط تصفيق جميع الالف
ركضوا بسمه ومريم الى باقى الفتيات
روان وهى تبكى وتضحك لكى تهدأئهم:يا كدابه انتى وهى كل ده وبتقولوا مش عارفين تغنوا
كانوا السوجو يتقطع قلبهم على رؤيه الفتيات هكذا
ركض سيون مسرعا الى بسمه وهمس فى اذنها:هشوفك بعد الحفله
وذهب مره اخرى ﻻن ميعاد الصعود لتكمله الحفله اتى
كانت كل واحده تنظر الى حبيبها وكانت تضحك رغم عنها عندما تراهم يمزحوا ويستهبلوا على المسرح
انتهت الحفله وكانوا الفتيات يلملموا اشيائهم
كانوا جميعا على غير عاداتهم ﻻ يتكلموا وﻻ يضحكوا
منه:ما يلا بقى انا تعبت وعايزه انام
بسمه:ونا كمان
فى هذه اللحظه دخل سيون وخرجت منه بعد ان اخذت كل اشيائهم
لم تاخذ بسمه بالها منهو
احتضنها من الخلف ووضع رأسو على كتفها
فزعت هى كثيرا وبدأ جسدها ينتفض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Suzy girl ;D
سوبر ستار
سوبر ستار
avatar

انثى عدد المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 12/10/2013
العمر : 16
البلد : korea
العمل/الترفيه : اسمع اغاني السنيد واشاهد كوريا
المزاج : متقلب

مُساهمةموضوع: رد: اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"   السبت أكتوبر 12, 2013 11:20 am

واو رواية رائعة شكرا كانت جميلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://fxfans19.wordpress.com
 
اول روايه ليا مع سوبر جونيور يارييييت تقروها اسمها "بحبك للابد"
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
سوبر جونيور للابد super junior for ever  :: القسم الادبي :: قصص وروايات-
انتقل الى: